ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائول: لیگ قهرمانان اروپا همیشه برایم ویژه بوده



 

رائول: لیگ قهرمانان اروپا همیشه برایم ویژه بوده

 

مهاجم اسپانیایی باشگاه شالکه از پیروزی 1-3 تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است

رائول ، مهاجم باشگاه شالکه پس از برد 1-3 تیمش مقابل هاپوئل تل آویو در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، غرق درشادی بود.

به نظر می رسید که شالکه در این دیدار، بهترین دیدارش در رقابتهای این فصل را به نمایش می گذارد و رائول بدون شک بهترین بازی اش در ترکیب شالکه از زمان پیوستنش به این تیم را به نمایش گذاشت.

در پایان این مسابقه، رائول به اسکای گفت:« خیلی برای این پیروزی خوشحالم. ما خیلی بهتر از حریفمان بودیم.»

در جریان این مسابقه، رائول گلی را به ثمر رساند که باعث شد تا رکورد گلزنی اش در اروپا،با رکورد گرد مولر برابری کند. رائول در صحبتهایی در رابطه با این گل صحبت کرد و از انگیزه مضاعفی که در رقابتهای اروپایی دارد گفت:« خیلی خوشحالم که 4شنبه شب توانستم به دو  گل برسم. رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای من ویژه بوده ولی هیچ وقت باور نمی کردم که بتوانم در چنین لیگ استثنایی ای این تعداد گل بزنم. همه ما 4شنبه شب واقعا خوشحال بودیم ولی اکنون باید تمرکزمان رابر روی دیدار بعدی مان قرار دهیم.»


ویدیو مرتبط :
تبلیغ ویژه آدیداس مخصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان اروپا