ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رفتارهای عجیب آندو در اردوی تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

 

اخبار ورزشی - رفتارهای عجیب آندو در اردوی تیم ملی

هافبک ارمنی استقلال از سر به سر گذاشتن با ملی پوشان خسته شده و سراغ شوخی و خنده با اعضای کادر فنی رفته است.

 آندرانیک تیموریان به یکی از بازیکنان شوخ طبع فوتبال مان معروف است و حتی در اردوی های تیم های باشگاهی اش و ملی، همیشه پای ثابت جمع هایی است که بر آنها خنده حاکم است.

آندو در اردوی اتریش هم یکی از سوژه های اصلی تیم ملی است. این بازیکن ارمنی که ظاهرا دیگر از سر به سر گذاشتن ملی پوشان و شوخی کردن با آنها خسته شده، سراغ کادر فنی و تدارکات تیم رفته و این بار باب شوخی و خنده را با آنها باز کرده است.

تیموریان در اردوی اتریش تا می تواند با دستیاران کی روش و تدارکات تیم ملی مزاح می کند تا شاید به این واسطه بتواند جو خوبی را بر اردو حاکم و دیگر دوستان ملی پوش و کادر فنی تیم ملی را از استرس و فشار عصبی دور کند.

البته آندو در این میان سعی می کند از در شوخی با کی روش در نیاید و بیشتر سعی می کند با سرمربی تیم ملی به صحبت و گفتگو بپردازد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری در خصوص فجایع عجیب در اردوی تیم ملی




اخبار ورزشی - افشاگری در خصوص فجایع عجیب در اردوی تیم ملی

سرمربی پرتغالی تیم ملی، خانواده خودش را در هتل 5 ستاره تیم ملی در آفریقای جنوبی اسکان داده است.

اخبار,ا خبار ورزشی,تیم ملی در آفریقای جنوبی

 

به گزارش جام نیوز، در حالی که تمامی کارشناسان به زمان و مکان اردوی کنونی تیم ملی ایراد گرفته و کی روش را متهم نموده اند که با تصمیمات غلط و مشکوکش به فوتبال ایران ضربه زده، عکس های دیده شده از تمرینات تیم ملی در آفریقای جنوبی بیش از پیش ادعای کارشناسان را تایید کرده است.

چیزی که بیش از همه در این عکس ها نمود دارد زمین ناهمواری است که بازیکنان در آن مشغولند و واضح است که تیم ملی در زمین مخصوص کریکت که ورزش ملی کشور آفریقای جنوبی است در حال آماده سازی است و البته با امکانات بسیار ضعیف.

اما با همه این اوصاف، اینکه کی روش چرا اصرار به برگزاری این اردو در آفریقای جنوبی داشته است دو دلیل بسیار مهم دارد. اول اینکه خانواده کی روش هم اکنون در کشور آفریقای جنوبی به سر می برند و جالب است بدانید که محل اقامت آنها در هتل پنج ستاره تیم ملی است.

شاید یکی از دلایلی که کی روش خواسته این اردو بدون حضور حتی یک خبرنگار انجام شود، همین است. گفتنی است که سرمربی پرتغالی، به طرز عجیبی ایرانی ها را از اطراف اردوی تیم ملی دور می کند.


دوم مساله دلالی است که این اردو را ترتیب داده است. تمامی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی از سوی این دلال، که یار غار کی روش محسوب می شود، ترتیب داده شده است.
اخبار ورزشی - جام نیوز