ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوپینگ طالب نعمت‌پور مثبت اعلام شد



اخبار ورزشی - دوپینگ طالب نعمت‌پور مثبت اعلام شد

فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد دوپینگ طالب نعمت‌پور مثبت اعلام شده است.

به گزارش تابناک،  فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) رسما اعلام کرد طالب نعمت‌پور فرنگی کار ایرانی، به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگش از حضور در رقابت‌های ورزشی محروم شد.

فیلا در این باره نوشت که هر دو نمونه A و B این کشتی‌گیر که در جریان جام جهانی کشتی فرنگی تهران از وی گرفته شده، مثبت بوده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون جهانی کشتی

 
فیلا همچنین نوشت: آزمایشگاه ضد دوپینگ در کلن آلمان اعلام کرده که نعمت‌پور از ماده ممنوعه آنابولیک استروئید ترندبلون استفاده کرده است.

فدراسیون جهانی کشتی در این رابطه اعلام کرد: نعمت‌پور بر اساس قوانین موقتا برای دو سال از حضور در تمامی میادین کشتی محروم شده است که البته رای نهایی نیز در این رابطه اعلام می‌شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون جهانی کشتی

 اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
استاد رائفی پور-مثبت اندیشی و انرژی مثبت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمایش دوپینگ نعمت‌پور مثبت اعلام شد


آزمایش دوپینگ طالب نعمت‌پور کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم ایران که عنوان قهرمانی جهان را یدک می‌کشد، مثبت اعلام شد تا این کشتی گیر به مدت 2 سال حق حضور در میادین داخلی و بین‌المللی را نداشته باشد.

خبرگزاری مهر: طالب نعمت‌پور 29 ساله در رقابتهای کشتی فرنگی جام جهانی که در ماه مه در تهران برگزار شد، به عنوان قهرمانی رسید. فیلا، فدراسیون بین المللی کشتی، اعلام کرده که نمونه B آزمایش دوپینگ این کشتی گیر مثبت اعلام شده است. طالب نعمت پور از مواد آنابولیک استرویید استفاده کرده است.

فیلا پیش از این طالب‌پور را تا مشخص شدن نتیجه نهایی دوپینگ از انجام هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرده بود.

طالب‌پور در رقابتهای قهرمانی جهان سال گذشته در وزن 84 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود.