ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دخه‌آ: پیشنهاد رئال را بررسی خواهم کرد


دروازه‌بان شماره یک شیاطین سرخ بریتانیا با پیشنهاد اخیر مادرید وسوسه شده و بررسی آن را تکذیب نکرده است.

خبرگزاری فارس: داوید دخه‌آ در جریان اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا از طریق وکیل خود با باشگاه رئال مادرید در تماس است و در حالی که می داند کیلور ناواس با مصدومیت اخیر خود مقامات رئال مادرید را نگران کرده، پیشنهاد نجومی مادرید را بررسی می‌کند.

دخه‌آ به خبرنگار مارکا گفته است: پیشنهاد رئال مادرید را بررسی خواهم کرد، چرا نباید برای آینده خود نگران باشم؟ من در منچستریوناتید هیچ مشکلی ندارم و احساس آرامش می‌کنم اما این باشگاه حرفه‌ای نیز به من حق می‌دهد تا حرفه‌ای رفتار کنم.

باشگاه رئال مادرید در حالی که می‌داند منچستربرای تمدید قرارداد دخه‌آ پیشنهاد 26 میلیون یورویی ارایه کرده، به وکیل این دروازه‌بان آماده رقم 35 میلیون یورویی پیشنهاد کرده است.


ویدیو مرتبط :
واکنش های افسانه ای دخه آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پیشنهاد رئال به منچستر برای دخه‌آ


باشگاه رئال مادرید اولین پیشنهادش را برای خرید سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ به قرمزپوشان شهر منچستر ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: مارکا نوشت: احتمال پیوستن داوید دخه‌آ به کهکشانی‌ها قوت گرفته است و رئال مادرید اولین پیشنهاد خود را که 20 میلیون یوروست، به منچستریونایتد ارائه کرده است.

به فرض رخ ندادن یک تغییر بزرگ دقیقه آخری در مذاکرات طرفین، به نظر می‌رسد که دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد فصل آینده قطعاً در چارچوب دروازه رئال مادرید خواهد بود و اولین گام تحقق این اتفاق با ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فلورنتینو پرس به گلیزرها، مالکان باشگاه منچسریونایتد برداشته شده است.

جدیدترین منبع خبری که از قریب‌الوقوع بودن پیوستن دخه‌آ به رئال مادرید خبر داده، روزنامه میرر انگلیس است که ادعا می‌کند دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید برای انتقال دخه‌آ به توافق رسیده‌اند و مرحله نهایی این جابه‌جایی مسائل مالی است.

به گزارش این نشریه منچستریونایتد می‌خواهد از فروش دروازه‌بانی که او را سال 2011 با رقمی معادل 20 میلیون یورو از اتلتیکومادرید خرید، 50 میلیون یورو به جیب بزند اما شیاطین سرخ می‌دانند که بعید است رئال حاضر به پرداخت چنین رقمی باشد، به خصوص که قرارداد دخه‌آ در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و آن وقت او به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد می‌تواند ملحق شود و همین موضوع قیمت او را پایین می‌آورد. به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد که رقم انتقال دخه‌آ به سانتیاگوبرنابئو فراتر از 30 میلیون یورو باشد.

اخیراً لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در یکی از کنفرانس‌های خبری خود اعتراف کرد بود که برای خرید دخه‌آ پیشنهاداتی به شیاطین سرخ ارائه شده است و اینکه او به حفظ سنگربان اسپانیایی‌اش چندان امیدوار نیست. او اما به مشتریان دخه‌آ هشدار داد تصور نکنند که به آسانی می‌توانند او را به چنگ آورند.