ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«روبن» دیگر نماد خودخواهی نیست


کاپیتان بایرن مونیخ همبازی اش را به خاطر پیشرفتش تمجید کرده است .

وب سایت نود: کاپیتان بایرن مونیخ همبازی اش را به خاطر پیشرفتش تمجید کرده است .

فیلیپ لام تایید کرده که آرین روبن قبلا در زمین خودخواه بوده است .

لام به خبرنگاران گفته است :" روبن تغییر زیادی کرده است . دیگر نماد خودخواهی نیست .

اگر نویر توپ طلا را نبرد بی عدالتی نشده است . خیلی دوست دارم که یک آلمانی برنده بشود ولی نباید خیلی روی این مسائل حساس شد . رونالدو هم شایسته بردن توپ طلا است . "


ویدیو مرتبط :
گردونه مهر نماد باستانی ایران یا نماد نازیسم آلمان ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لام: روبن دیگر سمبل خودخواهی نیست


کاپیتان تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با تمجید از رویکرد جدید هم‌تیمی‌ آلمانی‌اش، تأکید کرد که بی‌عدالتی صورت نخواهد گرفت اگر سنگربان تیم ملی آلمان توپ طلای فیفا را از آن خود نکند.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپ لام با تمجید از آرین روبن گفت که این بال هلندی از یک بازیکن تک‌رو به بازیکنی در خدمت تیم تغییر یافته و عادت خودخواهانه قدیمی‌اش را ترک کرده است.

لام درباره روبن 30 ساله که دو سال پیش به خاطر ترجیح دادن منافع شخصی‌اش به منافع بایرن مونیخ به شدت مورد انتقاد واقع شد و به نظر می‌رسید که قصد جدایی از این تیم را دارد، گفت: روبن خیلی تغییر کرده و دیگر سمبلی از خودخواهی نیست.

کاپیتان بایرن مونیخ در ادامه به رقابت سه نامزد نهایی کسب توپ طلای سال 2014 اشاره و تأکید کرد که اگر این جایزه به مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی آلمان نرسد، بی‌عدالتی در حق کسی صورت نگرفته است.

او در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم اگر نویر توپ طلا را نبرد، بی‌عدالتی صورت گرفته باشد. من به شخصه دوست دارم که این جایزه به یک آلمانی برسد اما ما نباید خیلی هم غیرمنطقی به این موضوع نگاه کنیم. واقعیت این است که کریستیانو رونالدو هم شایسته کسب توپ طلا است.

لام 31 ساله که معتقد است رونالدو و یارانش در رئال مادرید اصلی‌ترین رقبای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا هستند درباره اهدافی که برای آینده دوران بازیگری‌اش در نظر دارد عنوان کرد: می‌خواهم در دو سه سال آینده یک بار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم.