ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلال استقلالی ها برای انتقال به اسپانیول کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه اسپانیول


اخبار ورزشی - فرهاد مجیدی دلال استقلالی ها برای انتقال به اسپانیول

کاپیتان سابق استقلال قرار است تمرینات تیم‌های پایه استقلال را زیر نظر بگیرد تا بازیکنان مستعد را به باشگاه اسپانیول بفرستد.

فرهاد مجیدی ماه آینده به ایران می‌آید و مجددا با باشگاه استقلال همکاری خواهد کرد. قرار نیست او در فوتبال ایران مشغول به کار شود بلکه او تمرینات تیم‌های پایه استقلال را زیر نظر می‌گیرد تا بازیکنان مستعد را به باشگاه اسپانیول بفرستد.

فرهاد مجیدی چند وقتی است که با باشگاه اسپانیول اسپانیا قرارداد همکاری امضا کرده و درصدد ترانسفر بازیکنان جوان و نوجوان به فوتبال اسپانیاست.
اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
دلال کیست - ایران جیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروی استقلالی ها از آن کیست



 

بازیکنان لیگ برتری خودروهای گران قیمتی سوار می شوند اما گران ترین خودروی استقلالی ها متعلق به کیست به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، مجبتی جباری گرانترین خودرو را میان بازیکنان استقلال سوار می شود. وی یک دستگاه شورلیت کوروت در اختیار دارد که البته در تمرینات از آن استفاده نمی کند.

 

این خودرو چندی پیش به سرقت رفته بود که با تلاش های پلیس آگاهی کشف شد.../جام نیوز


ماشین مجتبی جباری