ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رای فیفا در مورد شکایت وینگادا از پرسپولیس باطل اعلام شد



رای فیفا در مورد شکایت وینگادا از پرسپولیس باطل اعلام شد

با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و بر اساس رای صادره از سوی دیوان بین المللی ورزشی (CAS)، رای فیفا در خصوص پرونده شکایت نلو وینگادا، سرمربی سابق پرسپولیس شکسته و باطل اعلام شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی شکری مشاور حقوقی و بین‌الملل مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت این باشگاه با اعلام این خبر افزود: با تجدید نظرخواهی از رای صادره توسط کمیته وضعیت بازیکنان فیفا که در تاریخ 30 ژانویه 2012 صادر شده بود، دیوان بین‌المللی ورزش امروز رای خود را صادر و به باشگاه اعلام کرد که بر این اساس رای صادره فیفا نقض و باطل اعلام شد.

بر اساس رای صادره تجدید نظرخواهی باشگاه در بخش ماهیتی مورد پذیرش قرار گرفت و بنابراین رای صادره فیفا باطل شد.

شکری تصریح کرد: لازم است توضیح دهم اعتراض ما به رای فیفا در دو بخش شکلی و ماهیتی مطرح شده بود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعلام رای کمیته انضباطی درباره محسن قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای شکایت دایی از پرسپولیس اعلام شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای خود را درباره پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس به دلیل داشتن مطالبات اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای خود را درباره پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس به دلیل داشتن مطالبات اعلام کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی محتویات پرونده و حضور وکلای طرفین در کمیته انضباطی، در جلساتی که برگزار شده، با توجه به جمیع جهات، از مجموع مطالبات دایی به مبلغ 319 میلیون و 877 هزار تومان پس از کسر 22 میلیون و 377 هزار تومان بابت البسه واگذار شده به باشگاه که رسیدگی به آن از شمول ماده 3 آیین نامه انضباطی و صلاحیت کمیته انضباطی فدراسیون خارج است، کمیته انضباطی ادعا را تا 297میلیون و پانصدهزار تومان وارد تشخیص داده و بر اساس ماده 18 آیین نامه انضباطی حکم به محکومیت باشگاه پرسپولیس تهران به پرداخت مبلغ مذکور پس از کسر کسورات قانونی و در وجه خواهان(علی دایی) صادر می کند.

این رای در مدت زمان مقرر قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.