ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل بوسکه : کاسیاس اسطوره است / در انگلیس هرگز با شیلتون چنین برخوردی نکردند



دل بوسکه,اخبار ورزشی

 ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا شرایط ایکر کاسیاس در رئال مادرید را ناگوار خواند و او را به عنوان ' اسطوره فوتبال اسپانیا ' توصیف کرد.
به گزارش خبرگزازی خبرآنلاین؛دل بوسکه در حمایت از کاسیاس گفت :«می دانیم که کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیاست . هیچ کس دستاوردی مشابه او نداشته است اما در ده روز اخیر شرایط بدی را تجربه کرده است . مربیان و باشگاه ها تصمیم می گیرند که به او بازی بدهند یا نه . »
او این را گفت و ادامه داد:« نمی خواهم در این مورد از کسی اسم ببرم . مهم این است که او برگشته است و زمان دارد تا برای جام کنفدراسیون ها آماده شود . او بازیکنی است که در 140 بازی ملی همیشه بهترین عملکردش را داشته است و برایش احترام زیادی قائلم . باید به تصمیمات باشگاه ها احترام گذاشت و البته علیه کسی حرفی ندارم . اما نمی توان تصور کرد که در انگلیس نیز شیلتون یا دیگر بازیکنان اسطوره ای این کشور با چنین واکنشی مواجه می شدند . هدف من تنها حمایت از بازیکنان برای آماده شدن در تیم ملی است و علیه کسی صحبت نمی کنم .»
وی همچنین درباره تقابل احتمالی رئال و بارسا در فینال چمپیونزلیگ گفت:« این به صلاح فوتبال اسپانیاست و قدرت باشگاه های ما را نشان می دهد . جنجال میان این دو باشگاه مربوط به سالها قبل است و چیز جدیدی نیست .»
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
حرفهای جالب دل بوسکه درباره توپ طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌ مورینیو به دل بوسکه در مورد کاسیاس



 اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
توصیه‌ مورینیو به دل بوسکه در مورد کاسیاس

سرمربی چلسی برای دیدار اسپانیا و شیلی به همتای خود در اسپانیا توصیه‌هایی در مورد ایکر کاسیاس داشته است.

به گزارش  فارس، ایکر کاسیاس پس از نمایش ضعیف خود در شکست پنج بر یک اسپانیا مقابل هلند زیر انتقادهای فراوانی قرار گرفته است و بسیاری بر این باور هستند که ویسنته دل بوسکه، سرمربی لاروخا در دیدار مقابل شیلی از داوید دخیا در چهارچوب دروازه استفاده خواهد کرد.

با تمام انتقادهایی که علیه کاسیاس شده اما ژوزه مورینیو بر این باور است که کاسیاس همچنان باید دروازه‌بان شماره یک اسپانیا باقی بماند.

مورینیو در این زمینه گفت: اگر جای دل بوسکه بودم کاسیاس را روی نیمکت قرار نمی‌دادم. جایگاه یک دروازه‌بان خیلی خاص است. نیمکت نشینی او فقط به خاطر یک بازی بد کار درستی نیست.

مورینیو افزود: شاید یک دروازه‌بان در یک دوره زمانی شرایط خوب، اعتماد به نفس و ثبات نداشته باشد و با یک تغییر بتواند همه چیز را عوض کند. کاسیاس کارهای بزرگی برای اسپانیا انجام داده و دروازه‌بانی است که نیاز به اعتماد مربی خود دارد.
  اخبار ورزشی - فارس