ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دختر خردسال علی دایی تهدید شد(+عکس)




 اخبار ورزشی - دختر خردسال علی دایی تهدید شد

چند تن از هواداران افراطی پرسپولیس در یکی از صفحات اجتماعی دختر سرمربی پرسپولیس را تهدید کرده اند.

به گزارش  جام نیوز، در یکی از صفحات اجتماعی که علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی ایجاد شده انواع و اقسام توهین ها به سرمربی پرسپولیس را می توانید ببینید.

گردانندگان این سایت خواهان کنار رفتن علی دایی از این تیم هستند. البته در این صفحه اجتماعی گردانندگان این سایت به اضافه چند کاربر اینترنتی، علی دایی را تهدید کرده اند در صورتی که بخواهد دخترش نورا را به تمرینات پرسپولیس بیاورد به او آسیب می رسانند.

این صفحه توهین آمیز منتسب به هواداران علی کریمی است که البته به طور قطع علی کریمی از وجود چنین صفحه ای بی خبر است و هرگز با گردانندگان آن آشنا نیست.

 

 

اخبار,اخبار ورزشی,نورا دایی

این هم عکس نورا دختر سرمربی پرسپولیس:

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
دفاعیات جالب و مقتدرانه دختر خردسال شیعی از امام علی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر علی دایی و هدیه عمو کریم! +عکس


شاید این کیک اولین مربیگری رسمی کریم باقری است. او کیک را دودستی تقدیم به نورا دختر علی دایی می کند.

سایت گل: شاید این کیک اولین مربیگری رسمی کریم باقری است. او کیک را دودستی تقدیم به نورا دختر علی دایی می کند.

کریم باقری با خودش یک کیک به شکل گوسفند به تمرین آورده بود که هیچکس نمی دانست به چه مناسبتی گرفته شده.بعضی می گفتند او به بازیکنان باخته و به جای شیرینی کیک تهیه کرده.شاید هم این کیک اولین مربیگری رسمی اوست.او کیک را دودستی تقدیم به نورا دختر علی دایی می کند.