ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری فیزیکی هافبک پرسپولیس با یک هوادار



 

هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین دیروز با یک هوادار درگیری فیزیکی پیدا کرد.

 

پس از تمرین عصر روز گذشته پرسپولیس و زمانی که بازیکنان قصد داشتند به منازلشان بروند، اتفاقی افتاد که در نوع خودش عجیب بود.

مازیار زارع هنگامی که با اتومبیل خود به سمت درب خروجی مجموعه درفشی فر در حرکت بود، با انتقادات یک هوادار مواجه شد. همین مساله سبب شد تا زارع از اتومبیل خود پیاده شود و با آن هوادار ناشناس درگیری لفظی پیدا کند؛ حتی کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد. هرچند با وساطت افرادی دیگر این قضیه ختم به خیر شد و آن هوادار هم فرار را بر قرار ترجیح داد.

لازم به ذکر است، زارع تاکنون فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نداشته و در بازی با مس سرچشمه هم از فهرست سرخپوشان خط خورده بود. او حتی در دیدار با شهرداری تبریز نیز از تعویضش ابراز نارضایتی کرده بود..../ برنا


ویدیو مرتبط :
درگیری فیزیکی هیگواین با یک هوادار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری شدید فیزیکی هواداران در بازی نفت - پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس


 اخبار  ورزشی  - حاشیه دیدار نفت و پرسپولیس؛
درگیری شدید فیزیکی هواداران در بازی نفت - پرسپولیس

میان هواداران نفت تهران درگیری شدید فیزیکی رخ داد که این قائله خیلی زود تمام شد.

در حالی که دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در نیمه دوم در حال پیگیری بود میان هواداران تیم فوتبال نفت تهران درگیری شدیدی به وجود آمد. در این صحنه چند هوادار نفت تهران با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند به طوری که پای نیروی انتظامی هم به میدان آمد و خیلی سریع این افراد را از یکدیگر دور کرد. شدت این درگیری به حدی بود که برای لحظاتی نیمکت‌نشینان و بازیکنان دو تیم هم محو تماشای این درگیری شده‌ بودند.

* قبل از تعویض میثم حسینی، حمید درخشان به شدت از عملکرد بازیکن تیمش ناراحت بود و با عصبانیت از امامی‌فر مربی پرسپولیس خواست که هرچه سریع‌تر علی عسگر وارد زمین شود و میثم حسینی از بازی بیرون بیاید.

 * هواداران پرسپولیس دراین بازی در چند صحنه به داور بازی فحاشی کردند.

 * در میان 200 هوادار تیم نفت حدود 100 نفر با پرچم‌های آبی در ورزشگاه حضور داشتند.

* هواداران پرسپولیس به عملکرد هادی نوروزی کاپیتان این تیم به شدت معترض بودند و از درخشان خواستند تا او را تعویض کند.

* علیرضا منصوریان بعد از گل نفت برای هواداران استقلالی که در ورزشگاه حضور داشتند دست تکان داد.

 * بعد از گل عباس‌زاده میثم حسینی از همه بیشتر از این بازیکن تشکر کرد که دروازه نفت را باز کرده است.

* در لحظاتی که هواداران پرسپولیس علیه داور بازی شعار می‌دادند چند نفر از ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه با دوربین فیلمبرداری از هواداران این تیم فیلمبرداری کردند.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد همراه با پسرکوچکش به ورزشگاه آمده بود.

 * محمد عباس‌زاده بازیکن تعویضی پرسپولیس که لحظاتی پس از ورود به این تیم دروازه نفت را باز کرد پس از چند بازی غیبت امروز برای تیمش بازی کرد.

  اخبار ورزشی  - فارس