ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ذوب‌آهن با تیم دانشجویان ژاپن دیدار می‌کند



 

 

ذوب‌آهن با تیم دانشجویان ژاپن دیدار می‌کند

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از رویارویی با سئونگام کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در دیداری تدارکاتی برابر منتخب دانشجویان ژاپن به میدان می‌رود.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که 5 روز زودتر از دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن سفر کرده است، برای آمادگی بیشتر صبح فردا چهارشنبه در دیداری تدارکاتی برابر منتخب دانشجویان ژاپن به میدان می‌رود.

نفرات تیم ذوب آهن هر روز دو نوبت تمرین آماده سازی را برگزار می‌‌کنند و کادرفنی این تیم به خاطر قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و همچنین تطابق بیشتر با محیط، این بازی تدارکاتی را در نظر گرفته است.

همچنین در تیم فوتبال سئونگنام ایلهواچونما کره جنوبی حریف ذوب آهن اصفهان در دیدار فینال لیگ قهرمانان، سه بازیکن خارجی از کشورهای استرالیا، کلمبیا و مونته نگرو حضور دارند.

"ساسا اوگن نوسکی" مدافع 31 ساله پیشین تیم آدلاید یونایتد استرالیا که در فصل 2005 لیگ قهرمانان همراه با این تیم در فینال لیگ قهرمانان داشت و از بازیکنان اصلی خط دفاع این تیم است.

"مائوریسیو مولینا" هافبک گلزن کلمبیایی که پیش از این در تیم‌های سانتوس برزیل، سن لورنزو آرژانتین، العین امارات و ستاره سرخ بلگراد بازی کرده است و "دژان رادونچیچ" مهاجم 27 ساله مونته نگرویی، که در پارتیزان بلگراد نیز بازی کرده است، پس از طی دوران مصدومیت طولانی جزو بازیکنان خوب و کلیدی این تیم کره‌ای محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایت: تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و مس محروم می‌شوند



 

 

عنایت: تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و مس محروم می‌شوند

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت تیم داوری دیدار ذوب آهن و مس کرمان خبر داد و گفت: مدت این محرومیت در نشست کمیته داوران مشخص خواهد شد.

مسعود عنایت ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اشتباهی که مجموعه تیم داوری مسابقه ذوب آهن و مس کرمان مرتکب شدند، علاوه بر سعید بخشی زاده داور مسابقه ، داود رفعتی کمک داور اول، حمید غمزه کمک داور دوم، آرش خرمیان داور چهارم و سیامک بخشی ناظرداوری با محرومیت روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: البته عده‌ای مغرضانه نسبت به سعید بخشی زاده و میزان محرومیت او اظهار نظر می کنند و می خواهند او را از صحنه داوری کشور محو کنند در حالیکه او به عنوان یک انسان مرتکب اشتباهی شده که توان آن با محرومیت از داوری پس می دهد ولی موضع گیری هایی که نسبت به او می شود منصفانه نیست.

عنایت یادآورشد: ما نباید به خاطر یک اشتباه داور را نابود کنیم و شرایطی را برای او ایجاد کنیم که از آسایش روحی و روانی  را از او بگیریم.

عنایت در خصوص اینکه گفته می شود با توجه به اشتباه فاحش بخشی زاده وی احتمالا از فهرست داوران الیت هم کنار گذاشته می‌شود گفت: مگر ما نسبت به داورمان کینه و غرض داریم که بخواهیم او را به خاطر یک اشتباه در بازیهای داخلی از فهرست داوران الیت حذف کنیم.

وی اضافه کرد: اگر دیدید داور ژاپنی دیدار ازبکستان و بحرین به خاطر آن اشتباه از فهرست بین المللی خارج شد این کار توسط فدراسیون فوتبال ژاپن صورت گرفت نه فیفا.

رئیس کمیته داوران یادآور شد: اگر بخشی‌زاده را از فهرست الیت خارج کنیم جز ضرر چه نفعی برای داوری فوتبال مان دارد. بخشی زاده در لیست الیت می‌ماند چون برای رسیدن به این جایگاه سالها زحمت کشیده است.