ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دزد لندکروز فتح الله زاده پیدا شد



اخبار,اخبار ورزشی ,ماشین فتح الله زاده

 

اخبار ورزشی - دزد لندکروز فتح الله زاده پیدا شد

خوش بیاری های حاجی در سال جدید ادامه دارد تا مرحمی باشد بر بدبیاری های پایان سال پیش.

به گزارش جام نیوز، در آخرین روزهای سال 92 خبر رسید كه ماشین فتح الله زاده را دزد برده است! همین موضوع در كنار بدبیاری‌های آبی‌پوشان در نتیجه‌گیری باعث شده بود تا فتح الله زاده سال را چندان خوش و خرم به پایان نرساند.

شب گذشته دزد ماشین فتح الله زاده پیدا شد. البته تا این لحظه از اینكه ماشین تحویل مدیرعامل آبی‌پوشان داده شده یا خیر خبری در دست نیست.

حالا این خبر در كنار نتایج خوب استقلالی‌ها می‌تواند خبر از سالی خوش برای آبی‌پوشان داشته باشد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:برای دربی هتل پیدا نکرده‌ایم، شاید چادر بزنیم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای دربی هتل پیدا نکرده‌ایم، شاید چادر بزنیم!

فتح‌الله‌زاده: آنهایی که از فوتبال غول ساختند حالا دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: آنهایی که از فوتبال غول ساختند اکنون در باد رشته‌های مدال‌آور خوابیده‌اند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره هیأت مدیره استقلال و جذب اسپانسر صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

 

شایعه شده قرار است احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه از سمت خود برکنار شود.

من اطلاعی از این موضوع ندارم. ما در حال همکاری با یکدیگر هستیم. البته شنیده‌ام آقای عباسی وزیر ورزش قصد دارد تغییر و تحولاتی در هیئت مدیره ایجاد کند، اما اینکه بخواهد کسی را برکنار کند، چیزی نشنیده‌ام. همیشه صحبت ما با وزارت ورزش این بوده که بخشی از درآمد برعهده باشگاه باشد و بخشی برعهده وزارت ورزش چون این تیم دولتی و متعلق به وزارت ورزش است اما متاسفانه همیشه جار و جنجال‌های ناحقی علیه استقلال و پرسپولیس می‌شود.

چطور؟

مگر سایر تیم‌ها منابع خصوصی دارند؟ همه برای تأمین بودجه خود از منابع دولتی استفاده می‌کنند. چطور استفاده آنها از این منابع حلال است اما برای استقلال و پرسپولیس مکروه هم نیست و حرام است؟ استقلال و پرسپولیس برای من و رویانیان نیست، این تیم متعلق به میلیون‌ها ایرانی است. این دو باشگاه نصف درآمدشان را خودشان تأمین می‌کنند. من اعتقاد دارم باید به همه باشگاه ها کمک شود، حتی خوشحال می‌شوم به تیمی مثل تراکتورسازی کمک شود چون موفقیت این تیم خوشحالی و شادی میلیون‌ها هوادار این تیم را در پی دارد. سایر تیم‌ها اشتباه نکنند؛ ما از کمک به هر باشگاهی استقبال می‌کنیم.

این روزها یک موج علیه فوتبال بخصوص پس از موفقیت کاروان ایران در المپیک بوجود آمده است، نظر شما چیست؟

من هم معتقدم باید به این جوان‌هایی که در المپیک درخشیدند، بهای بیشتری داده شود اما این دلیل نمی‌شود که فوتبال را بکشیم. مسئولان باید به سایر رشته‌های ورزشی هم توجه کنند اما نباید توی سر فوتبال بزنند. آنهایی که از فوتبال غول درست کردند، خودشان اکنون در باد موفقیت رشته‌های دیگر خوابیده‌اند و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند.

