ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان: استیلی مقصر شرایط بد پرسپولیس است



 

 

درخشان: استیلی مقصر شرایط بد پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ضمن رد شایعه مذاکره با پرسپولیس گفت: آقایان اگر نمی توانند پرسپولیس را درست کنند از این باشگاه بروند.

 

حمید درخشان در مورد شایعه دیدارش با حبیب کاشانی و مذاکره با وی برای سرمربیگری پرسپولیس صحبت های زیر را مطرح کرد:

شنیدیم شب گذشته در منزل کاشانی حضور داشتید؟

این خبر کذب محض است. من نه کاشانی را دیدم و نه ارتباطی با او داشتم. برای حل شدن مشکل شخصی خودم به تهران آمدم و بحثی هم با پرسپولیسی ها نداشتم.

اما گفته می شود شما یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس هستید؟

این حرف ها همان داستان های همیشگی است. اسم یک عده ای را وسط می آورند و سوءاستفاده می کنند و بعد همان کار خود را انجام می دهند. تا به حال وضعیت پرسپولیس اینقدر بد نبوده است.

اگر باشگاه تصمیم به تغییر داشته باشد، شما حاضرید با آنها مذاکره کنید؟

امکان ندارد که چنین کاری کنم.

این جواب به خاطر ناراحتی از مذاکرات قبلی است یا می خواهید آنها اصرار کنند؟

آن زمان که با پای خودمان به باشگاه رفتیم این بلا را سرمان آوردند. آدم که یکبار بیشتر از یک سوراخ گزیده نمی شود.

حضور در شاهین مانعی برای فکر کردن به پرسپولیس نیست؟

من سرمربی شاهین هستم و به این تیم فکر می کنم. در مورد پرسپولیس هم با کسی صحبت نکردم.

به نظرتان پرسپولیس درست شدنی هست؟

چرا که نه. این تیم خیلی خوب هم درست می شود.

اما به قول علی کریمی عذرخواهی و وعده جبران نتیجه در بازی های بعدی مشکلی را حل نمی کند؟

کریمی درست می گوید. آقایان باید جرات داشته باشند و واقعیت را بگویند. نمی توانند درست کنند؛ بروند. دیگر این همه صغری و کبری چیدن ندارد.

شما معتقدید باید حمید استیلی را مقصر این شرایط دانست؟

پس باید به گردن چه کسی انداخت؟ باید به تماشاگر و داور ایراد بگیریم؟ مقصر مسائل فنی فقط سرمربی تیم است. گزینش بازیکن، چیدن تیم همه بر عهده سرمربی است.

اما خیلی ها معتقدند که استیلی از هفته های اول تحت فشار روانی بوده است...

اگر این عده فکر می کنند همه چیز درست می شود تا پایان فصل استیلی را نگه دارند تا حالش خوب شود. این حرف ها کدام است؟ من هم می گویم استیلی بهترین شخصیت را دارد اما کارآیی فنی مهم است..../ فارس


ویدیو مرتبط :
گفتگو با استیلی درباره ی بازی با پرسپولیس در جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات درخشان پس از پیروزی مقابل راه آهن / واکنش استیلی به شکست برابر پرسپولیس



اخبار,حمیددرخشان پرسپولیس


اخبار ورزشی - بازیکنی که 5 نفر را دریبل کند در تیم من جایی ندارد
درخشان: با این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم/ اشکالات زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس،حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: باید بگویم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول خوب کار کردیم. در نیمه دوم افت داشتیم چون مشکل بدنی داریم ولی ان‌شاءلله این مشکل را برطرف می‌کنیم. جا دارد از هواداران پرسپولیس تشکر کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده به تیم ما کمک کنند. ضمن اینکه از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم.

حمید درخشان در مورد اینکه پرسپولیس به تحول زیادی نیاز دارد، گفت: صد درصد این موضوع را قبول دارم زیرا باید مشکلات‌مان را برطرف کنیم و کلی اشکال داریم که هفته به هفته باید این اشکالات برطرف شود.

وی در مورد حضور مکانی در ترکیب به خاطر اعتراض گفت: خیر ما یک تیم کامل هستیم و تا هفته آخر همه بازیکنان باید به من کمک کنند. مکانی و نیلسون برای‌شان فرقی ندارد که کدام یک بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش در نیمه دوم کم آورد، گفت: در تعطیلی لیگ که 50 روز است فرصت خوبی برای بازسازی بزرگ داریم و بدنسازی خوبی انجام می‌دهیم که در دور برگشت آماده باشیم. این افتی که شما می‌گویید را قبول دارم.

وی در مورد اینکه در طول بازی به بازیکنانش تذکر زیادی می‌داد، گفت: سعی می‌کردم وظایف بازیکنان را به آنها گوشزد کنم و قانون من این نیست که بازیکن برای خودش بازی کند. این درست نیست که یک بازیکن 5 بازیکن را دریبل کند مطمئن باشید اگر در تیم من این کار را کند از تیم بیرون می‌ماند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض دوباره فاطمی گفت: اولین دلیلش خستگی عالیشاه بود و دلیل دومش هم این بود که فاطمی را جو بازی گرفت و از قسمت او دو خطر خوب به راه‌آهن رسید و او در بازی کپ کرده بود ولی ما نمی‌توانیم ریسک کنیم که یک جوان طوری عمل کند که ما خسارتش را بدهیم ولی فاطمی بازیکن آینده‌داری است.

 

------------------------

 

مدافع نداشتیم و گل خوردیم
استیلی: به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا باید به راه آهن تبریک بگویم که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس عقب افتاد ولی خوب به بازی برگشت. ما به دلیل نداشتن مدافع میانی دچار مشکل شدیم و حتی تا روز گذشته با یک بازیکن خارجی آماده عقد قرارداد بودیم اما به دلیل مشکل پزشکی نتوانستیم از او استفاده کنیم و در آینده هم نمی‌توانیم از این بازیکن کار بکشیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول به دلیل مشکلات فردی دو گل خوردیم و هرچند خوب موقعیت خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم ولی به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم. راه آهن تیمی است که خوب بازی می‌کند و به جز بازی با پدیده در همه مسابقات خوب کار کردیم و جوانان ما روز به روز بهتر می‌شوند وامیدوارم بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

استیلی در مورد اینکه چرا تیم تان خوب بازی می‌کند اما می‌بازد گفت: با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شده خوب بازی می‌کنیم اما از جاهایی ضربه می‌خوریم که بازیکن تخصصی آن را نداریم. مدافع تجربه می‌خواهد اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم شما باور کنید در اوایل نیمه اول می‌خواستیم منوچهری را به خط دفاع بیاورم اما امیدوارم با جذب مدافعان خارجی ضعف دفاع‌مان را برطرف کنیم.
اخبار ورزشی - فارس