ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: شریفی حافظه اش ضعیف است!



 

 

 

دایی

 

 

 

تمام مردم این را می‌دانند من چه كارهایی كرده‌ام اما متاسفانه آقای شریفی به نظرم حافظه‌اش ضعیف است یا از فوتبال اطلاعات قوی ندارد.

سرمربی پرسپولیس گفت: رئیس كمیته انضباطی فدراسیون یا كم‌حافظه است یا اطلاعاتی از فوتبال ندارد.

فارس: علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران تصریح كرد: از امروز برای نیم فصل دوم استارت زدیم. امروز تمرینات سبكی كه فقط دویدن بود را انجام دادیم و انشاءالله تمرینات را در روزهای آینده پس از اینكه از بازیكنان تست خواهیم گرفت، دنبال می‌كنیم. سپس در دو تورنمنت معتبر شركت می‌كنیم و با تیم‌های بسیار خوبی مبارزه خواهیم كرد. به نظرم اولین باری است كه یك تیم ایرانی در چنین تورنمنتی شركت می‌كند.

وی گفت: تیم‌هایی كه در این تورنمنت حضور دارند هر كدام در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌كنند از اسپارتا پراگ چك گرفته تا تیمی از روسیه. كلا تیم‌های بزرگی هستند كه باید مقابل آنها صف‌آرایی كنیم. این تورنمنت برای ما و بچه‌هایمان بسیار مفید است و خیلی چیزها می‌تواند به ما یاد بدهد. ما خودمان را آماده می‌كنیم تا با تیم‌های بزرگ دنیا شرایط‌مان را وفق دهیم و در آینده موفق شویم.

دایی اظهار داشت: پس از این مسابقات می‌توانیم خودمان را با تیم‌های دیگر مقایسه كنیم كه چقدر با آنها فاصله داریم و چه طور می‌توانیم فاصله‌ها را كمتر كنیم. این مسابقات از لحاظ اعتماد به نفس برای ما بسیار مفید است.قبل از بازی‌های آسیایی بازی با چنین تیم‌هایی می‌تواند برای ما بسیار مفید و با ارزش باشد. ما بعد از این مسابقات می‌توانیم مقابل تیم‌های آسیایی با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

دایی گفت: از روز اولی كه آمدم تمرینات بسیار منظم و مرتب بر طبق برنامه‌هایی كه داریم برگزار كردیم و انشاءالله تا آخر فصل هم همین روند را ادامه می‌دهیم. روی برنامه‌هایی كه مد نظرمان بوده بسیار كار كرده‌ایم و تا الان خدا را شكر می‌كنم كه همه چیز خوب بوده است. البته قبول دارم تاكنون نتیجه‌های درخور توجه پرسپولیس را نگرفته‌ایم و انشاءالله در مدتی كه پیش رو داریم می‌توانیم خودمان را درست كنیم و بااستفاده از تجارب خوب و رفع نقاط ضعف به هدف خودمان برسیم.

دایی تاكید كرد: اگر خدا بخواهد پرسپولیس پس از تعطیلات و در دور برگشت می‌تواند نتایج خوبی بگیرد كه این مستلزم همكاری‌های همه با همدیگر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور میاچ در كادر فنی این تیم گفت: با میاچ توافق لازم را انجام دادیم و فقط منتظر صدور ویزای ایشان هستیم تا هر چه سریع‌تر وارد ایران شود.

وی افزود: تمام سعی‌مان این است كه قبل از تركیه میاچ به ما ملحق شود تا قراردادش را امضا كند و در اردوی تركیه و امارات از ایشان استفاده كنیم. دیروز با میاچ صحبت كردم و از ایشان خواستم حالا كه به توافق رسیدیم هر چه سریع‌تر كارش را با ما شروع كند و به ما كمك كند.

دایی در خصوص حمایت‌ هواداران گفت: از تمام هواداران فهیم پرسپولیس سپاسگزارم. آنها خودشان را نشان دادند و ثابت كردند كه فقط پرسپولیس را دوست دارند. هیچ كاری به شخص خاصی ندارند و برای آنها مهم نتیجه گرفتن پرسپولیس است. خودم را مدیون هواداران پرسپولیس می‌دانم. چون همیشه من را حمایت كرده‌اند و چتر حمایتی آنها همیشه بالای سرمان بوده است. مطمئن باشید انشاءالله نتایج بهتری می‌گیریم. در همین بازی آخر ثابت كردیم اگر هواداران از كوره در نروند و تحت تاثیر بعضی‌ها قرار نگیرند و احساساتی نشوند و تیم‌شان را تشویق كنند تیم ما می‌تواند نتیجه بگیرد و موفق شود. نیاز به حمایت هواداران پرسپولیس دارم و دوست دارم آنها مثل الان كه عصای دست ما بودند باز هم به ما كمك كنند.

