ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیونگ:تصمیم داور موقع گل اسپانیا درست نبود



 

 

 

دیونگ:تصمیم داور موقع گل اسپانیا درست نبود

 

/همگام با جام‌جهانی2010-‌آفریقای‌جنوبی/

دیونگ: تصمیم داور موقع گل اسپانیا درست نبود

بازیكن تیم ملی فوتبال هلند گفت: تصمیم داور هنگام گل اسپانیا صحیح نبود.

به نقل از رویترز، نیگل دیونگ اظهار داشت: تاسف و ناراحتی ما از باخت در بازی نهایی برابر اسپانیا حد و اندازه‌ای ندارد. ما هر آنچه كه در توان داشتیم،‌ خرج كردیم؛ اما اوضاع آن گونه كه می‌خواستیم خوب پیش نرفت. حتی از داوری هم لطمه خوردیم.

وی افزود: داوری در این بازی ما را اذیت كرد. تصمیم هاوارد وب پیش از لحظه گل درست نبود. درست قبل از ضربه منجر به گل، داور باید یك ضربه كرنر به سود ما می‌گرفت. در حالی كه این ضربه مشهود بود، او این كار را نكرد و باعث اشتباه شد.
تیم اسپانیا شب گذشته با گل دقیقه 116 آندرس اینیستا برابر هلند در بازی نهایی پیكارهای آفریقای‌جنوبی قهرمانی را برای نخستین مرتبه بدست آورد.
شنبه شب نیز تیم جوان آلمان 3 بر2 از سد اروگوئه عبور كرد و به مقام سوم رسید.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی داور وسط موقع گل زدن یک تیم؟!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایت: تصمیم های قهرمانی درست بود



 

 

 

عنایت: تصمیم های قهرمانی درست بود

 

صبح امروز در کمیته داوران با حضور کارشناسان داوری آنالیز ویدیویی صحنه های دیدار پیروزی و سپاهان انجام شد.

در این جلسه که مدت زمان زیادی هم به طول انجامید صحنه های حساس بازی اعم از صحنه های پنالتی و دیگر صحنه های بازی به دقت بررسی و بارها و بارها بازبینی شد. پس از پایان این جلسه مسعود عنایت گفت : ما به دقت صحنه ها را بازبینی کردیم صحنه پنالتی اول سپاهان در زمانی که بازی یک – یک بود به دقت بازبینی شد و در این صحنه مدافع پرسپولیس در داخل موقعیت جریمه پای ابراهیم توره را می زند . محسن قهرمانی به این دلیل که خطا را دیده اما به دلیل نداشتن دید روی خط محوطه جریمه و دور بودن نسبی از کمک داورش حیدر شکور که در امتداد خط به خوبی دید داشت کمک گرفت تا از بیرون بودن داخل محوطه جریمه بودن خطا مطمئن شود که خوشبختانه بدرستی تصمیم گرفت پنالتی به درستی اعلام شد.

وی ادامه داد: البته به نظر من خطای اول روی ابراهیم توره و حتی پنالتی دوم که آن هم به درستی اعلام شد می توانست برای مدافعان پیروزی جریمه شخصی هم داشته باشد که قهرمانی به هیچ کدام از خطاکاران اخطار هم نداد. حسین خوشخوان از داوران خوشنام و بازنشسته هم ناظر بوده و درستی هر دو پنالتی را تایید کرده است.

عنایت در پایان گفت: تصمیمات داور به ضرر پیروزی نبوده چرا که با وجود خطای سخت در محوطه جریمه و پدیدآمدن دو پنالتی داور از جریمه شخصی خودداری کرد.