ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روحانی: موفقیت در ورزش از اولویت‌های مهم دولت است / وزارت ورزش حداکثر پاسخگویی را داشته باشد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,روحانی

رییس‌جمهوری می‌گوید موفقیت در ورزش از اولویت‌های مهم دولت است و دستگاه‌های مسوول باید از ورزشکاران حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت، با برشمردن ورزش عمومی و قهرمانی به عنوان ضرورت‌های مهم سلامت و نشاط ملی، اظهار کرد: مردم با حساسیت مسأله ورزش و قهرمانی را دنبال می‌کنند و موفقیت ورزشکاران برای مردم ایران بویژه جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس‌جمهوری حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم‌های ملی در میادین جهانی را از اهداف و خواسته‌های مهم ملی دانست و تاکید کرد: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی به عنوان اولویت‌های مهم دولت است.

روحانی اظهارداشت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه تخصصی و مسئول، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌ها به عنوان حامی و پشتیبان این وزارتخانه موظفند که حداکثر مساعی را برای پاسخگویی شایسته به این خواسته ملی بکار گیرند و روند پیشرفت کار را به طور منظم به اینجانب گزارش کنند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
حمایت از حیوانات اولویت کار وزارت ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: وزارت ورزش یک ریال هم به ما کمک نکرده است/ از روحانی می‌خواهم مشکلات مردم را حل کند



علی دایی,پرسپولیس

تقریباً تیم خودمان را بسته‌ایم/ چند بازیکن جوان جذب می‌کنیم

دایی: وزارت ورزش یک ریال هم به ما کمک نکرده است/ از روحانی می‌خواهم مشکلات مردم را حل کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هیچ تیمی کاری ندارم اما تا آنجایی که در جریان هستم وزارت ورزش تا به این لحظه یک ریال هم به ما کمک نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ علی دایی پس از پیروزی امروز مقابل استقلال صنعتی با نتیجه 2 بر صفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ای که داریم تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را آماده می‌کنیم تا با شروع لیگ حضور پرقدرتی را در مسابقات داشته باشیم.

 

وی افزود: ما در بازی مقابل استقلال صنعتی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم اما من در بازی‌های دوستانه به دنبال باخت و برد نیستم و فقط می‌خواهم تک تک بچه‌هایم را شناسایی کنم.

 

دایی ادامه داد: من می‌خواهم بدانم که بازیکن می‌تواند بهتر کمک کند و در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کنیم. اما در کل به نظر من بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما توانستیم دو گل به استقلال صنعتی بزنیم اما ما هنوز در دوران بدنسازی هستیم و مطمئن باشید آماده‌سازی ما همچنان ادامه دارد. ما بازی‌های دوستانه را فقط به خاطر هماهنگی بیشتر انجام می‌دهیم.

 

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سؤالی که شما در نیمه دوم با بازیکنان اصلی بهتر بازی کردید، گفت: من نمی‌دانم شما تیم اصلی را انتخاب می‌کنید یا من؟ من تصمیم می‌گیرم که کدامیک از بچه‌ها در ترکیب اصلی قرار گیرد. هنوز اصلاً و ابدا تیم اصلی ما مشخص نیست و در سه یا چهار بازی دوستانه دیگر من تیم خودم را می‌شناسم. ما در بازی قبل مقابل تراکتورسازی یکسری بچه‌ها را بازی دادیم و در این بازی نیز افراد جدیدی را آوردیم.

 

وی افزود: من اصلاً و ابدا فعلاً‌ مسئله‌ای را مشخص نکردم که کدام تیم اصلی است و کدام تیم فرعی؟ ما چنین مسئله‌ای را نداریم و فعلاً به دنبال شناخت از تیم خودمان هستیم تا ان‌شاءلله یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

 

دایی در پاسخ به سؤالی که تا الآن از جذب بازیکنان راضی بوده‌اید یا خیر، گفت: بچه‌های من همه زحمت کشیدند و تلاش زیادی را داشته‌اند، مخصوصاً آنهایی که در دوران آماده‌سازی هم با جدیت کنار ما بوده‌اند. خوشبختانه بازیکنان ملی‌پوش ما هم زحمات زیادی را کشیده‌اند. ما سعی می‌کنیم با یک هماهنگی بیشتر تیمی را که شایسته و در حد نام پرسپولیس است، آماده و راهی مسابقات کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال نیز گفت: باور کنید من تا الآن مصاحبه‌های مسئولان تیم‌های رقیب و یا کسان دیگر را نه خوانده‌ام و نه شنیده‌ام. من زیاد به این مسائل اهمیتی نمی‌دهم. امسال سالی است که باید به پرسپولیس کمک شود.

 

البته ما تا الآن چیزی ندادیم، مدیریت باشگاه نیز خیلی سعی کرده اما همان مسائلی که خودتان می‌دانید باعث شده تا به ما یک ریال ندهند. ما تا الآن هیچ چیزی از وزارت ورزش به عنوان کمک نگرفته‌ایم و کاری نداریم به چه کسی کمک می‌شود یا نمی‌شود. فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. من حتی برای رقیبانمان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

وی در خصوص مدیریت جدید باشگاه نیز گفت: من هیچ خبری ندارم، من کارم را با جدیت در پرسپولیس ادامه می‌دهم و خدا را شکر همان مدیریت ثابت بر پرسپولیس کار می‌کند که ان‌شاءلله مشکلات تیم را هم به زودی برطرف می‌کند.

 

سرمربی قرمزها در مورد جذب بازیکنان جدید نیز گفت: ما تقریباً تیم خودمان را بسته‌ایم، فقط باید یکسری بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

 

دایی درباره احتمال دیدارش با روحانی رئیس‌ جمهور منتخب نیز گفت‌:‌ نه عزیزم، من این حرف‌ها را از شماها می‌شنوم. من قرار نیست که با آقای روحانی دیدار کنم، من کار خودم را دنبال می‌کنم. امیدوارم روحانی بتواند به کشور ما کمک کند. مطمئن باشید روحانی کسی است که همه مردم دوستش دارند و به او رأی دادند. من برای ایشان و دولت بعدی آرزوی موفقیت دارم و از آنها درخواست می‌کنم مشکلات مردم را تا آنجایی که می‌تواند حل کند./فارس