دایی در خصوص نظرسنجی برنامه نود درباره انتخاب سرمربی خارجی و تیم ملی ایران گفت: راجع به تیم ملی ایران از من سؤال نكنید اما من مثل همه آرزویم این است كه تیم ملی موفق شود. موفقیت تیم ملی به باشگاه‌های ما هم كمك می‌كند. مطمئن باشید اگر تیم ملی موفق شود در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم موفق‌تر شویم و اگر خدای ناكرده تیم ملی ما موفق نشود رقیبان بر روی ما حساب دیگری باز خواهند كرد. باز هم می‌گویم اگر تیم تا مرز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برود ما به آرزوی قلبی خودمان رسیده‌ایم و همه خوشحال هستند.

وی در جواب این سؤال كه چرا مربیان ممتاز ایرانی و خارجی با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون نمی‌توانند به ما كمك كنند گفت: من راجع به این مسائل حرف نمی‌زنم چون دوباره فردا می‌گویند درباره مسئله‌ای حرف زدم كه به من ارتباط ندارد. متاسفانه نمی‌توانم پاسخگوی شما در قبال این حرف‌ها باشم. متاسفانه شرایط طوری است كه ماها نباید در مورد فوتبال ملی حرف بزنیم هر صحبتی كه می‌كنیم متاسفانه آن را محكوم می‌كنند. پس بهتر است حرفی نزنیم.

به گزارش فارس سرمربی در خصوص اظهارات شریفی كه گفته بود دایی بهتر است فقط درباره تیم خودش حرف بزند تاكید كرد: آقای شریفی اظهار نظر خودش را كرده و من درباره ایشان حرفی نمی‌زنم. ایشان باید فقط درباره مسائل خودش حرف بزند و من اصلا با آقای شریفی كاری ندارم. ایشان هر وقت مسئله‌ای كه در رابطه با خودش بود اظهار نظر كند و بهتر است اینقدر در باره من حرف نزند. اصلا دوست ندارم در مورد كمیته انضباطی و مسائل پیش آمده حرف بزنم چون در شان من نیست.

وی افزود: نباید درباره این مسائل حرف بزنم. اگر حرفی زدم فقط راجع به حق و حقوقم بوده و فقط دوست داشتم مردم ماجرا را بدانند. در برنامه شبكه 4 گفتم در مملكت من فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی من باشد. چون ناعادلانه رای داده است. من نمی‌توانم در دادگاه و دستگاه قضایی شكایت كنم چون این در مرام من جایی ندارد. پس مجبورم بیایم مردمی را روشن كنم كه همیشه یار و حامی من بودند. موقعی كه به دروغ بیانیه صادر می‌كنند و من را متهم می‌كنند من نباید جواب آنها را بدهم؟

دایی یادآور شد: من دم و دستگاهی ندارم و فدارسیونی ندارم كه جواب بیانیه‌ها را بدهم. طرف من همیشه مردم بوده و برای آنها همیشه دوست دارم همه چیز را شفاف توضیح دهم. بعضی‌ها می‌خواهند با صدور بیانیه به دروغ با شخصیت من بازی كنند. چرا كمیته انضباطی پیگیر بیانیه فدراسیون فوتبال نشد. چرا نسبت به این بیانیه پیگیری نكرد. چرا رای نداد. بیانیه‌ای كه گفتند دایی به خاطر پول اردوی عمان را ترك كرده بود. آقای شریفی به جای اینكه به مسائل دیگر بپردازد این مورد را رسیدگی كند كه آیا این بیانیه درست بود یا نه.

دایی خاطرنشان كرد: ایشان حرف‌هایی می‌زنند كه قطعا به او مربوط نمی‌شود. شریفی بیاید خداوكیلی این سوال من را جواب دهد. آن افرادی كه این بیانیه را در فدراسیون فوتبال صادر كردند آیا درست گفته‌اند. چرا این مسائل مسئله انضباطی در رابطه با آن تصمیم نمی‌گیرد. آیا این حق است.

دایی تاكید كرد:‌ مشكل ما این است كه تریبون را در دست خودشان می‌گیرند و راحت پشت صندلی درباره من نوعی كه 20 سال در این فوتبال زحمت كشیده‌ام اظهار نظر می‌كند اما وقتی كه من در تلویزیون می‌خواهم از حقم دفاع كنم آن وقت بد می‌شوم. مگر بیانیه‌های آقایان را برنامه‌های نود و برنامه‌های دیگر پخش نكردند. مگر تمام رسانه‌ها این دروغ بزرگ را ننوشتند. پس من حق دارم از رسانه ملی كه باعث شده من بزرگ شوم و طرف حسابش مردم ایران هستند استفاده لازم را كنم.

