ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روزنقره ایی ایران در بازهای های آسیایی; تیم های کبدی بانوان و مردان ایران به مدال نقره دست یافتند



اخبار, کبدی بانوان

 

اخبار ورزشی - مدال نقره کبدی بانوان به ایران رسید

بانوان کبدی کار کشورمان با شکست مقابل هند در فینال به مدال نقره بازی‌های آسیایی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، دیدار فینال مسابقات کبدی بانوان در بازی‌های آسیایی امروز برگزار شد و تیم های هند و ایران مقابل هم به میدان رفتند که این بازی با حساب 31 بر 21 به سود هند به پایان رسید.

ملی پوشان کبدی کشورمان که با برتری مقابل بنگلادش راهی فینال شده بودند، با شکست در این مسابقه مدال نقره را از آن خود کردند.

 

--------------------------

 

مدال نقره کبدی مردان هم به ایران رسید/ تکرار نتیجه گوانگجو

تیم ملی کبدی مردان ایران با شکست مقابل هند به مدال نقره بازی‌های آسیایی دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، تیم ملی کبدی مردان ایران که در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف هند رفته بود در پایان با نتیجه 27 بر 25 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

--------------------------

 

چالاکی به مدال برنز دست یافت

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون،  فاطمه چالاکی ملی پوش وزن نماینده وزن 61- کیلو گرم کاراته بانوان کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده بود در جدول شانس مجدد موفق شد در دیدار با حریفی از کره‌جنوبی  3 بر 2 به برتری رسیده و مدال برنز را از آن خود کند.

وی در مبارزه نخست حریف هنگ کنگی را شکست داده و در یک چهارم نهایی به حریف ازبکستان باخته بود.



ویدیو مرتبط :
مسابقات آسیایی (شمشیر زنی) - مدال نقره به ایران رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کبدی بانوان ایران نقره ای شد


تیم کبدی بانوان کشورمان با شکست مقابل هند به کسب مدال نقره قناعت کرد.

خبرگزاری تسنیم: فینال کبدی بانوان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی بین تیم‌های ایران و هند امروز (جمعه) برگزار شد که بانوان کشورمان موفق به کسب مدال طلا نشدند.

تیم کبدی بانوان کشورمان در این مسابقه که در سالن سونگدو گلوبال یونیورسیتی شهر اینچئون برگزار می‌شد، در حالی به مصاف هند رفت که در دیدار نیمه‌نهایی با قدرت از سد بنگلادش گذشته بود، این بار نتوانست مقابل تیم قدرتمند هند به برتری برسد و با نتیجه 31 بر 21 بازی را واگذار و به کسب مدال نقره بسنده کرد.