ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در رختكن پرسپولیس چه گذشت؟



ایسنا: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از پنمجین باخت متوالی پرسپولیس نوشت: در حالی كه پس از شكست سنگین برابر صبای قم، علی دایی از سرمربیگری این تیم كناره‌گیری كرده بود، خداحافظی او در رختكن با بازیكنان این تیم با گریه آنها همراه شد.

 

این در حالی بود كه علی دایی نیز در بین بازیكنان متاثر شد و برای لحظاتی در آغوش آنها گریست. فضای رختكن پرسپولیس بعد از این بازی حال و هوای عجیب و خاصی داشت.

نكته قابل توجه در این میان خواهش و اصرار بازیكنان پرسپولیس بر ماندن علی دایی بود. بازیكنان اصرار داشتند كه علت شكست‌های پرسپولیس، سرمربی این تیم نیست و از دایی می‌خواستند این فرصت را بدهد كه بازیكنان با حضور او پرسپولیس را به جایگاه مناسبی برگردانند.

تعدادی از بازیكنان كه پیش از سایرین صحبت می‌كردند، عملكرد خود بازیكنان پرسپولیس را عامل شكست‌های اخیر می‌دانستند و معتقد بودند با كناره‌گیری دایی این روند اصلاح می‌شود. با وجود اصرارهای پی در پی بازیكنان، علی دایی اعلام كرد: در تصمیم خود برای كناره‌گیری مصمم هستم.

دایی تاكید داشت: هیچ گاه فكر بدی درباره بازیكنان در ذهن او نبوده و نیست و كناره‌گیری من به خاطر پذیرش مسئولیت شكست است.

وی تاكید كرد: بازیكنان باید تمام تلاش‌شان را بكنند تا پرسپولیس را به روزهای اوج برگردانند.

حبیب كاشانی هم در رختكن دقایقی صحبت كرد و در واكنش به درخواست بازیكنان برای بازگشت علی دایی با گلایه خطاب به بازیكنان، از آنها خواست به جایگاه خودشان، جایگاه كنونی پرسپولیس و نحوه عملكردشان فكر كنند.

كاشانی در واكنش به بازیكنان از كناره‌گیری علی دایی، گفت: اگر فكر می‌كنید می‌بینید كه بخشی از وضعیت كنونی علی دایی كه منجر به استعفای او شد بر گردن ماست. ما هم علاوه بر مسائل دیگر كه باید در جای خود بررسی شود، با عملكردمان در شكست علی دایی نقش داشتیم.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
در گذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس و استقلال، با نظر احمدی نژاد؟/ در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟



 

 

انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس و استقلال، با نظر احمدی نژاد؟/ در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟

 

"لیست اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، توسط احمدی نژاد تایید شده است"

با بیان ادعای فوق، تصریح کرد: دو لیست پیشنهادی متشکل از تعدادی از چهره های سیاسی و ورزشی جهت حضور در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رییس جمهور ارائه شد.

وی افزود: این لیست بلند بالا که سوی وزیر ورزش به آقای احمدی نژاد ارائه شد، با تایید تعدادی از اسامی از سوی احمدی نژاد و پیشنهاد ایشان مبنی بر انتخاب آقایان رویانیان و فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و استقلال، همراه بوده است.

در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟

این منبع مطلع به دیدار علی پروین با محمود احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: پس از درخواست رسانه ای علی پروین مبنی بر "تقاضای دیدار با رییس جمهور"، وی دیداری با محمود احمدی نژاد داشت.

وی اضافه کرد: پروین در دیدار با احمدی نژاد، پیشنهاداتی در مورد اعضای هیات مدیره به او داده است.

این منبع مطلع در ادامه مدعی شد: حتی برخی ناراحتی کاشانی و دلخوری او از احمدی نژاد را نتیجه ی دیدار پروین با رییس جمهور می دانند.

علی پروین که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، به صورت رسمی از احمدی نژاد حمایت کرده بود، از سوی رویانیان به عنوان "همه کاره ی مسائل فنی" معرفی شده است.

پیش از این حبیب کاشانی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس گفته بود که "احمدی نژاد از او خواسته پرسپولیس را ترک نکند"