این مربی اظهار داشت: من از رسانه ملی استفاده شخصی نكرده‌ام و فقط آمده‌ام حرف‌هایی بزنم كه مردم باید آن را بدانند. همین رسانه ملی من را به دنیا شناساند. آمدم از حق و حقوق خودم دفاع كنم. كسی هستم كه مردم من را دوست دارند. نمی‌خواهم از خودم تعریف كنم. شما دوست دارید من حرف نزنم و فقط حرف‌های شما را بشنوم. در مواردی كه دارد به من ظلم می‌شود نباید از حقم دفاع كنم؟ به شما می‌گویم تا الان شما دیده‌اید بیانیه‌ای صادر كنم اما فدراسیون فوتبال راجع به من بیانیه می‌دهد و هزار حرف و حدیث می‌بافد و من را محكوم می‌كند. من هم در دادگاه كه نمی‌توانم حقانیت خودم را ثابت كنم. دوست دارم آرامش بر مسائل حكمفرما شود.

به گزارش فارس دایی در ادامه خاطرنشان كرد: در برنامه نود دیدید با مداركی كه داشتم حرف‌هایم را زدم. هفته دیگر آقای تاج آمد در مورد یك مسئله دیگر حرف بزند اما تمام حرف‌های من را تائید و اعلام كرد كه من با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده بودم. فیلم این برنامه هم هست. كمیته استیناف در فدراسیون تشكیل می‌شود و من را محكوم می‌كند كه شما توافق نكرده بودید در حالی كه آقای تاج نائب رئیس فدراسیون و رئیس كمیته تیم‌های ملی حرف من را تائید می‌كند. پس شما باید بدانید حرف من حق است اما متاسفانه چون حرف حق زدم و بین مردم خریدار داشته و بین آقایان هیچ خریداری نداشته باعث شده آقایان ناراحت شوند.

دایی ادامه داد: حالا آقایان می‌خواهند به هر طریقی كه شده ما را زیر سوال ببرند. آمده‌اند و 4 تا كلمه حقوقی را توی تلویزیون اعلام كرده‌اند و سعی می‌كنند با ادبیات خوب كسی را محكوم كنند. مردم من را می شناسد و آقایان را هم می‌شناسند. تمام مردم این را می‌دانند من چه كارهایی كرده‌ام اما متاسفانه آقای شریفی به نظرم حافظه‌اش ضعیف است یا از فوتبال اطلاعات قوی ندارد.

وی گفت: موقعی كه علی دایی زیر بخیه رفته به خاطر بازی‌های ملی بوده است. از شما سوال می‌كنم در بازی‌های ملی چقدر پول می‌دادند و یا اصلا پول می‌دادند یا خیر . من 9 ساعت در اتاق عمل بودم به خاطر عشقم، خودم و جمهوری اسلامی ایران و به خاطر مملكتم جنگیدم. من به شما بگویم هیچ وقت سر بازی‌های ملی پول نگرفتیم. اصلا آقای شریفی یادش رفته كه چه خبر است. خدا به هر كس به خاطر توانایی‌اش استعدادی داده كه باید به بهترین نحو از آن استفاده كند. من فوتبالیست شدم خدا چون می‌خواست.

دایی تاكید كرد: متاسفم برای كسی كه الان در فدراسیون فوتبال حضور دارد و اطلاعات دقیقی ندارد، كسی كه در فدراسیون كار می‌كند و اطلاعات دقیقی ندارد، فردی كه حقوق فدراسیون را می‌گیرد و نمی‌داند چی به چی است.فردی كه حقوق فوتبال را می‌گیرد و می‌گوید فوتبالیست‌ها مبالغ كلان می‌گیرند. مطمئن باشید من كه زحمت می‌كشم اندازه زحمتم درآمد دارم اما آقایان این را یادشان نرود كه چگونه به فدراسیون فوتبال آمدند و از این فدراسیون حقوق می‌گیرند.

