ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ بازیکنان پرسپولیس از گذشته درس گرفته‌اند



گسترش فولاد تبریز,علی دایی

پنالتی روی بازیکن گسترش فولاد را ندیدم
دایی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ بازیکنان پرسپولیس از گذشته درس گرفته‌اند

سرمربی پرسپولیس گفت: در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز بازی خیلی سختی را بردیم و با تیم سختی بازی داشتیم.

 

آنها در ورزشگاه آزادی خیلی خوب کار کردند و فکر می‌کنم سرعت بازی خیلی بالا بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند. گسترش فولاد هم پا پس نکشید اما باید از تمامی بازیکنان پرسپولیس و هواداران تشکر کنم و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا تیم به موفقیت‌های بیشتری برسد.

وی در مورد اظهار نظر رسول خطیبی در مورد نگرفتن پنالتی روی ایمان موسوی از سوی داور، گفت: از صحنه خیلی دور بودم و چنین چیزی را ندیدم و نمی‌توانم در مورد این صحنه نظر بدهم.

دایی در مورد از دست دادن موقعیت‌های گلزنی مهاجمان پرسپولیس، گفت: بازیکنانم آنقدر با تجربه شده‌اند و از بازی‌های گذشته درس گرفته‌اند.

 

همین که تیم موقعیت سازی می‌کند و خیلی راحت روی دروازه‌ حریفان حمله می‌کنیم نشانه پیشرفت است و در بازی‌های آینده بیشتر گل می‌زنیم و امشب به دنبال سه امتیاز بودیم و خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خیلی سخت به برد رسیدیم. باید بیشتر کار کنیم و جا برای پیشرفت بیشتر تمام شد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرین صحبت های علی دایی با بازیکنان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درس گلزنی دایی به بازیکنان پرسپولیس


در تمرین چهارشنبه پرسپولیس علی دایی به بازیکنانش گلزنی یاد داد.

ایسنا: تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

تمرین با صحبت‌های علی دایی شروع شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود و انجام پاس‌های ترکیبی در قسمتی از زمین فوتبال را انجام دادند.

پس از آن با نظر دایی تمرین شوتزنی به دروازه‌ مدنظر قرار گرفت که در این بخش هم سرمربی پرسپولیس سختگیری زیادی روی عملکرد بازیکنان داشت.

دایی به شدت از بعضی پاس‌ها و شوت‌های بی دقت بازیکنان ناراحت بود و از شاگردانش می‌خواست که دقت بیشتری به خرج دهند. در یکی از صحنه‌ها خود دایی وارد بازی شد و با گل کردن شوتش گلزنی را یاد شاگردان خود داد.

در تمرین امروز محسن مسلمان و سید مهدی سید صالحی به دلیل مصدومیت در کلینیک بودند و زودتر از سایرین ورزشگاه را ترک کردند.

مهرداد کفشگری و قاسم دهنوی هم اختصاصی تمرین کردند. علاوه بر هفت ملی‌پوش تیم محمد پنجعلی هم غایب بود.

مسئولان تیم پاسپورت بازیکنان را برای سفر به ارمنستان از آنها گرفتند.

پرسپولیس فردا هم ساعت 12 تمرین می‌کند و پس از یک روز استراحت شنبه برای برپایی اردوی شش روزه عازم ساری می‌شود.