ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی



 


 دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی

 

 

 مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.

گل ـ فرهاد مجیدی بدون شک یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران در یکسال اخیر بوده است به طوری که وقتی او در اردوی قبلی به تیم ملی دعوت نشد رسانه ها به شدت علیه افشین قطبی جبهه گرفتند. مجیدی اما در فهرست بعدی قطبی در بین دعوت شده قرار داشت اما ترجیح داد دعوت قطبی را رد کرده و از تیم ملی خداحافظی کند.


پس از تصمیمی که مجیدی گرفت حرف و حدیث های مختلفی درباره کناره گیری او از تیم ملی مطرح شد ولی واقعیت ماجرا این است که اصلی ترین دلیل نیامدن مجیدی به تیم ملی این بود که او به هیچ عنوان دوست نداشت در تیم قطبی تبدیل به بازیکن ذخیره شود.


مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.


برای کاپیتان استقلال که در حال حاضر در بین بهترین های فوتبال ایران قرار دارد، این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نبود که او با تیم ملی به مسابقات غرب آسیا برود و در چنین تورنمنتی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شود. در مورد این تصمیم مجیدی تحلیل های متفاوتی وجود دارد ولی شاید او یک گام به جلو برداشته و با پیش بینی اتفاقات آینده این تصمیم را گرفته است.../گل


ویدیو مرتبط :
اختتامیه لیگ ملی بسکتبال؛ خداحافظی حدادی از تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل اصلی خداحافظی علی کریمی از تیم ملی بیانیه می دهد



اخبار,اخبار ورزشی,خداحافظی علی کریمی


 اخبار ورزشی  - منتظر باشید؛
عامل اصلی خداحافظی علی کریمی از تیم ملی بیانیه می دهد

کاپیتان تیم پرسپولیس امروز بیانیه ای درباره علل عدم حضورش در لیست نهایی تیم ملی برای بازی در جام ملتهای آسیا و جدایی ناگهانی علی کریمی از تیم ملی منتشر می کند.

به گزارش جام نیوز، محمد نوری که تا پیش از همراه شدن سروش رفیعی و مهرداد پولادی از شانس حضور در جمع دو بازیکن باقیمانده در لیست ناقص کارلوس کی روش برخوردار بود با اعلام لیست نهایی و عدم همراهی تیم ملی اعلام کرد که قصد دارد در این باره بیانیه ای صادر کند.

بر اساس این گزارش، نوری پس از اطلاع از دلیل جدایی ناگهانی علی کریمی از اردوی تیم ملی که گفته شده به خاطر عدم حضور کاپیتان پرسپولیس در لیست اعزامی به استرالیا بوده است، نسبت به این حرکت کاپیتان پیشین خود در پرسپولیس و هم تیمی اش در اردوی های تیم ملی ابراز تعجب کرده و این اقدام کریمی را جوانمردانه دانسته و بسیار ارج نهاده است. او قصد دارد تا در بیانیه ای که می خواهد امروز صادر کند به این موضوع هم بپردازد.


 اخبار ورزشی  - جام  نیوز