ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیگو لوپز جانشین کاسیاس شد



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

دیگو لوپز جانشین کاسیاس شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید قرارداد دیگو لوپز را به منظور جانشینی ایکر کاسیاس نهایی کرد. دروازه‌بان سویا به باشگاهی برمی‌گردد که فوتبالش را پیش از پیوستن به ویارئال و سپس سویا در آن شروع کرد.

دیگو لوپز در سن 31 سالگی به رئال برمی‌گردد. دروازه‌بان سویا همیشه با هدف رقابت با آنتونیو آدان اولین هدف سفیدپوشان  در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بوده است.

برنامه اولیه رئال برای جذب لوپز که 2 فصل (2006 و 2007) برای باشگاه بازی کرده، جذب قرضی این دروازه‌بان بود. به هر حال انتقال دائمی دروازه‌بان سویا به رئال مادرید با مبلغ 3.5 میلیون یورو قطعی شد.

لوپز در تابستان 2007 سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و به ویارئال پیوست و پس ازحذف این تیم از لالیگا و سقوط به دسته پایین‌تر تصمیم گرفت زیردریایی‌ زرد را ترک کند.

وی سپس به سویا پیوست اما پس از آندرس پالوپ به عنوان دروازه‌بان دوم این تیم انتخاب شد.

ایکر کاسیاس به دلیل شکستگی انگشت دستش در دیدار با والنسیا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری قادر نخواهد بود تیمش را در ال‌ کلاسیکو (نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری) و دیدار با منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
کاسیاس یا دیگو لوپز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخیا جانشین کاسیاس می‌شود


با توجه به اینکه هنوز قرارداد دروازه‌بان منچستریونایتد هنوز تمدید نشده ممکن است رئال مادرید برای جانشینی کاسیاسی به دنبال وی برود.

خبرگزاری فارس: داوید دخیا جوان که سومین سال حضور در منچستریونایتد را سپری می‌کند به شکل شفاهی برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ توافق کرده اما هنوز قراردادی را به امضا نرسانده است.

از سوی دیگر رئال مادرید که هنوز بر سر ماندن یا نماندن ایکر کاسیاس به نتیجه‌ای نرسیده ممکن است برای خرید دخیا از یونایتد وارد عمل شود. بدون شک فلورنتینو پرس، رییس رئال مادرید در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی برای بررسی شرایط خرید دخیا از منچستریونایتد پرس و جو خواهد کرد و گفته‌ می‌شود برای او 25 میلیون پوند کنار گذاشته است.

در صورتی که دخیا قراردادش را تمدید کند تمامی گمانه‌زنی‌ها در این زمینه به پایان خواهد رسید اما تا زمانی که این کار انجام نشود بدون شک مادریدی‌ها به دنبال افزودن قدرت خود در چارچوب دروازه خواهند بود.