ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان/ بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پرداخت بالاترین دستمزد به بازیکنان رشته‌های مختلف ورزشی

بارسلونا با 6.4 میلیون یورو اول شد/ رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت

در گزارشی منتشرشده درباره میزان پرداخت دستمزد در میان تیم‌های ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا بالاترین رقم را به بازیکنانش در سال 2012 پرداخته است.

به گزارش  فارس، در این گزارش به طور میانگین حقوق بازیکنان 278 باشگاه که شامل تیم‌های فوتبال مطرح 4 لیگ اروپایی (اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا)، 4 لیگ مطرح آمریکای شمالی (بیس بال، بسکتبال، فوتبال و هاکی روی یخ)، کریکت در هند، بیس‌بال در ژاپن، لیگ فوتبال کانادا و استرالیا مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

بر این اساس بارسلونا بیشترین دستمزد را به طور میانگین 6.4 میلیون یورو در سال به بازیکنانش می‌پردازد.

در مکان دوم این رده‌بندی باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار دارد که 600 هزار یورو کمتر از بارسلونا به بازیکنانش پرداخته است.

افزایش دستمزدهای بازیکنان کاتالان به سیاست‌های ساندرو روسل در این تیم مبنی بر جلوگیری از خروج ستاره‌‌های ارزشمند بارسا باز می‌گردد.

تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر ژاوی، پویول و مسی با قراردادهای نجومی باعث قرار گرفتن بارسا در صدر این جدول رده‌بندی شده است.

در این رده‌بندی باشگاه‌های منچسترسیتی و چلسی انگلیس، میلان ایتالیا، بایرن مونیخ آلمان، اینترمیلان ایتالیا و منچستریونایتد انگلیس در جایگاه بعدی  قرار دارند.

این گزارش نشان می‌دهد که فوتبال با تفاوتی فاحش بالاتر از سایر رشته‌های ورزشی بیشترین دستمزد را به بازیکنان می‌پردازد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
دعوا شدید بازیکنان بارسلونا با رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا چقدر می ارزند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه رئال مادرید

رقم قرارداد های بازیکنان رئال و بارسا درحدود 944 میلیون دلار است.

به گزارش خبرآنلاین دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا در حالی امشب برگزار می شود که در این مسابقه ستاره های گرانقیمت و زیادی به میدان می روند.ستاره هایی که قرارداد بعضی از آنها بیش از 100 میلیون دلار است.

به گزارش"آس" 22 بازیکن احتمالی که قرار است در ال کلاسیکو به میدان بروند تقریبا 944 میلیون دلار ارزش دارند که از این رقم 515 میلیون را رئالی ها به خودشان اختصاص داده اند و 429 میلیون دلار هم سهم بارسایی ها است.

در ترکیب دو تیم رونالدو و مسی گران قیمت ترین بازیکن هستند و کاسیاس با 8 میلیون یورو از رئال و آلوس با 10 میلیون یورو ارزان ترین بازیکنان هستند.


اخبار ورزشی - خبرآنلاین