ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدارسپاهان و استقلال حساسیتی نداشت



 

 

دیدارسپاهان و استقلال حساسیتی نداشت

 

پورحیدری: دیدار سپاهان و استقلال حساسیتی نداشت

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند دیدار تیم ما و سپاهان بسیار جذاب بود اما حساسیتی نداشت.

' منصور پورحیدری ' پس از پیروزی استقلال برابر سپاهان در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به این كه استقلال و سپاهان هر دو از قدرت های فوتبال ایران به حساب می آیند و به این دیدار از چند روز گذشته به چشم مسابقه ای حساس نگاه می شد، در حالی كه حساسیت خاصی در آن وجود نداشت.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه اول عملكرد بسیار خوبی داشت و با توجه به برنامه های مربیان توانستیم سه گل از حریف پیش بیافتیم.

سرپرست باشگاه استقلال تاكید كرد: گل های سپاهان در نیمه دوم از روی ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور به ثمر رسید و در واقع آنها نتوانستند با عبور از خط دفاعی ما كاری از پیش ببرند.

پورحیدری افزود : خوشحالم كه در نهایت با حمایت همه جانبه هوادارانمان توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم و برای ادامه بازی های لیگ روحیه ای مضاعف داشته باشیم.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جمعه شب توانست در ورزشگاه آزادی و در مقابل حدود 70 هزار هوادار خود سپاهان را با نتیجه 4 بر 3 شكست دهد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدارسپاهان-استقلال خوزستان/سوپرگل های طلایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست استقلال ارتباطی به مشکلات مالی نداشت



 

شکست استقلال ارتباطی به مشکلات مالی نداشت

 

فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: شکست برابر ملوان ارتباطی به مشکلات مالی این باشگاه نداشت.

حسین فرزامی در مورد شکست استقلال مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره استقلال هنوز حکم خود را نگرفته اند بهتر است من در مورد مسائل فنی اظهار نظری نداشته باشم تا موضع گیری هم نشود.

این پیشکسوت در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی در مورد مسائل فنی تیم اظهار نظر نمی کند، گفت: در موقعیتی نیستیم که بخواهیم حرفی بزنیم. باید احکام خود را بگیریم و مسئولیت هم به ما داده شود تا بتوانیم حرفی بزنیم. تا زمانی که چارت سازمانی باشگاه مشخص نشود، نمی توان حرفی زد.

فرزامی در خصوص اینکه چرا هیئت مدیره استقلال در حالی که قول داده بود تا قبل از بازی ملوان پول تهیه می کند، این اتفاق نیفتاد، گفت: من چنین قولی ندادم و بهتر است این سؤال را کل هیئت مدیره پاسخ دهد نه یک نفر. قبل از هر چیز باید به هیئت مدیره این فرصت داده شود تا راه های قانونی برای تزریق پول به باشگاه مهیا شود. سیستم اکنون این گونه است که به باشگاه های دولتی پولی داده نشود. تا زمانی که تکلیف این مسئله روشن نشود نمی توان پولی به باشگاه تزریق کرد.

وی در ارتباط با اینکه قبول دارد شکست استقلال مقابل ملوان تحت تاثیر مسائل مالی بوده یا خیر، عنوان کرد: این شکست اصلا ربطی به مسائل مالی نداشت چون بازیکنان سالم تر از این صحبت ها هستند.

فرزامی در مورد رفتار جاسم کرار پس از تعویض گفت: من یک روز در خصوص جذب جاسم کرار با فتح الله زاده صحبت می کردم و به او هم گفتم که کرار بازیکن خوبی است اما مهار چنین بازیکنانی بسیار سخت است. معتقدم که دیروز استقلال در زمین یک رهبر که بازیکنان را هدایت کند نداشت. در واقع اگر فرهاد مجیدی در میدان نباشد جایگزین خوبی برای او نیست.

این عضو هیئت مدیره تصریح کرد: استقلال خیلی زود گل می زد و زود هم گل می خورد. در یکی دو دقیقه گل خوردن ناراحت کننده است. به نظرم این باخت را باید به گردن یکسری عواملی گذاشت که در موفقیت های تیم نقشی ندارند.