ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقم قرارداد دنیزلی در هیات فوتبال؛ رکوردی جدید در اسناد واقعی



 

 

رقم قرارداد دنیزلی در هیات فوتبال؛ رکوردی جدید در اسناد واقعی

 

قرارداد ثبتی سرمربی جدید پرسپولیس در هیات فوتبال تهران، گران قیمت ترین قیمت رسمی ثبت شده برای مربیان شاغل در لیگ برتر است.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مصطفی دنیزلی دو روز قبل، همراه با جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس راهی هیات فوتبال تهران شد و قرارداد رسمی اش را به مبلغ 1.5 میلیارد تومان امضا کرد. این شاید یکی از معدود قراردادهایی است که مبلغ ثبتی اش واقعی است و دنیزلی همان پولی را برای 18 ماه از تیم پرطرفدار پایتخت می گیرد که در قراردادش هم قید شده است.

دنیزلی که از روز اول بازگشت به تهران گفت، رقم قراردادش با پرسپولیس، کمی پایین تر از قرارداد تلویزیونی اش با لیگ TVترکیه است، برای هیات فوتبال تهران، این رقم را به اثبات رساند. او همان پول دریافتی اش را خواسته بود که در قرارداد ثبتی، به ثبت برسانند. مبلغی که تقریبا 4 برابر سقف رسمی قراردادهای مربیان لیگ برتر است. به همین دلیل هم بود که بیش از 10 دقیقه، مسئولان هیات تهران اقدام به ثبت قرارداد نمی کردند و برای این کار، نیاز به استعلام از سازمان لیگ داشتند.

عزیز محمدی در این باره با رئیس هیات فوتبال تهران و قائم مقام پرسپولیس سخن گفت تا سرانجام مشکل حل شد. عزیز محمدی تاکید داشت این رقم برای قرارداد با دنیزلی معقول است و قانون، محدودیتی را برای این قرارداد ایجاد نمی کند. عزیز محمدی پیش از این هم اعلام کرده بود تیم ها در صورت جذب مربی یا بازیکن طراز بالای خارجی، محدودیتی از بابت ثبت قرارداد ندارند و اصرار سازمان لیگ بر حفظ کیفیت بازی ها و فوتبال ایران است.»

دنیزلی که قبل از این، رقمی بیشتر را از پاس گرفته بود، حالا با این قرارداد جدید، رکورددار دریافت دستمزد در اسناد واقعی فوتبال کشور است اگر چه باشگاه پرسپولیس برای همین امسال اعلام کرده بود بازیکنانی دارد که کم از دنیزلی نگرفتند و فقط 6 بار به میدان رفته اند.


ویدیو مرتبط :
رقم قرارداد بازیکنان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت قرارداد باشگاه بدهکار در هیات فوتبال چگونه رقم خورد/ مسئولان پاسخگو نیستند!



باشگاه های بدهکار,ثبت قرارداد باشگاه بدهکار در هیات فوتبال, زمان نقل و انتقالات لیگ برتر

در روز پایانی اتفاق افتاد؛

ثبت قرارداد باشگاه بدهکار در هیات فوتبال چگونه رقم خورد/ مسئولان پاسخگو نیستند!

درحالیکه طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه‌های بدهکار در زمان نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر از دریافت هرگونه خدمات فوتبال محروم هستند، باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنانش را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرد، اتفاقی که مسئولان امر به آن واکنشی منطقی نشان ندادند.

به گزارش  مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز هشتم خردادماه گذشته اطلاعیه‌ای را روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار دارد که در آن میزبان بدهی‌های باشگاه‌های فوتبال ایران را اعلام کرد که در بین آنها نام 13 باشگاه لیگ برتری، 13 باشگاه دسته اولی و 17 باشگاه دسته‌های پائین‌تر دیده می‌شد.

 

در آن اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، تیم‌هایی که نام‌شان در بین باشگاه‌های بدهکار قرار دارد، در زمان نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر از دریافت هرگونه خدمات فوتبال محروم و تا زمانی‌که نسبت به کسب رضایت شکات اقدام نکرده‌اند، محرومیت‌های زیر به قوت خود باقی است.

 

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم روز 15 تیرماه در گفتگویی که با خبرنگار مهر انجام داد، با تاکید بر اینکه تاکنون این کمیته در خصوص نظر خود در رابطه با باشگاه‌های بدهکار عقب‌نشینی نکرده است، اعلام کرد تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار برای پرداخت بدهی خود کاری انجام ندهند، از ثبت قرارداد بازیکنان آنها در سازمان لیگ و همچنین صدور کارت بازی برای بازیکنان این باشگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

 

در این شرایط اما باشگاه پرسپولیس که نامش در میان باشگاه بدهکار فوتبال ایران قرار داشت و مبلغ 11/709/401/093 ریال بدهی این باشگاه اعلام شده بود، روز پنجشنبه اقدام به ثبت قرارداد کادرفنی، اعضای سرپرستی و بازیکنان خود در هیات فوتبال استان تهران کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ منبع رسمی در فدراسیون فوتبال اعلام نکرده است، باشگاه پرسپولیس این بدهی میلیاردی خود را پرداخت کرده و نامش از بین باشگاه‌های بدهکار فوتبال ایران خارج شده است تا بتواند قرارداد نفراتش را در هیات فوتبال تهران ثبت کند.

