ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع کان از شیرجه زنی روبن!


اولیور کان اعتقاد دارد که حرکت روبن در مقابل مکزیک و تمارض او یک حرکت حرفه ای بوده است.

بیست چهارده: دروازه بان اسطوره ای فوتبال آلمان گفت:" یک ستاره جهانی مثل روبن به خوبی از چنین شرایطی استفاده می کند. وقتی چنین فرصتی مقابل اوست فقط می تواند متشکر باشد و از آن استفاده کند."

کان البته اعتقاد دارد که اعتراف روبن به شیرجه زنی پس از بازی با مکزیک هوشمندانه نبوده است. وی گفت:" حرفهایش پس از بازی چندان هوشمندانه نبود. بهتر بود که ساکت می ماند."

روبن در بازی هلند و مکزیک در دقایق پایانی خودش را در محوطه جریمه مکزیک روی زمین انداخت و باعث شد که داور برای نارنجی پوشان پنالتی بگیرد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین دفاع زنی که با قاتل شوهرش ازدواج کرد



آخرین دفاع زنی که با قاتل شوهرش ازدواج کرد

زن جوانی كه پس از قتل همسرش با قاتل او ازدواج كرده بود در جلسه دادگاه منكر تمام اتهامات خود شد و مدعی شد كه اعترافاتش را تحت فشار بازجویی‌ها عنوان كرده است.

پری و غدیر زن و شوهری هستند كه پس از قتل شوهر اول پری كه احمد نام داشت با یكدیگر تشكیل خانواده داده و فرزند پسری هم دارند اما روز گذشته در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران حاضر شدند تا به دفاع از آنچه در یازدهمین روز از دی ماه سال 84 در خانه‌شان در شهرستان ملارد به وقوع پیوست بپردازند.

قتلی كه مطابق با تحقیقات پلیس آگاهی عاملانش پس از ارتكاب آن، جسد مقتول را مثله كرده و آن را در كانال آبی در خیابان ابوذر پایتخت انداختند.

 

دیروز صبح جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد تا به دو اتهام قتل و زنای محصنه متهمان رسیدگی شود. در ابتدای این جلسه اولیای‌دم مقتول برای عاملان جنایت تقاضای قصاص كردند. سپس پری در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت: من سال 68 با احمد ازدواج كردم او سال 83 می‌خواست برای كار به بندرعباس برود كه با پادرمیانی پدرشوهرم از تصمیم خود منصرف شد.

 

اواخر سال 84 او به طور ناگهانی برای كار به بندرعباس رفت و از آن به بعد تماسش با ما قطع شد. حتی سه بار برای یافتن احمد عكسش را در روزنامه‌ها چاپ كردم. حدود پنج ماه پس از ناپدید شدن شوهرم، با غدیر ازدواج كردم كه حاصل آن یك پسربچه است. وی درباره نحوه آشنا شدنش با غدیر نیز گفت: ‌غدیر دوست همسرم بود و همراه او به خانه ما می‌آمد.

در ادامه جلسه دادگاه، دختر مقتول با رد ادعاهای مادرش گفت: مادرم غدیر را قبل از اینكه پدرم ناپدید شود به خانه‌مان می‌آورد و مدعی بود قرار است قاتل پدرم با خاله‌ام ازدواج كند. پری نیز با رد ادعاهای دخترش گفت: من احمد را نكشتم و تمام اعترافاتم تحت فشار بازجویی بوده است. در ادامه جلسه دادگاه غدیر در جایگاه قرار گرفت كه او نیز با رد اتهاماتش گفت: من و احمد با هم دوست بودیم حتی یكبار من در یك درگیری چاقو خوردم كه احمد من را به بیمارستان برد.

 

او خیلی مهربان بود پس چطور می‌توانم دست به قتلش زده باشم. من او را نكشتم و هرچه پیش از این گفتم تحت فشار بوده است. در ادامه جلسه، رییس دادگاه محاكمه را غیرعلنی كرد تا به دیگر اتهامات متهمان رسیدگی شود. پس از آخرین دفاعیات دو متهم به قتل، قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند./اعتماد