یکی از دلایلی که باعث شده فوتبال ما پر از حاشیه باشد همین مسائل است. من دعا می‌‌کنم رشته‌هایی که در المپیک موفق شدند، مورد توجه همگان قرار نگیرند چون این‌گونه موفق‌تر هستند. کشورهای حوزه خلیج فارس 10 برابر ما برای فوتبالشان هزینه می‌کنند، در لیگ قهرمانان سال گذشته الغرافه بازیکنی را به خدمت گرفت که 10 میلیون دلار هزینه آن کرده بود. این هزینه یعنی یک و نیم برابر بودجه استقلال، با وجود همه این هزینه‌ها آنها از ما جلو نزده‌اند. ما باید بدانیم هر چیزی قیمتی دارد و قیمت فوتبال بالاست. البته من قبول دارم مکانیزم مان بهم ریخته و باید تاوان آن را هم بدهیم اما به همه دوستان و کارشناسان ورزشی توصیه می‌کنم احساساتی صحبت نکنند و با منطق همه چیز را به نقد بکشند.

بگذریم! صلاحی را از کمیته اقتصادی برکنار کردید. دلیل این رفت و آمد چه بود؟

کمیته اقتصادی باید بخشی از درآمدهای باشگاه را تامین کند، روزی که صلاحی به استقلال آمد، گفت اسپانسر 9 میلیارد تومانی می‌آورد، اما چندین ماه گذشت و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام داد، اتفاقی رخ نداد. او حتی گفت پول اسپانسر در حساب باشگاه استقلال است، اما اینطور نبود و من با قسم و آیه به بازیکنان گفتم چنین پولی در حساب باشگاه نیست. حتی به صلاحی گفتم اگر نمی‌تواند این پول را تهیه کند، به ما بگوید اما او گفت می‌تواند، سپس به من پیغام می‌رسید که او گفته مسئولیت اقتصادی با خودش است و من نباید ورود کنم، اگر من ورود نمی‌کردم همین بانک رفاه هم اسپانسر ما نمی‌شد. در هر صورت من در باشگاه استقلال نمی‌توانم یک نفره همه کار کنم و علیرغم میل باطنی‌ام همکاری‌ام را با صلاحی قطع کردم.

به نظر می‌رسد او از این قضیه مطلع نیست و حتی در مصاحبه‌ای گفته دو برنامه دیگر برای استقلال دارد.

نه! ایشان برکنار شده و هر وقت برنامه داشت می‌تواند بیاید آن را اجرا کند. استقلال مثل تیم ملی است و در آن بر روی همه باز است. هر موقع پول داشت می‌تواند با ما همکاری کند. صلاحی از دوستان ماست و من توقع داشتم در این شرایط بیشتر ما را درک کند و انتظار نداشتم ما را در منگنه بگذارد.

شنیده‌ایم فریدون زندی پیغام داده تا بازی با پرسپولیس، استقلال را همراهی می‌کند و سپس می‌خواهد جدا شود.

تصمیم در مورد بازیکنان را به عهده سرمربی تیم گذاشته ام البته جالب است که بگویم وقتی چنین تصمیمی می‌گیرم، عده‌ای می‌نویسند سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده باشگاه است و اگر خودم بخواهم تصمیم بگیرم، می‌نویسند فتح‌الله‌زاده در امور فنی دخالت می‌کند. در هر صورت زندی مستقیم با من در این رابطه صحبت نکرده و تصمیم درباره این مسائل بر عهده قلعه‌نویی است.

برای دربی که سوم شهریور برگزار می‌شود، هتل پیدا کردید؟

هنوز موفق نشده‌ایم با هتلی به توافق برسیم. شاید بهتر است ما هم در اطراف ورزشگاه آزادی چادر بزنیم تا حال و هوای هوادارانمان را درک کنیم!

خبر دارید که جایگاه خبرنگاران در کمپ استقلال وضعیت مطلوبی ندارد؟

من از همه خبرنگارانی که در تمرین حضور پیدا می‌کنند، عذرخواهی می‌‌کنم. من با دست خالی این کمپ را ساختم و حتی گاهی برای تمرین کردن هم کمبودهایی داریم اما قسمت خوبی را برای خبرنگاران درنظر گرفته‌ایم که در یکی ـ دو ماه آینده آن را در اختیارشان قرار می‌دهیم./فارس