ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ركابزنان تهران همچنان صدرنشین هستند



 

ركابزنان تهران همچنان صدرنشین هستند

 

/مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان-تهران/

ركابزنان تهران همچنان صدرنشین هستند

دومین روز رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان با صدرنشینی ركابزنان تیم تهران به پایان رسید.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان كشور عصر روز گذشته در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.
در این دوره 160 دوچرخه‌سوار در قالب 26 تیم استانی از 4 تیرماه در 2 رشته پیست و جاده با هم رقابت می‌كنند.
در پایان مسابقات عصر روز گذشته در 3 ماده پیست نتایج زیر به دست آمد:
در رشته تیم اسپیرنیت تیم تهران متشكل از محمد رجبلو، محمدابوحیدری و محمد صادق مظفری با زمان یك دقیقه و 6 ثانیه و 11 صدم ثانیه بر سكوی قهرمانی قرار گرفت، تیم اصفهان با تركیب حسین ناطقی، حامد جنت و علی ریاحی با زمان یك دقیقه و 6 ثانیه و 15 صدم ثانیه و تیم لرستان متشكل از بهروز فرزاد، مازیار فرزاد و آروین معظمی گودرزی با زمان یك دقیقه و 6 ثانیه و 52 صدم ثانیه به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در اسكرچ سعید نویدفر از اردبیل با 100 امتیاز، مهدی علمایی ازكرج با 85 امتیاز و ناصر رضاوی از یزد با 75 امتیاز به ترتیب بر سكوهای اول تا سوم قرار گرفتند.
در یك كیلومتر سینا نشاط وراز گلستان با زمان یك دقیقه و 5 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، آروین معظمی گودرزی از لرستان با زمان 1یك دقیقه و 5 ثانیه و 81 صدم ثانیه نائب قهرمان شد و محمدصادق مظفری از تهران با زمان یك دقیقه و 5 ثانیه و 96 صدم ثانیه به كسب مقام سومی بسنده كرد.

تیم تهران با 624 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، تیم لرستان با 588 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم آذربایجان شرقی با 491 امتیاز سوم است.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس با این گل صدرنشین شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نفت تهران چگونه صدرنشین شد؟


بررسی کارنامه نفت تهران در هفده هفته گذشته لیگ برتر نکات جالبی را با خود به همراه دارد. از جمله این که 10 گل زده این تیم در پانزده دقیقه پایانی بازی‌هایش به ثمر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: بررسی کارنامه نفت تهران در هفده هفته گذشته لیگ برتر نکات جالبی را با خود به همراه دارد. از جمله این که 10 گل زده این تیم در پانزده دقیقه پایانی بازی‌هایش به ثمر رسیده است.

کلیات: در ابتدای فصل با توجه به رفتن گل محمدی از نفت تهران و جدایی چند بازیکن موثر این تیم مثل رضا نوروزی کمتر کسی انتظار داشت که منصوریان بتواند تجربه موفقی در نفت داشته باشد ولی این تیم برخلاف انتظارات، تیمی غیرقابل پیش بینی بود و توانست از همه مدعیان امتیاز بگیرد. آنها فعلا با 33 امتیاز از 17 بازی در صدرجدول قرار دارند.

سرمربی:
علیرضا منصوریان یکبار در گذشته تجربه سرمربی گری در لیگ را داشت و تجربه ناموفق پاس همدان در صورت تکرار در نفت تهران به سرعت مهر ناکارآمدی به این مربی جوان می زد. کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت خاصی هم بین هواداران استقلال دارد از کسانی است که این روزها به عنوان کاندیدای احتمالی سرمربی گری فصل بعد استقلال از او یاد می شود. منصوریان در کنارش دستیارانی دارد که بیشترشان در دوران بازیگری هم بازی او بوده اند. از جمله آنها می توان به محمد خرمگاه و علی چینی اشاره کرد.

مدیریت: باشگاه نفت تهران با مدیریت قنبرزاده روزهای کم حاشیه ای را سپری می کند و وی بر اوضاع تیمش تا حد زیادی مسلط است. اگر ماجرای تحریم تمرین از سوی بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان را نادیده بگیریم، نکته منفی ای در مدیریت این باشگاه دیده نمی شود و برخلاف بسیاری از تیم های لیگ برتر، نفت تهران هیچگاه مربیانش را برکنار نکرده و این مربیان بوده اند که در پایان فصل با پیشنهادهای بالاتر از این تیم رفته اند.

بازیکنان:
مشی باشگاه نفت تهران سرمایه گذاری روی جوانان است و البته استفاده از چند بازیکن باتجربه هم در کنار این بازیکنان موجب بالانس خوبی در این تیم شده است. در این تیم بیرانوند، مبعلی، غلامرضا رضایی، لئوناردو پادوانی و وحید امیری از بازیکنان شاخص و موثر این تیم محسوب می شوند.

میانگین سنی بازیکنان:
25.4

تعداد برد و باخت: نفت تهران در 17 هفته گذشته 9 پیروزی، 6 تساوی و دو شکست را تجربه کرده است. آمار این تیم در خارج از خانه شامل 4 برد، 4 تساوی و یک شکست است. همچنین آمار خارج از خانه این تیم هم شامل 5 برد، دو تساوی و یک شکست است.

تعداد گل زده: نفت تهران در 17 هفته گذشته 24 گل به ثمر رسانده است. (چهارمین خط حمله لیگ برتر) 13 گل این تیم در شرایط مهمان بودن و 11 گل در شرایط میزبانی به ثمر رسیده است.

میانگین ها:
میانگین گل زده این تیم در هربازی 1.41 است و میانگین گل زده این تیم در شرایط مهمان 1.44 و میانگین گل زده این تیم در شرایط میزبان 1.37 است.

زمان گلزنی: اگر بازی را به 6 زمان 15 دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گلزنی این تیم به شرح زیر است:

0-15: 1

15-30: 0

30-45: 2

45-60: 0

60-75: 1

75-90: 9

تعداد گل خورده: نفت تهران در 17 هفته گذشته 13 گل خورده است. (دومین خط دفاعی لیگ همراه با سایپا) 9 گل خورده این تیم در شرایط مهمان و چهار گل خورده این تیم در شرایط میزبانی بوده است.

میانگین ها: میانگین گل های خورده این تیم در هر بازی 0.76 بوده است و میانگین گل خورده این تیم در شرایط مهمان عدد یک را نشان می دهد و عدد 0.5 میانگین گل های خورده این تیم در شرایط میزبانی است.

زمان گل های خورده: اگر بازی را به 6 زمان 15 دقیقه ای تقسیم کنیم وضعیت گل خورده این تیم به شرح زیر است:

0-15: 1

15-30: 1

30-45: 6

45-60: 3

60-75: 3

75-90: 10

تعداد کلین شیت:
در 7 بازی دروازه نفتی ها بسته مانده که تنها دوبار آن پیاپی بوده است.

گلزنان: نفت تهران 24 گل تا پایان هفته هفدهم به ثمر رسانده است. سهم مهاجمان این تیم 9 گل (37درصد)، سهم هافبک های این تیم 10 گل (42 درصد) و سهم سهم مدافعان این تیم 5 گل (21 درصد) است. سه گلزن برتر نفت تهران غلامرضا رضایی (5گل)، لئوناردو پادوانی (4گل)، وحید امیری (4گل) هستند.

تعداد کارت های زرد و قرمز: عملکرد این تیم 26 کارت زرد و یک کارت قرمز بوده است.

رکورد خاص: نفت تهران در دوازده هفته گذشته شکست نخورده است.