ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روسیه و اسپانیا فینالیست شدند/ ناکامی قهرمان ۴ دوره مسابقات



جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی,  فوتبال ساحلی

روسیه و اسپانیا فینالیست شدند/ ناکامی قهرمان ۴ دوره مسابقات

تیم فوتبال ساحلی برزیل در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

 مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی امروز در کشور تاهیتی برگزار شد که تیم‌های اسپانیا و روسیه توانستند به فینال رقابت‌ها راه یابند.

در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی روسیه با نتیچه 5 بر 3 تاهیتی را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. در دیگر دیدار هم اسپانیا مقابل برزیل، قهرمان 4 دوره مسابقات با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و دیگر تیم فینالیست شد.

به این ترتیب دیدار فینال هفتمین دوره مسابقات جام جهانی بین دو تیم اسپانیا و روسیه فردا ساعت 10 صبح به وقت تهران برگزار می‌شود. همچنین دیدار رده‌بندی بین دو تیم برزیل و تاهیتی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

تیم فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل روسیه با نتیجه نزدیک 6 بر 5 شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
اجرای مریم باتساشویلی، فینالیست دهمین دوره مسابقات لیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسیه قهرمان زودهنگام مسابقات جهانی کشتی آزاد


روسیه قهرمان مسابقات جهانی 2015 کشتی آزاد در لاس وگاس شد.

خبرگزاری ایسنا: فینالیستهای رقابتهای روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد مشخص شدند که روسیه با داشتن یک فینالیست و سه کشتی گیر در دیدار رده بندی، قهرمانی اش در مسابقات جهانی را از لحاظ امتیازی مسجل کرد و اگر آذربایجان در وزنهای 57 و 70 کیلوگرم امتیاز نگرفته باشد، ایران مانند سال قبل عنوان نایب قهرمانی جهان را تکرار خواهد کرد.

البته ایران در چهار وزن پایانی دو فینالیست و یک شانس مدال برنز دارد.

حسن رحیمی در 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در 70 کیلوگرم از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند و علیرضا قاسمی برای مدال برنز وزن 74 کیلوگرم مبارزه می کند.

اما در 125 کیلوگرم پرویز هادی با عملکرد ضعیفی که مقابل بلال ماخوف روس داشت، از دور مسابقات حذف شد تا شانس قهرمانی ایران هم از بین برود.

ایران پیش از این به دو مدال برنز توسط سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم رسیده بود.