ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روشن: مظلومی قهرمان نشود می رود



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

حسن روشن می گوید در بازی دیروز استقلال، رحمتی به قلعه‌نویی حرف‌ها و اشاره‌هایی کرد که خوب نبود و همین باعث تهییج قلعه‌نویی شد.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در مصاحبه ای با ایلنا پس از باخت این تیم برابر تراکتور و امیر قلعه نویی این چنین گفته است:

احتمال کسب جام کم است
احتمال زیادی هست که استقلال در بازی هفته آینده هم شکست بخورد زیرا بعد از باخت دیروز روحیه بدی در تیم حاکم است.

استقلال با مربی ایرانی به فرجام نمی‌رسد
ابتدای فصل، کمیته فنی متشکل از منصور پورحیدری، علی جباری، من و عباس کردنوری مامور شد که سرمربی استقلال را معرفی کند. من و کردنوری به این نتیجه رسیدیم که مربی خارجی بهتر می‌تواند تیم را جمع کند. حرفمان این بود که مربی‌های داخلی در این مقطع می‌سوزند و نمی‌توانند کار کنند. آقای پورحیدری گزینه مد نظرشان مظلومی بود و آقای جباری هم اصرار به حفظ قلعه‌نویی داشت. اینطور جمع بندی شد که مربی خارجی بگیریم و چند مربی تراز اول هم معرفی کردیم اما بعضی دوستان مخالفت کردند و کار به سرانجام نرسید.

مظلومی مدیریت نکرد
در بازی دیروز استقلال، رحمتی به قلعه‌نویی حرف‌ها و اشاره‌هایی کرد که خوب نبود و همین باعث تهییج قلعه‌نویی شد و استقلال را شکست داد. این رفتار رحمتی به استقلال لطمه زد ولی قبل از او مقصر اصلی مظلومی است که این رفتارها را مدیریت نمی‌کند و اقتدار ندارد.

رحمتی استقلال را ارنج می‌کند
چندین بازی است که به من می‌گویند رحمتی تیم را ارنج می‌کند و در کار ترکیب تیم دخالت می‌کند. این موضوع البته تقصیر رحمتی نیست. مقصر مربی است که چنین اجازه‌ای می‌دهد.

به مظلومی گفته‌اند قهرمان نشوی می‌روی
این بحث‌هایی که می‌گویند مظلومی سال اول سهمیه می‌خواهد درست نیست.اول فصل با او قرارداد یک ساله بستند. خود پرویز گفته که سه ساله ببندیم. هیات مدیره به او پاسخ داده که امسال اگر قهرمان نشوی تورا تغییر می‌دهیم وگرنه قرارداد دوساله می‌بندیم.

مظلومی باید تا آخر فصل بماند
مظلومی باید بماند و در این دو بازی بجنگد تا بتواند خود را زنده کند ولی بعد از آن باید سراغ مربی بزرگ خارجی برویم.اخیرا تیم‌هایی مثل آس میلان و چلسی و بارسلونا با آکادمی مکاتبه داشته‌اند که بتوانیم مراوده کنیم. این نشان می‌دهد تیم بزرگی هستیم پس چرا نباید مربی بزرگ خارجی بیاوریم؟

 


ویدیو مرتبط :
حسین شمس: دبیری قهرمان نشود؛ پناهنده چین می شوم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی پاسخ روشن و منتقدانش را داد



 

 

 

مظلومی پاسخ روشن و منتقدانش را داد

 

فتح‌الله‌زاده دخالت فنی نمی‌کند

مظلومی پاسخ روشن و منتقدانش را داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من به هیچ عنوان از تشکیل کمیته فنی ترسی ندارم، چرا که شرح وظایف من به عنوان سرمربی متفاوت با مدیر و رئیس کمیته فنی است. با این جود از آقای فتح الله زاده خواهش کردم اگر قرار است کمیته فنی داشته باشیم، آن را به پایان فصل موکول کند.

پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود و همه اهالی فوتبال و کارشناسان اذعان داشتند که هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی یک بازی جذاب و نفسگیری را به نمایش گذاشتند. من می دانستم که بازی سختی را پیش رو داریم و تدابیر لازم را برای این دیدار اندیشیده بودم اما متاسفانه نفراتم را در اختیار نداشتم و نتوانستم ایده‌هایی که مدنظر داشتم را با بازیکنان تمرین کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: به خوبی می دانستم تیم حریف روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد اما نفراتم را در اختیار نداشتم تا برنامه‌های تاکتیکی مهار این تاکتیک را تمرین کنیم. متاسفانه تیم حریف به غیر از سه تا چهار ضربه ایستگاهی فرصت دیگری برای گلزنی نداشت و توانست با این حربه روی غفلت ما به پیروزی برسد با این حال به تیم حریف تبریک می گویم و امیدوارم این شکست را با پیروزی در دربی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خستگی بازیکنان ملی پوش این تیم را از عوامل شکست آبی پوشان عنوان کرد و گفت: فرهاد مجیدی، سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری طی یک هفته، سه بازی سخت را انجام داده‌اند. مسلما این خستگی و انجام دیدارهای پی در پی روی عملکرد این بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود که این تاثیر را در دیدار با تراکتورسازی تبریز شاهد بودیم.

غیبت بازیکنانی چون پژمان منتظری، ولید علی و آندرانیک تیموریان از دید مظلومی از دیگر عوامل شکست آبی پوشان در دیدار با تراکتورسازی است و افزود: ما در غیاب این بازیکنان در خط میانی با کمبود بازیکن مواجه بودیم و ناچار شدیم کیانوش رحمتی را به زور آمپول و جاسم کرار را از زیر سرم به زمین بفرستیم. قبول دارم مردم از ما توقع داشتند، از بازیکنی چون جاسم کرار توقع داشتند و ... اما باید بدانند در چه شرایطی به میدان رفتیم.

مظلومی درعین حال از بدشانسی تیمش شکوه کرد و گفت: تصور کنید اگر توپ میلاد گل می شد، روند بازی تغییر می کرد، کلا تعویض‌های من شکل دیگری به خود می گرفت. من حتی زمانی که بازی 2 بر 2 بود می توانستم جریان مسابقه را کنترل کنم اما این کار را نکردم، چرا؟ چون در خانه برد می خواستم. حتی می توانستم حمید عزیززاده را به زمین بفرستم تا ضربات سر اول را بزند اما این کار را نکردم تا ببریم. من ریسک کردم اما متاسفانه این ریسک جواب نداد.

"غفلت کردیم و باختیم از این شکست درس‌های زیادی را آموختیم"، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله گفت: امروز که فیلم بازی را دیدیم خود بازیکنان پذیرفتند سهل انگاری کرده و روی غفلت آنها نتیجه را واگذار کردیم و قول دادند در دربی جبران کنند.

وی در خصوص این موضوع که "در بین دو نیمه دیدار استقلال - تراکتورسازی فتح الله زاده به سرمربی استقلال توصیه تاکتیکی داشته و حتی تاکید بر تعویض کرده است و اینکه چنین مسائلی ناراحتی مظلومی را به دنبال داشته و او از روی نیمکت بلند نشده است و ..."، گفت: یکسال و نیم است که با فتح الله زاده همکاری می کنم در این مدت او نه تنها به من توصیه و دستوری برای تعویض نداشته، بلکه ارنج را نیز از من نمی پرسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: آقای فتح الله زاده در بین دو نیمه به رختکن می آید، نه اینکه نیاید، او می آید و به تیم و بازیکنان روحیه می دهد و به امور فنی کاری ندارد. مانند دیدار با مس کرمان، فولاد خوزستان و ... . این بار هم آقای فتح الله زاده اما بحثی نبود.

مظلومی خاطر نشان کرد: می گویند مظلومی در نیمه دوم از فتح الله زاده ناراحت بوده و روی نیمکت نشسته است. من همیشه در نیمه دوم روی نیمکت می نشینم این هم به خاطر پا دردی است که دارم. من سال گذشته اکثرا در نیمه دوم روی نیمکت می نشستم و توصیه‌های فنی را محمود فکری به بازیکنان منتقل می کرد. امسال هم این مسئولیت را بهتاش و آتیلا برعهده دارند. خوشبختانه تا به امروز این راهکار پاسخ داده و نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم.

"آقای فتح الله زاده به خود اجازه نمی دهد هیچ وقت در امور فنی ورود کند"، مظلومی با بیان این جمله افزود: تعویض شریفات برنامه ما بود. ما او را به زمین فرستادیم تا مدافعان تیم تراکتورسازی را خسته کند و بعد با ورود میلاد میداودی به زمین ضربه نهایی را به تراکتورسازی بزنیم که این کار را هم کردیم اما توپ‌های مان به گل نرفت.

