ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری دونگا با خبرنگاران




 

درگیری دونگا با خبرنگاران


سرمربی تیم فوتبال برزیل با خبرنگاران حاضر در كمپ تمرین این تیم درگیر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی از آفریقای جنوبی، دونگا سرمربی جوان برزیل شیطنت رسانه‌ها را طی چند روز گذشته خط داده شده عنوان كرد و گفت: اطمینان دارم برخی دلالان و دشمنان قدیمی فوتبال برزیل تلاش می‌كنند به تیم ما ضربه بزنند اما من این اجازه را به آنها نخواهم داد.

وی افزود: درگیری آلوس و باپتیستا یك حادثه بسیار ساده بود و خیلی زود هم تمام شد اما شیطنت رسانه‌ها دردسرهای زیادی برای ما ایجاد كرد. ‌اجازه نمی‌دهم حاشیه‌ها بیشتر از این شود و هیچ خبرنگار یا عكاسی حق ندارد از تمرینات ما خبر یا عكس تهیه كند.

با این حال دونگا به خاطر درگیری با چند خبرنگار در تمرین عصر روز گذشته در نامه‌ای رسما از مقامات فیفا عذرخواهی كرد.


ویدیو مرتبط :
درگیری بادیگاردِ کیم کارداشیان با خبرنگاران!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: درگیری شدید پدر نیمار با خبرنگاران


شب گذشته در پوئرتا نوبا، مرکز تفریحی محل برگزاری تولد 24 سالگی نیمار، بین پدر این بازیکن و عکاسان و خبرنگاران حاضر، درگیری شدیدی رخ داد.

ورزش سه: شب گذشته در پوئرتا نوبا، مرکز تفریحی محل برگزاری تولد 24 سالگی نیمار، بین پدر این بازیکن و عکاسان و خبرنگاران حاضر، درگیری شدیدی رخ داد.

خبرنگاران زیادی بیرون محل منتظر نیمار بودند تا با وی مصاحبه کنند اما این اتفاق رخ نداد. این پدر نیمار بود که زودتر از محل برگزاری جشن خارج شد و ابتدا با مشاهده خبرنگاران با گفتن جمله واقعا خجالت آور است راهی ماشین خود شد و کمی بعد با مشاهده اصرار خبرنگاران و عکاسان از ماشین پیاده شد و شروع به حمله به دوربین ها کرد. نیمار این هفته ها کانون توجه شایعه سازان قرار گرفته و بحث پیوستن او به رئال داغ تر از همیشه پیگیری میشود.

عکس: درگیری شدید پدر نیمار با خبرنگاران