ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو: این اولین مرگ من است



 

 

رونالدو: این اولین مرگ من است

 

پس از خداحافظی از فوتبال

رونالدو: این اولین مرگ من است

مهاجم برزیلی کورینتیانس در کنفرانس خبری که جهت خداحافظیش با فوتبال ترتیب داده شوده بود گفت: این اولین مرگ من است.

به نقل از رویترز، رونالدو لوئیس نازاریا در کنفرانس خبری خود تایید کرد که برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته دیگر در هیچ تیمی عضویت نخواهد داشت.

رونالدو که در بیشتر دقایق این نشست خبری گریه می‌کرد گفت: هر انسانی در طول زندگی خود بارها متولد می‌شود و بارها می‌میرد، من تا کنون مرگ را تجربه نکرده بودم و امروز همزمان با خداحافظی با فوتبال اولین مرگ خود را با همه وجودم تجربه کردم. مشکل اصلی من مشکل متابولیسمی است و چاقی آزارم می‌دهد.

وی ادامه داد: مردم گاهی مرا مسخره می‌کنند و برایشان جالب است که چرا من اینهمه چاق هستم و هیچ تلاشی برای لاغری نمی‌کنم، اما کسی از این بیماری خاموش من خبر ندارد و نمی‌داند که تمرین من خیلی سنگین‌تر از بازیکنان بزرگ روز فوتبال است.

رونالدو در این نشست برای تیم ملی برزیل و کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی 2014 آرزوی موفقیت کرد و خود را برای مشاوره و انتقال تجربیاتش به فدراسیون فوتبال برزیل آماده خواند.


ویدیو مرتبط :
شباهت اولین گل دی ماریا با اولین گل رونالدو برای منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولین پرواز



جوان 21 ساله چترباز پس از 12 ساعت معلق ماندن میان زمین و هوا نجات پیدا كرد.

 حوالی ساعت 19 دوشنبه جوانی 21 ساله در یك سایت پروازی در محدوده انتهای همت اولین پرواز خود را تجربه می‌كرد كه دچار حادثه شد.

پس از وقوع این حادثه شاهدان با مركز 125 تماس گرفته و درخواست امداد كردند كه در پی آن ستاد فرماندهی نیروهای امدادی خود را به محل حادثه اعزام كرد.

 

چترباز,چتربازی,اخبار حوادث

پس از رسیدن امدادگران به محل مشخص شد این جوان كه نخستین پرواز خود را تجربه می‌كرد در ارتفاع بیش 80 متری در میان كابل‌های برق فشار قوی معلق مانده است.

در ادامه نجاتگران عملیات خود برای رهایی این جوان چترباز را آغاز كرده و پس از هماهنگی با اداره برق منطقه برای قطع‌كردن جریان برق سرانجام وی را در ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه در حالی كه تمامی بدن وی به دلیل معلق ماندن میان زمین و هوا لمس شده بود نجات دادند.

همچنین یكی از مربیان حاضر در این سایت پروازی در این باره به ایسنا گفت: جلسه كمیته فنی با حضور انجمن ورزش‌های هوایی و هیات ورزشی استان تهران ظهر امروز برای بررسی علت حادثه برگزار خواهد شد.... / ایسنا

 

چترباز,چتربازی,اخبار حوادث