ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!



 

 

 

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!

 

بایرن و اتحادیه فوتبال هلند بر سر دیداری دوستانه به توافق رسیده‌اند.

بحث و جدل بایرن مونیخ و اتحادیه فوتبال هلند بر سر مصدومیت همسترینگ آرین روبن دارد به پایان می‌رسد و دو طرف مشکلات را در دیداری دوستانه حل خواهند کرد.

بال هلندی در حالی از جام جهانی برگشت که شکافی پنج سانتی‌متری در همسترینگ او به وجود آمده بود و بایرن که دستمزد او را می‌پردازد به دنبال دریافت خسارت بود.

روبن فصل پاییز را به کلی از دست داد و اتحادیه فوتبال هلند هم حاضر به پرداخت حقوق او در این ماه نشد. در هر حال دو طرف تصمیم به برگزاری دیداری دوستانه گرفته‌اند.

کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه بایرن گفته است: «هلندی‌ها می‌خواهند مشکل حل شود. ما هم دچار خسارت‌های ورزشی و مالی شده‌ایم.

راه حل مسابقه‌ای بین هلند و بایرن است که به ما اجازه می‌دهد ضررهای مالی‌مان را جبران کنیم. دو طرف بر سر این راه حل به توافق رسیده‌اند.»

تاریخ دقیق این دیدار مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
هلند 2-3 مکزیک - گل های بازی (دیدار دوستانه ملی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست تیم ملی هلند مقابل بایرن مونیخ


تیم ملی فوتبال هلند در دیداری دوستانه مغلوب نایب قهرمان بوندس‌لیگا آلمان شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال هلند در دیداری دوستانه مغلوب نایب قهرمان بوندس‌لیگا آلمان شد.
 
شب گذشته این پیکار دوستانه که از یک سال قبل مورد توافق واقع شد ،‌ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا انجام شد که با پیروزی 3 بر 2 بایرن همراه شد.

در این جدال تونی کروس 16، نیلس‌ پترسن 27 و ماریو گومس 86 برای باوارایی‌ها گلزنی کردند. در حالیکه ملی‌پوشان هلند توسط یان کلاس هونتلار 17 و نارسینگ 19 به گل رسیدند.

در این دیدار آرین روبن، ستاره هلندی مونیخی‌ها در ترکیب تیم نایب قهرمانی بوندس‌لیگا جای نگرفت. بلکه در اواخر نیمه دوم و  از دقیقه 76 به جای نارسینگ وارد ترکیب تیم هلند شد.

در شرایطی که این دیدار بخاطر حل اختلافات دو سال قبل بایرن و فدراسیون فوتبال هلند به خاطر او برگزار شد، ستاره تکنیکی بخاطر هدر دادن یک ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز در دیدار شنبه شب فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، مورد سرزنش هواداران مونیخی قرار گرفت.

وی هر گاه که در این دیدار صاحب توپ شد، ‌به همین خاطر شعارها و سوت‌های را علیه خود شنید.


دو سال قبل پس از بازگشت روبن از تعطیلات تابستانی بعد از حضور در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی به تمرینات بایرن، مسئولان تیم آلمانی متوجه شدند در حین پیکارهای آفریقای‌جنوبی، روبن با جراحتی عمیق در پای خود، بدون توجه کادر پزشکی تیم کشورش بازی کرده است.

این موضوع که استراحت اجباری در طول فصل را برای ستاره 28 ساله به ارمغان آورد، باعث اعتراض مونیخی‌ها شد و در پی آن کشمکش کلامی عجیبی میان طرفین ایجاد شد که ماه‌ها به طول انجامید و سرانجام سال گذشته طرف هلندی توافق کرد بعنوان غرامت دیداری دوستانه انجام دهد.