ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی: دوپینگ استقلالی ها عمدی نبوده ؛ خیلی از بازیکنان از این پودر مکمل استفاده می کنند



هافبک استقلال , دوپینگ , لیگ قهرمان آسیا

 

هافبک استقلال گفت: «مطمئن باشید بازیکنان استقلال دنبال دوپینگ و این حرف‌ها نیستند و این اتفاقی هم که افتاد بر اثر بی‌اطلاعی آنها بود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، موضوع دوپینگی شدن مهدی امیرآبادی و میثم حسینی حرف‌ و حدیث‌های زیادی را برای استقلالی‌ها به وجود آورد ولی کیانوش رحمتی هافبک دفاعی آبی‌ها معتقد است که بازیکنان این تیم به هیچ عنوان اهل دوپینگ نیستند.

رحمتی در مورد این موضوع گفت: «پودری که دو بازیکن تیم ما مصرف کردن را خیلی از بازیکنان لیگ برتر مصرف می‌کنند ولی گویا اخیرا مصرف آن ممنوع شده و بازیکنان ما هم از این موضوع بی‌اطلاع بودند. مطمئن باشید بازیکنان استقلال دنبال دوپینگ و این حرف‌ها نیستند و این اتفاقی هم که افتاد براثر بی‌اطلاعی آنها بود.»

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا تو هم از مکمل جک تری دی و دیگر مکمل‌ها استفاده می‌کنی خاطرنشان کرد: «من به هیچ عنوان از این پودرها یا مواد مکمل استفاده نکردم و علاقه‌ای هم ندارم که استفاده کنم. البته همیشه ویتامین مصرف می‌کنم ولی دنبال پودر و مکمل نیستم.»

کیانوش در مورد وضعیت استقلال در آستانه شروع لیگ قهرمان آسیا تصریح کرد: «فکر می‌کنم در گروه آسانی قرار نداریم و سطح رقابت‌های لیگ آسیا بالا است. ما باید بازی‌ها را با قدرت شروع کنیم و در همان اولین بازی الریان را در قطر ببریم. فکر می‌کنم در نهایت از این گروه صعود خواهیم کرد هرچند که الریان و الجزیره هم به اندازه استقلال شانس دارند.»

کیانوش رحمتی که سال‌هاست به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند، برخلاف زمانی که در پاس یا سایپا بازی می‌کرد، خیلی کم گل می‌زند و آمار شوت‌زنی‌اش نسبت به سال‌های گذشته پایین آمده است. او در این زمینه گفت: «قبول دارم که قبلا شوت یا گل می‌زدم ولی در نیم فصل دوم تلاش کردم تا بیشتر صاحب موقعیت شوت‌زنی شوم و مطمئنا روی این موضوع تمرین خواهم کرد.»


ویدیو مرتبط :
توهین فیتیله ایی به آذری زبان ها عمدی نبوده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قول افشارزاده به استقلالی‌ها/ رحمتی نماینده بازیکنان شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

بهرام افشارزاده که عصر امروز در اردوی استقلال در کردان حضور یافت حدود 10 دقیقه با آبی پوشان صحبت کرد.

 بهرام افشارزاده  با صحبت در خصوص خصوصی سازی و مسائلی که سال گذشته باعث شد مشکلاتی برای تیم به وجود بیاید، گفت: این مسائل موجب شد بازیکنان اذیت شوند. مشکلات مالی هم داشتیم اما قول می دهم در سال جدید با برطرف شدن مشکلات، شرایط نسبت به سال گذشته بهتر شود.

مهدی رحمتی هم به نمایندگی از بازیکنان استقلال با افشارزاده صحبت کرد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز