ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مادرید فینالیست جام حذفی اسپانیاشد/ راهیابی فیورنتینا به دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا



اخبار,جام حذفی باشگاه های اسپانیا

 

اخبار ورزشی -  رئال مادرید فینالیست جام حذفی اسپانیاشد/درانتظار بارسلونا

رئال مادرید با برتری مقابل اتلتیکومادرید به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا راه یافت تا در انتظار بارسلونا باشد.

به گزارش ایرنا،از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا، رئال مادرید میهمان اتلتیکو مادرید بود و در پایان به برتری 2 بر صفر دست یافت.

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان هردو گل این دیدار را از روی نقطه پنالتی و در دقایق 6 و 15 به ارمغان آورد.

کهکشانی ها که در دیدار رفت نیز با 3 گل به برتری دست یافته بودند با برتری 5 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه به وقت تهران بارسلونا که بازی رفت را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود پایان داده است در زمین رئال سوسیداد به میدان می رود.

با این اوصاف به نظر می رسد علاقمندان به فوتبال باید در انتظار رویارویی رئال مادرید و بارسلونا در دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا باشند.

 

---------------------------

 

 راهیابی فیورنتینا به دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا

تیم فوتبال فیورنتینا با برتری مقابل اودینزه در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت، جواز حضور در دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های ایتالیا را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، فیورنتینا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس میزبان اودینزه بود و در پایان به پیروزی 2 بر صفر رسید.

مانوئل پاسکوئال کاپیتان فیورنتینا در دقیقه 16 گل نخست این دیدار را به ثمر رساند و خوان کودرادو در دقیقه 62 دومین گل میزبان را به نام خود نوشت.

هرچند فیورنتینا در دیدار رفت با حساب 2 بر یک مغلوب اودینزه شده بود اما در مجموع به پیروزی 3 بر 2 دست یافت تا فینالیست شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، چهارشنبه شب تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه سن پائولو میزبان آ.اس رم است.

در بازی رفت تیم فوتبال آ.اس رم در دیداری زیبا و پرگل به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

اخبار ورزشی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی رئال مادرید vs بارسلونا | 1 - 1 | [ دور رفت | نیمه نهایی جام حذفی ]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمه‌نهایی جام حذفی/زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و داماش اعلام شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و داماش اعلام شد

از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، زمان برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی اعلام شد.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی محل برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) و میزبانی داماش گیلان در این دیدار، زمان برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ، ساعت 17 روز شانزدهم فروردین ماه سال 1392 اعلام شد.

گفتنی است، تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه عضدی به مصاف هم خواهند رفت./فارس