وی با گلایه از اینکه برخی‌ها قبل از دربی تهران می خواهند تیم استقلال را به حاشیه ببرند، افزود: ما بازی با تراکتورسازی را قبل از مسابقه باختیم. ما در هتل المپیک اقامت داشتیم و اتاق بازیکنان مشرف به سمتی بود که هواداران تیم تراکتورسازی در آنجا تردد می کردند. متاسفانه رفت و آمدها و سروصدای آنها باعث شد بازیکنان شب قبل از بازی خوب نخوابند. نمی گویم این کار خود خواسته بوده است، نه، اتفاقا ناخواسته این اتفاق افتاده و هواداران تراکتورسازی مقصر نیستند.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: من، سید مهدی رحمتی و دیگر بازیکنان استقلال شب قبل از بازی به علت این مشکلات خوب نخوابیدیم و روز مسابقه نیز با شلوغی و رفت و آمدهای زیادی که در هتل بود، تمرکز بازیکنان بهم خورد. البته قرار بود محل اقامت تیم شب قبل از بازی هتل آکادمی باشد که به دلیل استقرار بازیکنان تیم بانوان در این محل با محبت مسئولان هتل المپیک به این هتل رفتیم.

مظلومی در ادامه گفتگوی خود انتقادهای حسن روشن را نیز بی پاسخ نگذاشت و گفت: مسئول کمیته فنی باشگاه استقلال تا به امروز به من به عنوان سرمربی تیم معرفی نشده است. آقای روشن می داند که من برای ایشان به عنوان یک پیشکسوت احترام زیادی قائلم و تا به امروز حرفی در مورد ایشان نزده ام اما ایشان مطالبی را عنوان کرده که دور از واقعیت است.

وی افزود: ایشان می گوید ما برنامه نداشتیم که باید در این خصوص بگویم مگر ایشان به عنوان مدیر و رئیس کمیته فنی به ما معرفی شده بود که به ایشان برنامه داده باشیم یا نه. من به شخصه مخالف کمیته فنی نیستم و حتی موافق تشکیل آن هستم. فصل گذشته در سخت‌‍ترین شرایط از کمک‌های فکری مرحوم حجازی و دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه مانند آقایان رجبی، بیانی، محصص و ... استفاده می کردیم. من و آقای فتح الله زاده گاهی پیش می آمد که دو ساعت باهم بحث می کردیم و در نهایت به راهکاری مثبت برای کمک به استقلال می رسیدیم.

سرمربی تیم استقلال خاطر نشان کرد: من از آقای فتح الله زاده خواهش کرده‌ام اگر قرار است کمیته فنی داشته باشیم، ابتدای فصل این کمیته تشکیل شود و با نظر خود گزینه مورد نظرشان را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. با این شرایط حرف گزینه مورد نظر خود را بهتر می فهمند و با او می توانند کار کنند. اینکه وسط فصل کمیته فنی تشکیل شود، خود به خود ایجاد حاشیه می کند.

مظلومی تاکید کرد: من به هیچ عنوان از تشکیل کمیته فنی ترسی ندارم، چرا که شرح وظایف من به عنوان سرمربی متفاوت با مدیر و رئیس کمیته فنی است. با این جود از آقای فتح الله زاده خواهش کردم اگر قرار است کمیته فنی داشته باشیم، آن را به پایان فصل موکول کند.

وی افزود: اینکه عنوان شود مظلومی برنامه ندارد، درست نیست. من ابتدای فصل برنامه ام را به آقای فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال دادم و هر هفته یا هر دو هفته یکبار به آقای پورحیدری برنامه‌های خود را ارائه می کنم. برای هر هفته برنامه و نحوه تمرینات ما مشخص است و آقایان پورحیدری و فتح الله زاده از آن باخبرند. متاسفانه طرح این مسائل تنها ایجاد حاشیه کرده و آرامش تیم ما را برهم می زند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دربی هفتادویکم تهران گفت: با قاطعیت می گویم روحیه بردن پرسپولیس را داریم. درست است که تیم ما با پرسپولیس هفت امتیاز اختلاف دارد اما این دلیل ندارد خود را از پیش برنده بدانیم. اما شرایط تیم به گونه ای است که من امیدوارم به کسب یک پیروزی دیگر در دربی هستم.