ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روحیه دادن به ملی‌پوشان کبدی با پاداش صدهزارتومانی!



ملی‌پوشان کبدی,تیم ملی

روحیه دادن به ملی‌پوشان کبدی با پاداش صدهزارتومانی!

 بازیکن تیم ملی سرکل کبدی از حمایت ناکافی مسئولان از این رشته ورزشی ناراضی است.

بهنام جاویدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خراسان، اظهار کرد: اختلاف تیم ملی ایران در ابتدا با هند و پاکستان که دو تیم برتر جهان هستند زیاد بود ولی با مرور زمان و کسب تجربه اختلاف را به حداقل رساندیم و قطعا در سال‌های آتی می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های منظم به جایگاه این دو تیم برسیم.

 

رشته کبدی از دوره آینده المپیکی خواهد شد و قطعا در صورت حمایت و همچنین برگزاری اردوهای بیشتر می‌توانیم جایگاهمان را روی یکی از سکوها تثبیت کنیم. اگر کمی به ما بها داده شود پیروزی در مقابل پاکستان و گرفتن سکوی دوم جهان قطعی است.
 
وی با بیان اینکه بازیکن تیم ملی باید آرامش فکری داشته باشد، تاکید کرد: ما در تیم ملی خیلی از امکانات اولیه و ابتدایی را کم داریم؛ برای مثال سالن ثابت برای تمرین، برگزاری منظم اردوها، روابط عمومی قوی و... از کمبودهای تیم است.

 

ما اردوهای داخلی را هم به سختی برگزار می‌کنیم و به دلیل نبود حامی مالی، قدرت تقبل هزینه اردوهای خارجی را هم نداریم و همچنین این رشته هنوز آن‌طور که باید در میان مردم جا نیفتاده و به آن بها داده نمی‌شود.فدراسیون نیز در حد توان به ما رسیدگی می‌کند و تمام تلاش خود را برای اعزام به مسابقات مختلف انجام می‌دهد.
 
اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، در این مدت با ما همکاری لازم را نداشته است، سال گذشته وقتی خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کردیم مبلغ 100 هزار تومان به ما داده شد که به نظرم اگر همین مبلغ را هم نمی‌دادند خیلی بهتر بود
 
بازیکن مشهدی تیم ملی سرکل کبدی کشور در پاسخ به این سوال که حضور یک مربی خارجی چقدر به پیشرفت تیم کمک خواهد کرد، عنوان کرد: من در جایگاهی نیستم که در خصوص حضور مربی خارجی، نظری بدهم اما فکر می‌کنم ما هنوز امکانات ابتدایی یک تیم را نداریم و برای حضور یک مربی بزرگ باید یک سری امکانات و زیر ساخت‌هایی فراهم شود

 

به هر حال مربی خارجی برخلاف مربی ایرانی که در هر شرایطی در کنار تیم می‌ماند، اگر امکانات برایش فراهم نباشد تیم را رها می‌کند.
 
وی با اشاره به یکی از اردوی‌های تیم ملی در شهرستان اهر، ادامه داد: حدود 20 نفر از مسئولین اهر شامل شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر، رئیس هیات کبدی و کشتی و... به اردوی تیم ملی آمدند که برایمان یک دلگرمی بود ولی متاسفانه در آخرین اردوی ما در مشهد حتی رئیس هیات سراغی از تیم نگرفت که باعث خجالت‌زدگی ما در مقابل بازیکنان غیر مشهدی تیم بود، ما به استان‌های زیادی رفته‌ایم ولی در هیچ‌کجا این بی‌توجهی‌ها را ندیده‌ایم.
 
جاویدی در خصوص مسئولین ورزش استان اذعان کرد: وقتی تیم به مسابقات اعزام می‌شود، هیچ بدرقه و استقبالی از ما نمی‌کنند، در کشور و در بین رشته‌های گروهی جزو معدود ورزش‌هایی هستیم که مقام می‌آوریم و همیشه جز 4 تیم برتر جهان هستیم ولی متاسفانه به ما هیچ بهایی داده نمی‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، در این مدت با ما همکاری لازم را نداشته است، تنها سال گذشته وقتی از مسابقات آسیایی برگشته بودیم و خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کردیم مبلغ 100 هزار تومان به ما داده شد که به نظرم این موضوع ارزش کار ما را پایین آورد و اگر همین مبلغ را هم نمی‌دادند خیلی بهتر بود.

 

رابطه اداره کل با ورزشکاران استان جالب نیست و فکر می‌کنم همه از این موضوع گله‌مند هستند، باید غبطه خورد که استان خراسان رضوی با این همه قهرمان و ورزشکار چرا نباید حمایت شود. اینکه ما این ورزش را تا به حال کنار نگذاشته‌ایم تنها به خاطر دوستی و رفاقتمان با مربی تیم است و اگر تدبیر شهیدی نبود ما هم انگیزه‌ای برای ادامه دادن نداشتیم.
 
وی در خصوص مسابقات جهانی هندوستان نیز اظهار کرد: 8 آذر ماه سال جاری، برای حضور در مسابقات جهانی هند به ایالت پنجاب اعزام خواهیم شد و قطعا با توجه به تمرینات خوبی که داشته‌ایم امسال روی سکو خواهیم بود و مطمئنا فاصله تیم‌ها از هم نسبت به قبل بسیار کمتر است.

 

شرایط تیم امسال آن‌قدر ایده‌آل هست که به بازی با کانادا فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان را برای بازی با دو حریف اصلی‌مان یعنی پاکستان و هند گذاشته‌ایم.
/ایسنا


ویدیو مرتبط :
کارشکنی گوام برای بهم ریختن روحیه ملی پوشان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج به ملی‌پوشان امید روحیه داد



 

 

تاج به ملی‌پوشان امید روحیه داد

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال به اعضای تیم امید برای بازی فردا مقابل مالزی روحیه داد.

مهدی تاج امروز در اردوی تیم امید حاضر شد و برای دقایقی برای بازیکنان تیم به صحبت پرداخت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از بازیکنان خواست مغرور نشوند چرا که تیم پتانسیل حضور در جمع چهار تیم را دارد.

تاج همچنین عنوان کرد که مسئولان برگزار کننده مسابقات فوتبال به وی اعلام کرده اند ایران منظم ترین تیم این دوره از رقابت ها است.