ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راجرز: دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم


سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

ایسنا: سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

لیورپول در هفته سی‌وششم لیگ برتر در خانه کریستال‌پالاس با تساوی پرگل 3 بر 3 متوقف شد تا شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش یابد.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از توقف تیمش برابر کریستال‌پالاس گفت:‌ فکر می‌کنم دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشیم. منچستر‌سیتی در دو بازی باقی‌مانده خود پیروز خواهد شد و به قهرمانی خواهد رسید. اگر می‌خواستیم شانس قهرمانی‌مان حفظ شود، باید کریستال‌پالاس را می‌بردیم که موفق به این کار نشدیم. اکنون منچستر‌سیتی سرنوشت قهرمانی را در دستان خود دارد و به نظرم قهرمان خواهد شد.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: نتیجه بسیار بدی کسب کردیم. اصلا انتظار نداشتیم 2 امتیاز حساس از دست بدهیم. باید این دیدار را بررسی کنم و اشتباهات تیم را متوجه شوم. البته باید بگویم که کاملا از عملکرد مهاجمان خود راضی هستم. توانستیم در یک دیدار سخت خارج از خانه 3 گل به ثمر برسانیم اما اشتباهات مدافعان باعث شد نتوانیم به 3 امتیاز مسابقه دست یابیم. با این همه این فصل هر طور هم که تمام شود، برای ما فصل رویایی بوده است. کسب 81 امتیاز و تلاش برای قهرمانی فوق‌العاده است. هفته آخر برابر نیوکاسل بازی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد تا فصل را با یک برد روحیه‌بخش به پایان برسانیم.

راجرز ادامه داد: پس از پایان مسابقه بازیکنان لیورپول خیلی ناراحت بودند چرا که ما تا دقیقه 75 نمایشی فوق‌العاده ارائه دادیم و مهاجمان ما توانستند 3 گل به ثمر برسانند. باید به بازیکنان کریستال‌پالاس تبریک بگویم. آنها روحیه جنگندگی خود را به نمایش گذاشتند و توانستند بازی 3 بر صفر باخته را به تساوی 3 بر 3 تبدیل کنند.

سرمربی جوان لیورپول در پایان گفت: البته خیلی وقت‌ها در فوتبال اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که اصلا انتظار آن را ندارید. این هفته در اسپانیا شاهد بودیم که هر سه تیم مدعی قهرمانی امتیاز از دست دادند. ممکن است منچستر‌سیتی نیز نتواند در بازی‌های باقی‌مانده خود به پیروزی برسد اما چیزی که اکنون جدول به ما نشان می‌دهد این است که منچستر‌سیتی شانس نخست قهرمانی است.

لیورپول در بازی پایانی خود در لیگ برتر در خانه از تیم نیوکاسل پذیرایی خواهد کرد و منچستر‌سیتی نیز در دو بازی خانگی برابر آستون‌ویلا و وستهام به میدان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
جالب!! در ایران زنده خوب نداریم و مرده بد نداریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیفا: ایران شانسی برای قهرمانی ندارد!



فوتبال ایران: از دید نویسنده یک مدعی جدی برای قهرمانی محسوب نشده و به برخی ناکامی‌ها در فوتبال کشورمان اشاره شده است.

 

از دید فیفا، سه تیم فوتبال کره جنوبی، ژاپن و استرالیا شانس‌های قهرمانی جام ملت‌ها هستند و باید این سه تیم را به عنوان مدعیان جدی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دانست.

در حالی که تنها 7 روز به آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده تیم‌ها یکی پس از دیگری با اسامی اعلام شده ضمن دریافت امکانات کمپ خود در قطر وارد این کشور شده و خود را برای درخشش در این رقابت‌ها آماده می کنند.

این تورنمت سه هفته‌ای تحت آرم جام ملت‌های آسیا با حضور 16 تیم برتر قاره کهن از هفتم ژانویه آغاز می‌شود.

عراق یکی دیگر از کشورهای زیر ذره‌بین فیفا است که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تیمی آماده و بسیار پرانگیزه توصیف شده است.

کویت که از قهرمانی در رقابت‌های جام خلیج فارس روحیه بالایی گرفته می‌تواند در جام ملت های آسیا خودنمایی کند.

از دید نویسنده فوتبال دو کشور ایران و عربستان در قاره کهن تعیین کننده است اما نمی‌توان آنها را در فهرست مدعیان جدی قهرمانی قرار داد.

نویسنده با اشاره به شرجی و گرمای قطر این مشکل را متوجه کشورهای جنوب شرقی آسیا کرده اما معتقد است که زمستان دوحه چندان هم غیر قابل تحمل نیست.

از ستارگان استرالیا می توان به تیم کاهیل هافبک اورتون، برت امرتون بازیکن بلکبرن، مارک شوارتزر دروازه بان فولام و هری کیول و لوکاس نیل بازیکنان گالاتاسرای اشاره کرد.

استرالیا در این رقابت ها با کره جنوبی هم گروه است.

چو کوانگ رائه سرمربی تیم کره جنوبی هم گفته است: به بازیکنانم اعتماد دارم. فوتبال یک بازی فردی نیست و با وجود این که پارک چویونگ یکی از ستارگان ما مصدوم شده با کار گروهی به راحتی مشکل را حل می‌کنیم.../عصر ایران