ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در برنامه ۹۰ چه گذشت؟ کریمی استعفای سیاسی داد!



 

 

در برنامه ۹۰ چه گذشت؟ کریمی استعفای سیاسی داد!

 

 

در نظرسنجی برنامه ۹۰ هواداران پرسپولیس اعلام کردند به بهبود شرایط پرسپولیس امیدی ندارند.

 

برنامه شب گذشته ۹۰ به دربی و مسائل مربوط به پرسپولیس پرداخت. سوال این برنامه درباره استیلی بود اینکه بعد از جدایی استیلی نتایج پرسپولیس بهتر می شود، فرقی نمی کند یا بدتر می شود. در این نظر سنجی بیش از دو میلیون نفر شرکت کردند و ۵۷ درصد معتقد بودند که نتایج پرسپولیس بعد از رفتن استیلی فرقی نمی کند. به نظر ۳۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی نتایج پرسپولیس بهتر خواهد شد و ۱۳ درصد هم نظرشان این بود که با جدایی استیلی پرسپولیس بدتر نتیجه می گیرد.

این در حالی بود که استیلی که مهیمان برنامه بود گفت با جدایی من پرسپولیس بهتر نتیجه می گیرد و در واقع با آن ۳۰ درصد موافق بود.

*استعفای سیاسی فیروز کریمی!

در ابتدای برنامه به وضعیت شاهین بوشهر رسیدگی شد. احمد گزی رئیس هیئت موسس باشگاه تلفنی به سوالات فردوسی پور پاسخ داد و به قول مجری برنامه همه چیز را تکذیب کرد و گفت شاهین پول دارد و سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تاکنون بین بازیکنان پول تقسیم شده است. او همچنین گفت که این تیم تاکنون ۷ مدیرعامل نداشته و علی دادگر تنها فردی بوده که حکم مدیرعاملی را دریافت کرده و اکنون نیز از سمتش کنار رفته است.

گزی در پاسخ به این سوال که پس چرا فیروز کریمی استعفا کرد و خرابی زمین فوتبال مشهد چه ربطی به سرمربیگری کریمی در بوشهر دارد گفت: استعفای کریمی سیاسی بود! او با بازیکنان تیمش برنامه داشت. کلیه مطالبات بازیکنان شاهین نیز در نیم فصل پرداخت می شود و هیچ مشکلی نیست.

*فنایی: کامرانی فر از نظر روحی افت کرده است

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه گفت حسن کامرانی فر از نظر روحی و روانی افت کرده و کمیته داوران باید کمکش کند. کمیته داوران باید ثابت کند سخندان از نظر فنی بهتر از کامرانی فر است که اکنون نفر اول فهرست کمک داوران بین المللی است.

*کاورهای نایلونی به جای بسته های فرهنگی!

قبل از حضور استیلی در برنامه گوشه هایی از پخش بسته های فرهنگی به هواداران پرسپولیس به نمایش درآمد که در آن به هوادارن این تیم کاورهای نایلونی قرمز به همراه کیک و ساندیس می دادند و ۴ کامیون وظیفه پخش این بسته های فرهنگی را برعهده داشتند.

در ادامه حمید استیلی مهمهان حضوری بود و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

در بخشی دیگر از این برنامه عزیز محمدی روی خط آمد و در مورد اظهارات علی کریمی گفت: می دانم او فشار و استرس داشت و مسئولیت سنگینی متوجه اش بود به همین دلیل زمانی که بعداز پایان بازی به سمت من آمد به روی خودم نیاوردم. با این حال از کریمی عاجزانه می خواهم هرچه در مورد من می داند بگوید وگرنه خیانت کرده است.

رئیس سازمان لیگ همچنین در مورد کمیته انضباطی گفت قبول دارم که نباید بین آدم ها فرق گذاشت و این مسئله را جلسه ای که با کفاشیان و تاج و حسن زاده داشتم مطرح کردم.

*مظلومی: این شش تا را نداشتید چه می توانستید بگویید؟!

پرویز مظلومی نیز روی خط آمد و با گلایه از برنامه ۹۰ گفت: شب دربی مصاحبه مجتبی جباری را پخش کردید و امشب هم با بوقچی ما حرف زدید و خاطره شکست شش بر صفر استقلال را زنده کردید. اگر این شش تایی ها نبود دیگر چه می توانستید بگویید؟!

*فدراسیون پول بلیت تیم ملی بانوان فوتسال را نداد!

ملی پوشان بانوان فوتسال از اینکه فدراسیون حتی حاضر نشده پول بلیت سفر به برزیل را بدهد ناراحت بودند و می گفتند فدراسیون به فوتسال بانوان بها نمی دهد و حاضر نشده پول این سفر را بدهد. یکی از ملی پوشان گفت زشت است که که فدراسیون پول بلیت هواپیما را نداد و دیگری از بی توجهی فدراسیون به شدت گلایه کرد.

* میزبانی شهرداری یاسوج در شیراز!

در بخشی از برنامه عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ اعلام کرد به دلیل سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان ورزشی این استان اعلام کرده زمان بازی روز پنجشنبه شهرداری یاسوج و فولاد خوزستان تغییر کند و یا این دیدار در شیراز برگزار شود! این در حالی است که این مسابقه در چارچوب جام حذفی برگزار می شود و حق طبیعی شهرداری یاسوج است که از امتیاز میزبانی استفاده کند. در اواخر برنامه رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد روی خط آمد و گفت از مسئولان می خواهم این دیدار را روز جمعه برگزار کنند.

*درگیری تماشاگران و مشت زنی برادر کرمانی مقام!

در یکی از دیدارهای لیگ دسته اول که در پیکانشهر برگزار شد تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و آن طور که مدیرعامل شهرداری اراک مدعی بود برادر مرتضی کرمانی مقام با مشت به صورت هوادار شهرداری زده و فک این هوادار از سه نقطه شکسته است. با پدر این هوادار نیز مصاحبه شد و او گفت فک پسرش شکسته و کسی به او در تهران رسیدگی نکرده است. مدیرعامل شهرداری اراک نیز گفت از برادر کرمانی مقام شکایت کرده است. در عین حال مدیرعامل باشگاه پیکان این اظهارات را نپذیرفت و آنها را رد کرد..../ فارس


ویدیو مرتبط :
برنامه ۹۰- برانکو ایوانکوویچ مهمان برنامه نود (بخش 2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت


برنامه نود از ساعت 22:35 دوشنبه شب دوم اردیبهشت ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.