ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو شكست متوالی برای تیم فوتسال امید ایران در ازبكستان



 

 

دو شكست متوالی برای تیم فوتسال امید ایران در ازبكستان

 

تیم فوتسال امید ایران در دیدار دوستانه با تیمهای ملی ازبکستان و 'غیرت' قزاقستان در 'تاشکند' پایتخت ازبکستان، به ترتیب با نتایج چهار بر صفر و سه بر صفر شکست خورد.

این تیم برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و نیز بازیهای دوستانه در تاشکند به سر می برد و این دیدارها را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام داد.

''مهدی خراطی'' دبیر کمیته فوتسال و دبیر کمیته تیم های ملی ایران، پس از پایان این بازیها به خبرنگاران گفت: تیم فوتسال ایران از بازیکنان جوان و آینده داری تشکیل شده و گرچه این دو بازی را باخت اما تجربیات مفیدی اندوخت و خصوصا در برابر تیم غیرت که هشت بازیکن برزیلی دارد، خوب بازی کرد.

وی افزود: تیم فوتسال امید ایران آبان ماه سال آینده با این ترکیب در بازیهای آسیایی سالنی در کشور قطر شرکت خواهد کرد.

تیم فوتسال امید ایران که دوشنبه این هفته به ازبکستان سفر کرده بود روز جمعه به تهران بازمی گردد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم فوتسال ایران 3-1 تیم ملی فوتسال روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری تیم فوتسال امید ایران برابر روسیه


امیدهای فوتسال ایران برابر همتایان روس خود به برتری دست یافتند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال امید ایران از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در دیداری تدارکاتی مقابل تیم امید روسیه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 6 بر 3 حریفش را شکست دهد.

این دیدار در قم برگزار شد و مرتضی عزتی دقیقه یک، سعید احمد عباسی (دقایق 5، 19 و 36)، علی عابدی دقیقه 11 و سعید افشار دقیقه 31 برای امیدهای ایران گلزنی کردند. سه گل امیدهای روسیه هم در نیمه دوم به ثمر رسید که گل سوم این تیم را دروازه‌بان روس‌ها وارد دروازه ایران کرد.