ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در حاشیه حمله قلعه نویی به برنامه نود : فردوسی پور بودن خود گنهکاریست!



 

در حاشیه حمله قلعه نویی به برنامه نود : فردوسی پور بودن خود گنهکاریست!

 

 

واکنش عادل فردوسی پور به اظهارات قلعه نویی جالب بود. او گفت: هرکی نتیجه نمی گیره تقصیر منه! عادل فردوسی پور با برنامه ۹۰ واقعیتهای پنهان فوتبال به اصطلاح حرفه ای ایران را مقابل دوربین می برد ودرباره فرازو نشیبهای فوتبال ایران به تحقیق و تفحص میپردازد . اما کار مجری نود بهانه مناسبی است برای ان که گهگاهی مربیان ناکام لیگهای فوتبال ایران با اتکا بر چالشی بودن این برنامه ماجراها و حوادثی را رقم بزنند تا کرسی های نیمکت مربیگریشان لرزان نشود .

 

برنامه فردوسی پور به گونه ای است که با حوادث اتفاق افتاده در بطن فوتبال برای مخاطبان بیشمارش جذابیت می افریند ، و شائبه سفارشی بودن را از مجموعه پر مخاطب می زداید . موضوعات نود در تمام فضاهای ورزشگا ه ها ، و به خصوص میتینگهای مربیان در پایان مسابقات به تصویر کشیده می شود و مباحث جنجالی میان مربیان ، داوران ، بازیکنان ،و حاشیه های این اتفاقات در نود به تماشاگران پر بیننده تلویزیونی سبب شده تا بینندگان بدون خستگی و ملال هر هفته برنامه عادل فردوسی پور را تا پاسی از شب با اشتیاق تعقیب کنند .

سوالهای کلیدی و جنجالی ۹۰ بسیار جالب و فراتر از کارهای دیگر مجریان ورزشی صدا وسیماست . میزانسن بیشتر این برنامه هنگامی برای مخاطبان جالب توجه است که تیمهای نامی و پرتماشاگر لیگ برنر در کسب نتیجه موفق عمل نمی کنند ، وبه بن بست می خورند . به طور مثال ، اخرین بحث جنجالی مربیان فوتبال لیگ با نود مربوط میشود به مصاف زردابی های در ایستگاه ۲۴ در اصفهان . قلعه نویی بعد از کسب تساوی تلخ با استقلال که به منزله باخت برای خود و سپاهان محسوب میشد ، با چهره ای مغموم و پر از خشم توپش را بدون هیچگونه حساب و کتابی به برنامه ۹۰ انداخت تا سرپوشی برای هدر دادن دو امتیاز خانگی در اصفهان باشد .

واکنش عادل فردوسی پود به اظهارات قلعه نویی جالب بود. او گفت: این روزاهرکی نتیجه نمی گیره تقصیر منه!

بله . در بین آن همه آدم خنثی ، فردوسی پور بودن خود گنهکاریست!.../ گل


ویدیو مرتبط :
شوخی عادل فردوسی پور با امیر قلعه نویی در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله جدید قلعه نویی به عادل فردوسی پور



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - حمله جدید قلعه نویی به عادل فردوسی پور

سرمربی استقلال بار دیگر علیه مجری برنامه 90 موضع گیری کرد تا پاسخ اظهارات اخیر وی را داده باشد.

امیر قلعه نویی رابطه خوبی با عادل فردوسی پور ندارد و اظهارنظر اخیر مجری 90 مبنی بر اینکه آمار استقلال در رده بندی های اعلام شده را قبول ندارد، این اختلافات را افزایش داده است.

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با الریان بار دیگر علیه فردوسی پور موضع گیری کرد و این بار لقب تازه ای به وی داد.

وی گفت: «یک عده ماموریت داشتنند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بکشند و ماحصلش امروز بود که دیدید. تیم رفته به جام جهانی، سرمربی‌اش هم کی‌روش است و تمام بازیکنان‌مان در بازی با گینه بودند. چرا 3 هزار نفر به ورزشگاه آمدند.»

قلعه نویی با کنایه به فردوسی پور گفت: «یک فرد که نوکر اجنبی‌هاست می‌گوید من آمار را قبول ندارم. یکی این سوال را جواب دهد چرا برای تیم ملی 3 هزار نفر آمد؟ این پروژه‌ای بود که آقایان در دست داشتند و به آن رسیدند. اگر این آمار برای کسی دیگر بود یا اجنبی‌ها تیتر یک برنامه‌هایش بود.»

اخبار ورزشی - جام نیوز