ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درودگر: استیل‌آذین برای جبران هنوز فرصت دارد



 

 

 

درودگر: استیل‌آذین برای جبران هنوز فرصت دارد

 

مقابل پیکان نتیجه بدی نگرفتیم

درودگر: استیل‌آذین برای جبران هنوز فرصت دارد

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین گفت: هنوز برای جبران نتایج فرصت داریم.

صادق درودگر درباره تساوی بدون گل برابر پیکان اظهار داشت: در این دیدار نتیجه بدی نگرفتیم و کسب تساوی نمی‌تواند برای استیل آذین ضعیف باشد. هنوز زمان برای جبران داریم و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات از شرایط بحرانی خارج شویم.

سرپرست استیل آذین گفت: این تیم مالک علاقه‌مندی به فوتبال دارد، از مربی و بازیکنان خوبی بهره می برد و در آغاز لیگ این باور را داشتم که تمامی این عوامل می‌توانند دست به دست هم دهند و نتیجه لازم را کسب کنند.

درودگر خاطرنشان کرد: هنوز هم دیر نشده است. تمام کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا تیم را از این شرایط خارج کنند. هنوز هم نمی دانم چرا به این روز افتاده‌ایم اما امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.


ویدیو مرتبط :
بازی استیل آذین و فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه اضطراری استیل آذین



 

 

 

جلسه اضطراری استیل آذین

 

امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه استیل آذین دور هم می‌ نشیند و درباره موضوع اخیر باشگاه و ماجراهای مربوط به علی کریمی صحبت کنند.

گفته می‌شود حسین هدایتی که از اتفاقات پیش آمده اصلا راضی نیست به دنبال راهی خواهد بود تا به قول خودش موضوع مدیریت بشود. باید دید که امروزچه اتفاقی در انتظار باشگاه استیل آذین خواهد بود. اما هر چه باشد اخبار مهمی از باشگاه بیرون خواهد آمد.