ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلایل نامشخص برخی تغییرات مظلومی


بدون شک هم پرویز مظلومی در قامت سرمربی استقلال باید بداند که چرا و به چه دلیل تعویض می‌کند و هم بازیکنان جانشینی که جای اصلی‌ها را می‌گیرند باید قدرشناس تصمیم سرمربی‌شان باشند.

ایران ورزشی: گرچه نمایش استقلال مقابل ذوب‌آهن در اصفهان نیز چنگی به دل نزده بود و آبی‌ها در نصف جهان نیز خالق بازی کندی بودند و هیچ نشانی از آن تیم شاداب نداشتند اما انتظار می‌رفت با تغییراتی که مظلومی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند، بازیکنان جانشین لااقل مقابل تیم قعرنشین استقلال اهواز، خالق نمایش جذاب‌تری باشند اما هرگز اینطور نبود و استقلال حتی مقابل همنام اهوازی‌اش به مراتب بازی ضعیف‌تری ارائه کرد که در نهایت منجر به خلق یک تساوی دیگر هم شد.

 بدون شک هم پرویز مظلومی در قامت سرمربی استقلال باید بداند که چرا و به چه دلیل تعویض می‌کند و هم بازیکنان جانشینی که جای اصلی‌ها را می‌گیرند باید قدرشناس تصمیم سرمربی‌شان باشند.

در بازی با استقلال فرصت خوبی برای بازیکنی همچون مهدی مومنی به وجود آمده بود تا خود را در ترکیب استقلال ثابت کند اما این مهاجم هرگز نتوانست باری از روی دوش استقلال بردارد و عملکرد بسیار ضعیفی داشت. البته مومنی در نفت تهران هافبک-مهاجمی تاثیرگذار و بسیار رونده بود اما حداقل در این بازی نتوانست مهره‌ای قابل اتکا در ترکیب آبی‌ها باشد به گونه‌ای که شنیده می‌شود شانسی برای ورود دوباره به ترکیب اصلی استقلال در بازی آتی نخواهد داشت و احتمالا باید مقابل تیم سابقش نفت نیمکت‌نشین باشد و دل ببندد به تعویض‌های احتمالی آقای سرمربی دیگر بازیکنی که برخلاف بازی با ذوب‌آهن در ترکیب اصلی آبی‌ها می‌دیدیم، علیرضا رمضانی بود. هافبک- مهاجم جوانی که بعد از طی دوران مصدومیت ظاهرا دوباره به شرایط ایده‌آل رسیده بود اما نامبرده هم در ترکیب استقلال گیج و سردرگم بود و برخلاف نخستین بازی‌هایی که در ترکیب قرار می‌گرفت نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد.

مهم‌ترین سوال اما از لابه‌لای تغییراتی که نسبت به بازی با ذوب‌آهن به وجود آمد، چرایی نیمکت‌نشین شدن میثم مجیدی است.

مظلومی هرگز پس از بازی درباره این جا‌به‌جایی‌ها حرفی به میان نیاورد و چیزی نگفت و حال مانده‌ایم علت‌های نیمکت‌نشین شدن بازیکنی که غالبا در ترکیب اصلی استقلال بود را بدانیم.

شاید یکی از دلایل ناهماهنگی عجیب عمران‌زاده هم همین بود که بازیکن کناری‌اش تغییر کرد.

بدون شک اگر مظلومی هدفدارتر تعویض کند و فقط تعویض نکند که تعویضی کرده باشد، نتیجه بهتری عایدش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دلایل تغییرات پیاپی مربیان لیگ یک (لیگ یک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل تغییرات ناگهانی در عربستان از زبان پادشاه



اخبار,اخبار بین الملل , پادشاه عربستان سعودی

پادشاه عربستان تعیین محمد بن نایف به ولیعهدی را در راستای "عمل به تعالیم شریعت و تحقق وحدت و انسجام ملی" دانست و گفت: انتخاب فرزندش محمد بن سلمان به عنوان جانشین ولیعهد به علت "توانمندیهای زیاد و شاخصه های او" صورت گرفته است !

فرمان پادشاه عربستان سعودی به نامه شاهزاده مقرن به برادرش سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی اشاره دارد، كه مقرن در آن "تمایل خودش به كناره گیری از ولیعهدی" را ابراز داشت.

براساس این فرمان، سلمان بن عبدالعزیز در پاسخ می گوید که شاهزاده مقرن همواره از جایگاهی رفیع نزد او برخوردار است، و درعین حال افزود كه با تمایل او برای كناره گیری از ولیعهدی موافقت كرده است.

شاه سعودی تصمیم خود برای تعیین محمد بن نایف به ولیعهدی را در راستای عمل به تعالم شریعت اسلامی درخصوص همكاری و تحقق وحدت و امسجام ملی و مبنای قانونی نظام حاكم در عربستان و مراعات ساختار كشور و آینده آن و تضمین تداوم حیات آن توصیف كرد.

اخبار بین الملل - العالم