ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»



قوی ترین مردان ایران,قوی ترین مردان ایران91,عکس قوی ترین مردان ایران,مسابقه قوی ترین مردان ایران,قوی ترین مردان ایران در کیش,درگیری در مسابقه قوی ترین مردان ایرا

 

دعوا در پشت صحنه «قوی ترین مردان ایران»

مسابقات قوی ترین مردان ایران در کیش در حالی با حرف و حدیث های فراوان به پایان رسیده، که اخبار دریافتی از درگیری شدید میان برگزار کنندگان اصلی این مسابقات خبر می دهد.

به گزارش «24»، جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

 

اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی...»

 

این دیالوگ باعث درگیری لفظی و ایجاد درگیری فیزیکی می شود که با وساطت ورزشکاران، ماجرا ختم به خیر می شود. همچنین بعد از پایان یافتن مسابقات و در روز پایانی به نفر اول مسابقات مبلغ 13 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود که این موضوع باردیگر به درگیری میان داداشی و خودنگاه می انجامد. داداشی معتقد است برنامه ای که دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن حدود 2 میلیارد تومان اعتبار و اسپانسر جذب کرده است؛ نباید به نفر اول مسابقات تنها 13 میلیون تومان بدهد که هم نا چیز است و هم در شان قوی ترین مرد ایران نیست. این موضوع هم با عث درگیری و ایجاد ناراحتی در روز پایانی مسابقات می شود./قدس آنلاین

sports-news9


ویدیو مرتبط :
بازگشت قوی ترین مردان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده عدم برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان ایران از زبان فرامز خودنگاه



پشت پرده عدم برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان ایران از زبان فرامز خودنگاه

رئیس سابق کمیته قوی‌ترین مردان ایران دلایل عدم برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۱ را اعلام کرد.

 

مسابقات قوی‌ترین مردان ایران, پرورش اندام

مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که در سال‌های ابتدایی با عنوان مردان آهنین از شبکه سوم سیما پخش می‌شد امسال برگزار نشد و روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که متولی اصلی این مسابقات هستند و کمیته قوی‌ترین مردان ایران زیر نظر این فدراسیون فعالیت می‌کند؛ دلیل اصلی عدم برگزاری این رقابت‌ها را در سال 91 درخواست مالی بالای تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها عنوان کردند.

احمد بلاسی، دبیر فدراسیون پرورش اندام دلیل برگزار نشدن مسابقه مردان آهنین را اینطور عنوان کرد:‌ قرار بود این رقابت‌ها اسفند ماه برگزار شود و در عید هم از طریق تلویزیون پخش شود تا مانند سال‌های گذشته شاهد پخش مردان آهنین باشیم، اما امسال تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها، پول هنگفتی از ما درخواست کرد،‌ ما این پول را نداشتیم و تصمیم گرفتیم که این رقابت‌ها را برگزار نکنیم.

حالا بعد از گذشت چند روز از این اظهارات، فرامرز خودنگاه که در این سال‌ها به عنوان مسئول این کمیته و مجری و کارشناس قوی‌ترین مردان ایران فعالیت کرده است، لب به سخن گشوده و با رد اظهارات مسئولان فدراسیون، از پشت پرده عدم پخش این مسابقات سخن گفته است.

خودنگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با انتقاد از عملکرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مطرح کردن چنین مسئله‌ای که صدا و سیما خواستار پول هنگفتی شده است درست نیست. در سال‌های گذشته هم همینطور بوده است که صدا و سیما نه تنها خودش اسپانسر مسابقات را می‌آورد بلکه به فدراسیون هم کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: اسپانسر را خود صدا و سیما می‌آورد و حق‌الزحمه کمیته اجرایی و فنی را هم پرداخت می‌کرد، به طوری که آنها مسئول تهیه و ما به عنوان عوامل فنی و اجرایی مسابقات را برگزار می‌کردیم؛ حالا نمی‌دانم چطور امسال این حرف‌ها مطرح می‌شود.

رئیس پیشین کمیته قوی‌ترین مردان ایران تصریح کرد: 13 سال است که این مسابقات میهمان خانه علاقمندان و مردم است، اما امسال خبری نیست. متأسفانه مدیریت ضعیف فدراسیون پرورش اندام عامل اصلی برگزار نشدن مسابقات بود. هر سال این برنامه را مردم در کنار خانواده‌هایشان تماشا می‌کردند، اما به خاطر عملکرد ضعیف دوستان امسال خبری نیست.

خودنگاه با بیان اینکه مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان هم برگزار شد گفت: 30 نفر مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند؛ ورزشکاران هم صدمه زیادی دیدند. هر ورزشکار برای آماده کردن خود به منظور حضور در مسابقات هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شود، اما آقایان خیلی راحت همه چیز را به هم می‌زنند. باید نه تنها جواب مردم را بدهند بلکه جواب زحمات این ورزشکاران و خانواده‌هایشان را هم باید بدهند.

وی افزود: حتی تا آخرین لحظه هم به ورزشکاران وعده برگزاری مسابقات را داده بودند و آنها را آماده و بلاتکلیف نگه داشته بودند. مردم هر جا در کوچه و خیابان من را می‌بینند درباره علت عدم برگزاری مسابقات می‌پرسند؛ چه جوابی باید به آنها بدهم؟ آنها هنوز هم ما را به عنوان متولی برگزاری مسابقات می‌شناسند، اما خبر ندارند عده‌ای از دوستان به دلیل مدیریت ضعیف خود توانایی برگزاری رقابت‌ها را نداشتند. /فارس