ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رافخاهی:داماش استحقاق یك امتیاز را هم نداشت



 

رافخاهی:داماش استحقاق یك امتیاز را هم نداشت

 

مهاجم ملوان انزلی گفت: مقابل داماش در هر دو نیمه سرتر بودیم و در مجموع در صورتیکه که موقعیتهایمان به گل تبدیل می شد نتیجه دیگری در پایان رقم می خورد.

سید جلال رافخاهی در رابطه با باخت یک بر صفر ملوان مقابل داماش گفت: با توجه به جایگاه ملوان در جدول لیگ برتر از ابتدای بازی درصدد تسلط بر حریف و رسیدن به گل بودیم که متاسفانه توپ دقایق ابتدایی ملوان به تیر دروازه داماش برخورد کرد که در صورت گل شدن روند بازی به کلی تغییر می کرد.

وی متذکر شد: ملوان در این بازی در هر دو نیمه از داماش برتر بود و در صورت استرس کمتر و بهره گیری از موقعیتهای ایجاد شده در دو نیمه به طور قطع به پیروزی می رسیدیم. در مجموع داماش حتی استحقاق کسب یک امتیاز را هم نداشت و با خوش شانسی از این دیدار با برد خارج شدند.

مهاجم ملوان انزلی خاطرنشان کرد: ملوان برخلاف داماش دیدار گذشته را با فاصله زمانی کمتر در خارج از خانه برگزار کرده بود و پس از بازگشت از تبریز و دیدار سنگین با شهرداری تبریز، بدن بازیکنان کاملا خسته بود ولی با وجود این شرایط شرمنده هواداران ملوان شدیم که پس از حمایت پرشور از تیمشان در نهایت ناراضی به خانه برگشتند.


ویدیو مرتبط :
بازی بسیار زیبای پینگ پنگ برای گرفتن یك امتیاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم



 

 

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم

 

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در دربی با من‌یونایتد شایسته کسب یک امتیاز بودیم.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: به باور من نتیجه عادلانه و منطقی در مصاف ما با همشهری‌هایمان، تساوی بود اما یک گل خارق‌العاده توسط رونی سبب شد 3 امتیاز به حساب تیم فرگوسن واریز شود.

این مربی ایتالیایی اظهارات فوق را عصر روز شنبه پس از ثبت باخت 2 بر یک از منچستریونایتد بیان کرد. در آن جدال سیلوا برای تیم او گل زد ولی نانی و رونی زننده دو گل شیاطین سرخ بودند.

مانچینی افزود: با وجودی که نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشحالیم به خاطر اینکه بسیار خوب بازی کردیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادامه داد: حتی باور دارم می‌توانستیم فاتح این جدال شویم. وقتی بازی یک بر یک بود، صاحب موقعیتی بسیار عالی برای گلزنی شدیم که استفاده کافی نبردیم.

مانچینی عنوان کرد: گلی که وین رونی زد، خارق‌العاده بود. او با آن حرکت زیبا، سرنوشت بازی را به کلی عوض کرد.