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: هرگز نباید این موضوع را فراموش كرد كه 350 هزار شهید را در جبهه‌های جنگ دادیم. همه رفتند به خاطر سرافرازی این مملكت. ما هم چند درجه پایین‌تر از این عزیزان به خاطر مملكت‌مان هر چه در توان داشتیم انجام دادیم و اگر حق‌مان بوده به چیزی رسیده‌ایم. هیچ وقت هم سر مردم منتی نمی‌گذارم و تا آخر عمر افتخار می‌كنم كه لباس تیم ملی كشورم را بر تن خودم دیده‌ام اما كسانی كه مسائلی را عنوان می‌كنند متاسفانه از خیلی چیزها خبر ندارند و یا خودشان را به بیراهه می‌زنند. نمی‌دانند امثال من كه در تیم ملی بازی كرده‌ایم منافع مالی نداشته‌ایم. شمایید كه از بیرون فوتبال آمده‌اید و داخل فوتبال استفاده‌های خوبی می‌برید. امثال من از آن اول در این فوتبال بوده‌ایم. حالا به هر بهانه‌ای در باشگاه و در تیم ملی. امثال من با درد این فوتبال آشنا هستیم نه شما آقایان كه سعی می‌كنید به اهداف خود در فوتبال برسید.

دایی همچنین در جواب سؤالی كه امروز 8 دی مصادف با اتفاقات بازی با تراكتورسازی تبریز در فصل گذشته است گفت: اصلا من كاری به تبریز و اتفاقات آن ندارم. من همیشه این را می‌گویم اگر یك سیاستی در فوتبال دنبال می‌كنیم باید برای همه یكی باشد. اگر می‌خواهیم عدل و داد را رعایت كنیم عدالت را طوری نشان دهیم كه همه ببینند اما اینجا متاسفانه سیاست یك بام و دو هوا است.

وی گفت: حسین بادامكی پایش را از زمین بیرون نگذاشته تصمیم می‌گیرند محروم شود اما بازیكن دیگر در یك بازی بازیكن ما را با لگد می‌زند اما مالی جریمه می‌شود. یا یك بازیكن دیگر می‌پرد و با مشت به صورت بازیكن من می‌زند در بازی مقابل تراكتورسازی اصلا راجع به این موضوع حرفی نمی‌زنند. همه چیز مشخص است. با همین چیزها ما از اول زاده شدیم و می‌دانیم كه باید در این فوتبال و در این دنیا با این مسائل جنگید اما دوست دارم دعوا هم می‌كنند مردانه باشد.

دایی در خصوص دیدار وحید هاشمیان با حبیب كاشانی گفت: وحید هاشمیان روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت و میهمان باشگاه بود. من همیشه گفته‌ام هاشمیان یكی از بزرگترین بازیكنان مملكت ما است و در اروپا و آلمان نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ما بود. حق زیادی به گردن فوتبال ما دارد. مطمئن باشید اگر قرار باشد مذاكره‌ای انجام شود من پیشنهاد می‌دهم و رئیس باشگاه حتما این كار را خواهد كرد.

دایی در پایان خطاب به خبرنگاران گفت:‌با تمام این حرف‌ها اگر من بخیه‌ای خوردم برای تیم ملی و عشق به وطن بوده است و منتی بر سر كسی ندارم در ضمن آن موقع از این پول‌ها نبود كه آقایان بخواهند ما را متهم كنند چون همه علی دایی را می‌شناسند.


ویدیو مرتبط :
محسن یگانه-حافظه ضعیف کنسرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شریفی: نه از دایی می‌ترسم، نه از مایلی‌کهن / هر دو آن‌ها را محروم می‌کنم



رئیس کمیته انضباطی گفت: «به مایلی کهن اولتیماتوم داده‌ایم ما در اجرای احکام برای هیچ شخصی تبعیض قائل نمی‌شویم و از مایلی کهن و علی دایی نیز ترس ندارم.»

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر ممنوع‌المصاحبه شدن علی دایی گفت: «طی بررسی‌هایی که اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انجام دادند متوجه این قضیه شدیم که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مصاحبه‌هایش پا را فراتر از حد مجاز گذاشته و طبق آیین نامه وی را ممنوع المصاحبه کردیم. طبق قانون ما می‌توانستیم علی دایی را از روز نشستن نیمکت نیز محروم کنیم او تا اطلاع ثانوی ممنوع المصاحبه است و هر زمان که کمیته انضباطی صلاح بداند وی می‌تواند اجازه مصاحبه کردن داشته باشد.»

او ادامه داد: «حبیب کاشانی خود به این بندهای انضباطی آشنایی کامل دارد و می‌داند که صدور این حکم خارج از قانون نیست و وی یکی از مدیران امضا کننده این قانون در مجمع عمومی فدراسیون بوده است.»

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اولتیماتوم کمیته انضباطی به مایلی کهن و فراز کمالوند نیز گفت: «اگر مصاحبه ای از مایلی کهن و فرازکمالوند را جنجالی بسنجیم قطعا آن‌ها را نیز محروم خواهیم کرد و من برای صدور حکم هیچ تبعیضی بین افراد قائل نخواهم شد و از دایی و مایلی کهن نیز هیچ ترسی ندارم.».../عصر ایران ورزشی