ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دردسر تماشاگر عجول برای حراست ورزشگاه!


یک تماشاگر عجول باعث شد که 4 نیروی حراست در جایگاه ویژه مستقر شوند.

خبرگزاری فارس: در حالیکه حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بسیاری از بخش های ورزشگاه خالی از تماشاگر است یکی از تماشاگران که ظاهرا خیلی هم عجول است و بلیت جایگاه ویژه دارد از ساعت 10 صبح در جایگاه ویژه مستقر شده است.

به دلیل حضور این تماشاگر عجول در جایگاه ویژه 4 نیروی حراست ورزشگاه هم مجبور شده اند در این محل مستقر شوند.

این تماشاگر عجول به خبرنگار فارس گفت: اهل کرج هستم و از بستگان دور اصغر حاجلیو  هستم. دوست داشتم از صبح در ورزشگاه آزادی باشم و ببینم که شرایط دربی چگونه است.

او در مورد اینکه هوادار کدام تیم است و بلیت جایگاه ویژه را از حاجیلو گرفته گفت: نه از حاجیلو بلیت نگرفته ام او از بستگان دور پدری ام است. من هوادار هر دو تیم هستم!

یکی از مسئولان حراست  هم  در مورد حضور این تماشاگر گفت: او باعث شده که برای ما هم دردسر درست شود و مجبور شویم از صبح در جایگاه ویژه مستقر شویم. معمولا افرادی که بلیت جایگاه ویژه را دارند یک ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می آیند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی حراست ورزشگاه میترکونه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از کشته شدن 7 تماشاگر در ورزشگاه، فیفا از کنیا توضیح خواست



 

 

 

پس از کشته شدن 7 تماشاگر در ورزشگاه، فیفا از کنیا توضیح خواست

 

فیفا از فدراسیون فوتبال کنیا درخواست کرد درباره‌ی جنجال اخیر در یکی از بازی های لیگ این کشور که منجر به کشته شدن 7 تماشاگر شد، تحقیق کند.

"اراستوس اوکول"، نایب رییس فدراسیون فوتبال کنیا با اعلام این مطلب گفت: هنوز گزارش تکمیلی از مسئولان ورزشگاه به دست ما نرسیده است تا بتوانیم توضیح مناسبی به فیفا ارائه دهیم.

آشوب تماشاگران در یکی از دیدارهای لیگ کنیا با دخالت پلیس به تنش کشیده شد و در جریان درگیری 6 تن از هواداران کشته شدند، یکی از مجروحان هم در حال انتقال به بیمارستان جان باخت تا شمار کشته‌های این حادثه‌ی تلخ به 7 نفر برسد.

"ام وای کیباکی"، رییس جمهور و "رایلا اودینگا" ، نخست وزیر کنیا هم از کمیته ی بررسی این حادثه درخواست کردند هر چه سریعتر به این پرونده رسیدگی و اسامی خاطیان را اعلام کنند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال کنیا با ناامیدی درباره‌ی نتیجه ارسال گزارش به فیفا گفت: هر گزارشی که برای فیفا ارسال شود در اصل موضوع تغییری ایجاد نخواهد کرد. ورزشگاهی که در آن حادثه اتفاق افتاد، احتمالا برای همیشه بسته خواهد شد. پیش از این هم 6 ماه بسته شده بود که با پایان دوران محرومیت دوباره باز شده بود.

رییس پلیس کنیا هم گفت: تمام کسانی که در ورزشگاه بودند و از نزدیک شاهد درگیری بودند باید در دادگاه حاضر شوند و هر چه دیده اند را در اختیار پلیس قرار دهند تا پیگیری پرونده سریعتر انجام شود. مساله‌ی دیگری هم وجود دارد و این که تعداد زیادی از قربانیان این آشوب بلیت نداشته و معلوم نیست چگونه به ورزشگاه راه پیدا کرده اند.