ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل‌بوسكه: از این پیروزی ترسیدم



 

 

دل‌بوسكه: از این پیروزی ترسیدم

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

دل‌بوسكه: از این پیروزی ترسیدم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از برتری یك بر صفر برابر پاراگوئه گفت: از مردان خود هرگز راضی نیستم و از این پیروزی ترسیدم.

به نقل از ماركا اسپانیا، ویسنته دل‌بوسكه تصریح كرد: اسپانیا فوق العاده بهتر از پاراگوئه بازی كرد و بازی زیبا مثل همیشه در دستور كار ما بود.
وی افزود: بازیكنان نباید این گونه برای پیروزی دچار سختی می‌شدند و از اینكه برای بازكردن دروازه پاراگوئه دچار مشكل شده بودیم از دست بازیكنانم دلخورم.

دل بوسكه ادامه داد: صعود به نیمه نهایی حق اسپانیا بود و به آن رسید اما برای آلمان اگر قرار باشد این رگونه بازی كنیم یك تیم از قبل شكست خورده‌ایم. در چند روز باقی مانده تا آن بازی بزرگ باید همه چیز را تحت كنترل داشته باشیم. از بازی مردانم راضی نیستم و باید به شدت مراقب آلمان باشیم.

 

 


ویدیو مرتبط :
دل نوشته ی کارشناسان به از پیروزی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دل بوسکه بعد از پیروزی برابر بوسنی


سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوسنی راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی رفت و در نهایت موفق شد با درخشش نولیتو بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند تا نشان دهد که در شرایط خوبی به سر می برد و آماده درخشش در یورو 2016 است.

ویسنته دل بوسکه از عملکرد شاگردانش راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و کاملا تیم برتر بازی بودیم. در نیمه دوم هم بعد از 10 نفره شدن بوسنی توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتیم و ثابت کردیم که شایسته پیروزی هستیم.

او ادامه داد: عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. خوشحالم که بازیکنان با روحیه بالایی بازی کردند. برگزاری چنین دیدارهای دوستانه ای ضروری است. امیدوارم که در این چند روز باقیمانده تا یورو 2016 به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی لاروخا درباره آسیب دیدگی کوکه و کارواخال در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: منتظر گزارش کادر پزشکی هستم. حضور این دو بازیکن در یورو 2016 بستگی به میزان آمادگی آنها دارد و باید ببینیم که در گزارش چه خواهد آمد.