در این شرایط چنین سوال پیش می‌آید که آیا طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاهی که از انجام خدمات فوتبالی که ثبت قرارداد هم جزو آن است، محروم بوده‌، می‌تواند قرارداد بازیکنانش را در هیات فوتبال ثبت کند.

 

در این خصوص خبرنگار مهر بارها با حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران تماس گرفت اما گوشی این مسئول خاموش بود. عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران هم اعلام کرد از روز چهارشنبه در هیات فوتبال حضور نداشت و خبری از این اتفاق ندارد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این عکس که روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، لحظه ثبت قرارداد سیدصالحی در هیات فوتبال استان تهران را نشان می‌دهد

در این شرایط حسین قدوسی به بحث ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولس در هیات فوتبال استان تهران اینگونه واکنش نشان داد: محرومیت باشگاه‌ها از دریافت هرگونه خدمات فوتبالی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌های بدهکار در نظر گرفته شده است، تنها مربوط به ثبت قراردادها در هیات فوتبال نمی‌شود و مربوط به ثبت قراردادها در سازمان لیگ و و صدور کارت بازی است.

 

وی با اشاره به اینکه 13 باشگاه بدهکار دیگر هم وجود دارند، خاطرنشان کرد: فهرست اسامی این تیم‌ها با رقم بدهی آنها بصورت دقیق از سوی سازمان لیگ اعلام شده است و تیم‌هایی هستند که از پرسپولیس بدهکارترند. ضمن اینکه اگر الزامی است قرارداد بازیکنان در زمان مشخص در هیات فوتبال ثبت شود، چرا برخی باشگاه‌ها قراردادشان را ثبت نکردند و اگر الزام نیست، چرا وقت دیگر تیم‌ها را برای ثبت قرارداد تلف می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: بدهی پرسپولیس هم کاملا مشخص است اما میزان درآمد باشگاه پرسپولیس بسیار بیشتر از این بدهی است که در صورت تصمیم مدیریت باشگاه، پس از تعامل با سازمان لیگ، این بدهی‌ پرداخت شده و مشکلی برای صدور کارت بازی و حضور پرسپولیس در لیگ وجود ندارد.

 

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اما در مواجهه با این اتفاق و ثبت قرارداد یکی از باشگاه‌های بدهکار در هیات فوتبال استان تهران، به طرح چند سوال پرداخت و در نهایت اعلام کرد که مسئولان هیات فوتبال استان تهران باید به بحث ثبت کردن قرارداد بازیکنان پرسپولیس پاسخ دهند و او پس از صحبت‌های آنها در مورد این مسئله موضع گیری می‌کند.

 

وی با طرح این پرسش که از همان اداره‌ای که قراردادها را ثبت کرده است، باید بپرسید و ببینید از ما مجوز داشته‌اند یا نه؟، اضافه کرد: من از صبح در این خصوص جواب می‌دهم. متاسفانه یک جایی خبری بصورت غیر واقعی از من گزارش شده که از آنها سایت بعید بوده است. باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیسی‌ها کجا ثبت کرده‌اند؟ اگر در هیات فوتبال، پس بروید این سوال را از هیات فوتبال بپرسید که کمیته انضباطی گفته بود قبل از پرداخت بدهی ثبت نمی‌کنید، چرا ثبت کردید؟

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: - شما دارید می‌گوئید قرارداد پرسپولیسی‌ها ثبت شده است. من حرف شما را باور نمی‌کنم. اگر بگویم سوال شما از بیخ و بن اشتباه است، سوء تفاهم پیش می‌آید زیرا شما نمی‌دانید قرارداد ثبت شده است یا نه؟

 

اما عکس‌هایی که باشگاه پرسپولیس روی خروجی خود قرار داده، کاملا مشخص می‌کنند اعضای کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه روز پنجشنبه در دفتر هیات فوتبال قراردادشان را امضا کرده و اثر انگشت زدند. وی در این خصوص اظهار داشت: آنها منافع خودشان را دنبال می‌کنند. رسالت شما ایجاب می‌کند که واقعیت را احراز کنید؛ نه درحالی که باران نیامده است، زنگ بزنید شهرداری و بگوئید آب در معابر جمع شده است، آیا کاری نمی‌کنید؟

 

حسن‌زاده همچنین گفت: شما زنگ بزنید به آقایان هیات فوتبال و سازمان لیگ و به آنها بگوئید طبق گفته کمیته انضباطی نباید قراردادی را ثبت می‌کردید، آیا این‌ها تسویه حساب کردند؟، آیا کمیته انضباطی مجوز داد؟. آن وقت به جواب سوالتان می‌رسید اما اگر جواب‌تان کامل نشد، من در خدمت شما هستم./مهر