ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال با هت‌تریک رونالدو سویا را در هم کوبید/خط و نشان کریس برای شیاطین سرخ



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و سوم لالیگا

رئال با هت‌تریک رونالدو سویا را در هم کوبید/خط و نشان کریس برای شیاطین سرخ

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال رئال مادرید در برنابئو پیروزی پرگلی را مقابل سویا بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای لیگ باشگاهی اسپانیا (لالیگا) رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو و در حضور 83 هزار تماشاگر میزبان سویا بود که با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

در این دیدار کریستیانو رونالدو بار دیگر آمادگی خود را به رخ حریفان کشید و موفق شد در دقایق 26، 46 و 56 برای مادریدی‌ها گلزنی کند تا در آستانه رویارویی مادریدی‌ها با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان (چهارشنبه شب) برای سرمربی و یاران سابق خود خط و نشان بکشد.

دیگر گل رئال توسط کریم بن‌زما در دقیقه 18 به ثمر رسید و برای سویا هم مانو 87 گلزنی کرد.

این دیدار 2 اخراجی هم داشت که سهم هر تیم یک بازیکن بود. ابتدا هیگواین 66 برای رئال اخراج شد و مادورو هم در دقیقه 80 مجبور به ترک زمین شد.

رئال با این برد 46 امتیازی شد و در مکان سوم جایگاه خودش را محکم کرد.

سویا هم با 29 امتیاز یازدهم است.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

مایورکا یک - اوساسونا یک

گل‌ها: مانوئل اورتیز 77 اوساسونا، گرومل 90 برای مایورکا

سلتاویگو صفر - والنسیا یک

گل: نلسون والدز 90

لوانته یک - مالاگا 2

گل‌ها: بارکرو (پنالتی) 27 برای لوانته، سوارز 37 (پنالتی) و 47 برای مالاگا

لاکرونیا صفر - گرانادا 3

گل‌ها: مارچنا گل به خودی 45، ایقالو 51 و سیکوئیرا (پنالتی) 90

بارسلونا امروز 14:30 به وقت ایران به مصاف ختافه می‌رود.

فارس

 


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید ۳-۰ سلتاویگو (هت تریک کریس رونالدو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال، لاکرونیا را درهم کوبید/صعود یک پله‌ای شاگردان مورینیو با هت‌‌تریک رونالدو



هفته ششم لالیگا اسپانیا

رئال، لاکرونیا را درهم کوبید/صعود یک پله‌ای شاگردان مورینیو با هت‌‌تریک رونالدو

خبرگزاری فارس: تیم رئال مادرید در جدال خانگی با دپورتیو لاکرونیا با اتکا به هت‌تریک رونالدو، به سومین پیروزی فصل دست یافت و یک پله صعود کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 پیکارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا «لالیگا »‌ عصر روز یکشنبه (امروز) ادامه یافت که در مهم‌ترین پیکار انجام گرفته رئالی‌‌ها 5بر یک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پیروزی مقابل دپورتیو لاکرونیا رسیدند.

در این جدال شاگردان خوزه مورینیو (مربی پرتغالی رئال معروف به آقای خاص) ابتدا در دقیقه 16 دروازه خود را به روی ضربه «ایوان ریکی» از لاکرونیا بازشده دیدند. اما آنها ‌موفق شدند در دقیقه 23 با ضربه کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشانند.

سپس آنخل دی ماریا 38 و رونالدو 44 گل‌های دیگر تیم پایتخت‌نشین را در نیمه اول به ثمر رساندند.

در 45 دقیقه دوم نیز سفیدپوشان به تلاش خود برای تسخیر دروازه میهمان ادامه دادند که په‌په 66 و رونالدو  84(پنالتی) گلزنی کردند و باعث کسب بردی پرگل شدند.

با این نتیجه تیم مطرح لالیگا و اروپا پس از برد 3 بر یک هفته سوم مقابل گرانادا و 2 بر یک هفته پنجم در خانه وایکانو، برای سومین مرتبه طعم پیروزی  را در فصل 2013-2012 چشید.

این نتیجه سبب شد تیم تحت امر مورینیو 10 امتیازی شده و از رده هفتم به ششم صعود کند.

در دیداری دیگر اوساسونا 4 بر صفر لوانته را مغلوب کرد تا اولین پیروزی فصل خود را بدست آورد.

در این جدال که در ورزشگاه «رینو ناوارا» انجام گرفت، اوساسونا که مسعود شجاعی، لژیونر ایرانی را در ترکیب نداشت، به اولین گل در دقیقه 55 توسط امیلیانو ارمنتروس رسیدند. پس از او رولند لامه در دقیقه 82 گل دوم را زد. سپس در دقیقه 89 دیوید تیمور (پنالتی) و خوان فرانسیسکو مارتینس 90+2 گل‌‌های بعدی تیم میزبان را به ثمر رساندند.

همچنین در دیدار پرگل دیگر، وایادولید 6 بر یک وایکانو را درهم کوبید.در این جدال یکطرفه بوئنو 10، گونکاوالس 13، 56، روکاوینا 3 و مارکوس 56 و 87 برای میزبان گلزنی کردند.

گرانادا نیز 2 بر یک از سد سلتاویگو عبور کرد. زیگورا 11 (پنالتی ) و تروخه 17 برای گرانادا،  اساپاس 20 برای سلتاویگو گل زدند.

در جدول لالیگا، بارسلونا با 18 امتیاز صدرنشین است. مالاگا و اتلیتکومادرید (5 بازی) با 14 و 13 امتیاز در پله دوم و سوم جدول قرار دارند./فارس