ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروگبا: رونالدو و مسی هیولا هستند/ رای خود را بگویم کشته می شوم!



دروگبا: رونالدو و مسی هیولا هستند/ رای خود را بگویم کشته می شوم!

ستاره سابق تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که نمی خواهد رای خود را برای بهترین بازیکن سال جهان اعلام کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دیدیه دروگبا بازیکن 34 ساله تیم فوتبال شانگهای چین که به عنوان کاپیتان تیم ملی ساحل عاج می تواند به یکی از نامزدهای توپ طلا 2012 رای بدهد، اعلام کرد که حاضر نیست مانند دیگران نظر خود را به اشتراک بگذارد.

این مهاجم قدرتمند که خودش یکی از نامزدهای کسب این عنوان است،  گفت: «همه ما می دانیم که برنده این جایزه بین دو نفر انتخاب خواهد شد، دو هیولایی به نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی!»

دروگبا ادامه داد: «آنها انقلابی در به ثبت رساندن رکوردها و آمارها ایجاد کرده اند. پیش از این وقتی کسی در مسابقات لیگ، بیش از 30 گل را به ثمر می رساند، یک نابغه بود، اما رونالدو و مسی به راحتی بالای 40 گل را به ثمر می رسانند. آنها فوق العاده هستند.»

کاپیتان تیم ملی ساحل عاج در مورد رای خودش می گوید: «نمی توانم بگویم به چه کسی رای داده ام، اگر این کار را بکنم کشته می شوم!»

دروگبا در ادامه اعلام کرد که همچنان با آقای خاص که روزی مربی او در چلسی بوده در ارتباط است و گفت: «همواره پیغام هایی را از او دریافت می کنم. فقط مشکل اینجاست که مورینیو تفاوت زمانی بسیار زیاد اروپا با چین را نمی داند و زمانی پیغام می فرستد که من خواب هستم!»/خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ 7 ستاره برتر جام جهانی(رونی-دروگبا-اتوو-کاکا-مسی-رونالدو-تورس)با کیفیت بالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی و رونالدو به چه کسی رای داده بودند؟


بهترین بازیکن جهان در سال 2013 فرگوسن را برترین مربی جهان در این سال معرفی کرده بود. ستاره پرتغالی رئال مادرید رادامل فالکائو، گرت بیل و مسوت اوزیل را به ترتیب بهترین بازیکنان سال 2013 معرفی کرد.

ایسنا: بهترین بازیکن جهان در سال 2013 فرگوسن را برترین مربی جهان در این سال معرفی کرده بود. ستاره پرتغالی رئال مادرید رادامل فالکائو، گرت بیل و مسوت اوزیل را به ترتیب بهترین بازیکنان سال 2013 معرفی کرد.

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در زوریخ سوئیس برگزار شد و کریستیانو رونالدو و یوپ هاینکس به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و مربی سال 2013 انتخاب شدند.

رونالدو که به سلطه چهار ساله مسی بر فوتبال جهان پایان داد، به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال رای خود را به این بازیکنان داد. رونالدو رای اول خود را به رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو داد. نکته جالب این که این بازیکن پرتغالی حاضر نشد با وجود قرار گرفتن مسی و ریبری در فهرست سه نفر نهایی به آنها رای بدهد. او پس از فالکائو به گرت بیل و مسوت اوزیل رای داد.

رونالدو هم‌چنین رای خود را برای انتخاب بهترین مربی جهان در سال 2013 به سرآلکس فرگوسن، سرمربی سابق شیاطین سرخ داد. او پس از فرگوسن، آنچلوتی را برترین مربی 2013 معرفی کرد. اما نکته جالب رای دادن به ژوزه مورینیو بود. هر چند سرمربی سابق رئال مادرید چند بار علیه رونالدو مصاحبه کرد، اما ستاره پرتغالی رئال مادرید حاضر شد نام مورینیو را در لیست سه نفره خود قرار دهد و او را به عنوان سومین مربی برتر جهان در سال قبل انتخاب کند.

لیونل مسی هم به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در رای گیری بهترین مربی و بازیکن جهان در سال 2013 شرکت کرد.

ستاره آبی اناری‌ها، یوپ هاینکس را به عنوان بهترین سرمربی 2013 انتخاب کرد. مسی بعد از هاینکس به یورگن کلوپ و ویسنته دل بوسکه رای داد. مسی که در رای گیری سال 2013 فیفا بعد از رونالدو دوم شد در بخش بهترین بازیکن‌ها به اینیستا، ژاوی و نیمار رای داد.

ایکر کاسیاس ، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا هم یوپ هاینکس ، رافائل بنیتس و کارلو آنچلوتی را به عنوان بهترین مربیان در سال 2013 انتخاب کرد. او در انتخاب بهترین بازیکنان هم به رونالدو، ریبری و روبن رای داد.