ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راننده ژنرال در وزارت ورزش چه کسی بود ؟ / عکس



راننده ژنرال در وزارت ورزش چه کسی بود ؟ / عکس

سایت گل - عصر دوشنبه امیر قلعه نویی با کسی به ساختمان وزرات ورزش رفت که چهره این مرد برای فوتبالدوستان چندان آشنا نیست . گفته می شود فردی که در این عکس پشت فرمان نشسته ، یکی از دو برادری است که امیر قلعه نویی نام انها را به عنوان حامیان و کمک دهنده به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی کرده است .

البته به نظر می رسد که این افراد با نمونه هایی مانند هدایتی و علی انصاری قابل مقایسه نباشند اما شاید آنها جانشینانی برای علی نظری جویباری باشند که گفته می شود دیگر در پازل تاکتیکی ژنرال جایی ندارد و دوره اش به سر آمده ! شاید !/گل


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تخلفات وزارت ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس

خبرگزاری فارس: رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ارسال نامه‌ای به وزرات ورزش و جوانان ایران از برکنار دنیامالی ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری فارس: انتشار نامه رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به وزارت ورزش+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از برکناری دنیامالی از ریاست فدراسیون قایقرانی، رئیس کنفدراسیون آسیا با ارسال نامه ای به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان خواستار تجدید نظر درباره برکناری دنیامالی شد.

متن نامه وی به شرح زیر است:

در روز 22 می نامه ای مبنی بر برکناری دنیا مالی از ریاست فدراسیون دریافت کردیم که باعث شوکه شدن ما شد. وی سال ها برای توسعه کانوئینگ در آسیا به عنوان عضو هیئت رئیسه قایقرانی جهانی فعالیت فراوان کرده است.

از زمان روی کار آمدن وی با توجه به سخاوتش توسعه نه تنها در ایران بلکه در کشور های همسایه نیز انجام شده است. دنیامالی دوستی قدیمی و منصف بوده که در طی سال ها همکاری با هم همیشه از رهنمودهایش استفاده کرده ایم.

تا کنون دلیل برکناری ایشان اعلام نشده است اما هر دلیلی که داشته باشد ما به ایشان اعتماد داشته و خواهان تجدید نظر در این زمینه هستیم.

ناریتا

رئیس کنفدراسیون آسیا/فارس