ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضایی:برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم



 

 

رضایی:برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم

 

رضایی: برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل نفت آبادان با برنامه بازی کردیم و برای تمام لحظات مسابقه می‌دانستیم چه می‌خواهیم.

غلامرضا رضایی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و در برابر تیمی بازی می‌کنیم که 3 برد پیاپی داشت؛ اما با برنامه کامل پا به این میدان گذاشته بودیم و می‌دانستیم در این بازی چه می‌خواهیم.

وی افزود: با تیمی بازی داشتیم که به هر ترتیب صدر جدول را در اختیار داشت و این در حالی بود که گرمای شدید هوا هم سختی بازی را دو چندان کرده بود. اما زحمت بازیکنان ما نتیجه داد و سه امتیاز شیرین و حساس را از آبادان به همراه خود بردیم.

زننده تک گل بازی دیشب تصریح کرد: در طول بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد. با این وجود به معنای حقیقی کلمه با برنامه بازی کردیم، برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم و مستحق این سه امتیاز بودیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: همیشه وقتی تیمی گل می‌زند باید آن گل را به حساب همه تیم گذاشت و من فقط نقش تمام کننده را داشتم.


ویدیو مرتبط :
کپی برداری لحظه به لحظه از فیلم های ایرانی و خارجی در فیلمهای ایرانی سالهای اخیر (برنامه هفت)-از دست ندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضایی: برای هر دقیقه بازی برنامه داشتیم


مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گل نخست در دقایق ابتدایی تأثیر بسیاری در این برد داشت و تیم ما برای هر دقیقه در بازی برنامه‌ریزی کرده بود.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: گل نخست در دقایق ابتدایی تأثیر بسیاری در این برد داشت و تیم ما برای هر دقیقه در بازی برنامه‌ریزی کرده بود.

کاوه رضایی پس از برد تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط هفته گذشته به ورزشگاه آمدند و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی افزود: برای هر نتیجه بازی برنامه داشتیم و توانستیم این برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنیم و با توجه به انگیزه و تمرکز خوبی که داشتیم پیروز این میدان شدیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه به ثمر رساندن گل در دقایق ابتدایی تأثیر بسیاری در این برد داشت خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت‌هایی که تیم ما اجرا کرد نتیجه معقولی به دست آمد و خدا را شکر می‌کنم که در روز تولدم چنین اتفاقی افتاد و شاید به نسبت دیگر بازیکنان تلاش کمتری داشتم و از مسئولان اصفهان تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار جوانان قرار دادند تا در این فصل بتوانم بازی کنم.