ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیرى لفظى ایمان مبعلى با منصوریان



در حالى كه ملى پوشان ایران پس از شكست تیم ملى روسیه با وجود تمامى ستارگانش مشغول شادى بودند و این پیروزى را به یكدیگر تبریك مى گفتند، جملات اعتراض آمیز یك ملى پوش سبب شد تا رختكن تیم ایران بهم بریزد.

 

ایمان مبعلى بازیكنى كه در جام ملت هاى آسیا تنها یكبار فرصت پیدا كرد در تركیب تیم ملى قرار بگیرد به دلى حضور چند دقیقه اى اش در میدان، به علیرضا منصوریان سرمربى موقت تیم ملى معترض شد و از این رو بود كه مشاجره لفظى بین این دو نفر شكل گرفت كه با پا در میانى برخى بزرگان به جاى باریك كشیده نشد.

مبعلى منصوریان را مورد خطاب قرار مى دهد و از او مى پرسد چرا به من فرصت بیشترى براى حضور در میدان ندادى؟! كه منصوریان به او مى گوید محمد نورى از تو بهتر است و من صلاح دیدم او فیكس بازى كند.

مبعلى در حالى به منصوریان اعتراض كرد كه محمد نورى بازى قابل قبولى ارائه داد و نشان داد كه تصمیم منصوریان درست بوده است.../ابرار


ویدیو مرتبط :
دعوای لفظى فتح الله زاده با عادل فردوسى پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقسام ایمان



ترجمه فارسی نهج البلاغه
ایمان
اقسام ایمان
ایمان بر دو قسم است، یکی ایمانی که در دلها ثابت و برقرار، و دیگری در میان دلها و سینه‏ها ناپایدار است، تا سرآمدی که تعیین‏شده است. پس اگر از کسی بیزارید، او را به حال خود گذارید تا مرگ او فرا رسد، پس در آن هنگام وقت بیزاری جستن است.
شناخت هجرت و مهاجر واقعی
و هجرت، بر جایگاه ارزشی نخستین خود قرار دارد، خدا را به ایمان اهل زمین نیازی نیست، چه ایمان خود را پنهان دارند یا آشکار کنند. و نام مهاجر را بر کسی نمی‏توان گذاشت جز آن کس که حجت خدا بر روی زمین را بشناسد، هر کس حجت خدا را شناخت، و به امامت او اقرار کرد مهاجر است. و نام مستضعف در دین، بر کسی که حجت بر او تمام شد، و گوشش آن را شنید، و قلبش آن را دریافت، صدق نمی‏کند (و معذور نیست)
مشکل فهم برخی از احادیث عترت (ع)
همانا کار ما (ولایت ما) اهل بیت پیامبر (ص) سخت و تحمل آن دشوار است، که جز مومن دیندار که خدا او را آزموده و ایمانش در دل استوار بوده، قدرت پذیرش و حمل آن را ندارد، و حدیث ما را جز سینه‏های امانت‏پذیر، و عقلهای بردبار فرا نگیرد.
آگاهی ژرف امام (ع)
ای مردم پیش از آنکه مرا نیابید، آنچه می‏خواهید از من بپرسید، که من راههای آسمان را بهتر از راههای زمین می‏شناسم، بپرسید قبل از آن که فتنه‏ها چونان شتری بی‏صاحب حرکت کند، و مهار خود را پایمال نماید، و مردم را بکوبد و بیازارد، و عقلها را سرگردان کند.
متن عربی نهج البلاغه
( وَ مِنْ خُطْبَةٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ: ) فَمِنَ الْإِیمانِ ما یَکُونُ ثابِتاً مُسْتَقِرّاً فِى الْقُلُوبِ، وَ مِنْهُ ما یَکُونُ ‏عَوارِىَ‏ بَیْنَ الْقُلُوبِ وَ الصُّدُورِ إِلى أَجَلٍ مَعْلُومٍ، فَإِذا کانَتْ لَکُمْ بَراءَةٌ مِنْ أَحَدٍ فَقِفُوهُ حَتّى یَحْضُرَهُ الْمَوْتُ، فَعِنْدَ ذلِکَ یَقَعُ حَدُّ الْبَراءَةِ. وَ الْهِجْرَةُ قائِمَةٌ ‏عَلى ‏حَدِّها ‏الْأَوَّلِ‏. ما کانَ لِلَّهِ ‏تَعالى فِى أَهْلِ الْأَرْضِ حاجَةٌ مِنْ ‏مُسْتَسِرِّ ‏الْاُمَّةِ وَ مُعْلِنِها، لا یَقَعُ اسْمُ الْهِجْرَةِ عَلى أَحَدٍ إِلَّا بِمَعْرِفَةِ الْحُجَّةِ فِى الْأَرْضِ، فَمَنْ عَرَفَها وَ أَقَرَّ بِها فَهُوَ مُهاجِرٌ، وَ لا یَقَعُ اسْمُ الْاِسْتِضْعافِ عَلى مَنْ بَلَغَتْهُ الْحُجَّةُ فَسَمِعَتْها أُذُنُهُ وَ وَعاها قَلْبُهُ. إِنَّ أَمْرَنا صَعْبٌ مُسْتَصْعَبٌ، لا یَحْمِلُهُ إِلَّا عَبْدٌ ‏مُؤْمِنٌ‏ امْتَحَنَ اللَّهُ قَلْبَهُ ‏لِلْإِیمانِ‏، وَ لا یَعِى حَدِیثَنا إِلَّا صُدُورٌ أَمِینَةٌ وَ ‏أَحْلامٌ‏ رَزِینَةٌ. أَیُّهَا النَّاسُ سَلُونِى قَبْلَ أَنْ تَفْقِدُونِى -فَلَأَنَا بِطُرُقِ السَّماءِ أَعْلَمُ مِنِّى بِطُرُقِ الْأَرْضِ- قَبْلَ أَنْ ‏تَشْغَرَ ‏بِرِجْلَها فِتْنَةٌ ‏تَطَأُ ‏فِى‏ ‏خِطامِها، وَ تَذْهَبُ بِأَحْلامِ قَوْمِها.