ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: اعتقاد قلبی‌ام نگه داشتن شأن کریمی و امثال اوست



مصاحبه‌های اولیه علی دایی درمورد کریمی,اخبار پرسپولیس

شهریار از حرف قبلی خود برنگشت

دایی: اعتقاد قلبی‌ام نگه داشتن شأن کریمی و امثال اوست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفتم اعتقاد قلبی من نگه داشتن شأن و شئون علی کریمی و امثال اوست.

علی دایی در گفت‌وگو با  فارس پس از صحبت‌های مطرح شده توسط مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه درباره کریمی با دایی حرف زده‌ایم، گفت: با تمام احترامی که برای آقای مالکی قائل هستم اما تا به امروز نه ایشان را دیده‌ام و نه حتی با او تلفنی صحبت کرده‌ام.

وی افزود: موضع من مشخص است و در مصاحبه‌های اولیه خودم نیز گفتم اعتقاد قلبی من این است که کریمی بازیکن بزرگی است و باید تحت هر شرایطی شأن و شئون او حفظ شود.

وی افزود: هنوز هم روی حرف و نظرم هستم، البته نه تنها کریمی بلکه همه افرادی که برای فوتبال این مملکت و پرسپولیس زحمت کشیده‌اند باید شأن آنها حفظ شود. حالا هر تصمیمی هم ایشان می‌گیرد برای من محترم است.

وی در خصوص اردوی رامسر نیز گفت: امیدوار هستیم با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش در اردوی رامسر به هدف‌مان برسیم و با قدرت‌تر کار خودمان را رو به جلو ببریم.

این در شرایطی است که علی دایی در اولین مصاحبه خود در گفت‌وگو با  فارس پس از حضور به عنوان سرمربی در پرسپولیس گفت: من معتقدم که همیشه باید شأن و شئون کریمی و امثال او مانند مهدوی‌کیا حفظ شود که با این صحبتش نیز علی‌رغم حرف و حدیث‌های اخیر باز هم شهریار فوتبال ایران از نظر خود برنگشت./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چراغ سبز دایی به کریمی



 

چراغ سبز دایی به کریمی

 

 

اگر بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم. هیچ کس به یاد ندارد که من به کریمی در گذشته بی‌احترامی کرده باشم. متأسفانه در گذشته مسائلی اتفاق افتاد که فاصله‌ها زیاد شد ولی الان باید قدر امثال کریمی را بیشتر بدانیم.

 

سایت گل ـ گویا علی دایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت علی کریمی به این تیم چراغ سبز نشان داده و حرف‌های او نشان می‌دهد که احتمال پرسپولیسی شدن جادوگر در روزهای آینده بسیار زیاد است. دایی در آخرین مصاحبه‌ای که در روزنامه پرسپولیس انجام داده در مورد بحث پرسپولیسی شدن کریمی می‌گوید:« من همیشه علی را دوست داشته و دارم شاید بعضی مسائل اتفاق افتاده که تعابیر مختلفی را به همراه داشته است اما من کریمی را دوست دارم و حضور او می‌تواند به هر تیمی کمک کند. الان حیف است چنین سرمایه‌ای را از دست بدهیم و من حتما با کریمی صحبت خواهم کرد.»

او ادامه می‌دهد:« اگر بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم. هیچ کس به یاد ندارد که من به کریمی در گذشته بی‌احترامی کرده باشم. متأسفانه در گذشته مسائلی اتفاق افتاد که فاصله‌ها زیاد شد ولی الان باید قدر امثال کریمی را بیشتر بدانیم.»

دایی در خصوص وضعیت شیث رضایی و مصاحبه‌ای که این بازیکن انجام داده می‌گوید:«‌متأسفانه باید بگویم که او نتوانست قدر جایگاه خود را بداند و کارهایی انجام داد که دور از شأن یک بازیکن پرسپولیس بود. خدا را شکر می‌کنم که تمام بازیکنان پرسپولیس به این مسأله تأکید داشتند که خیلی از حرف‌های شیث در مصاحبه‌ای که انجام داد کذب محض است و ایشان مرتکب رفتارهایی شده که دیگر شرایط برای ادامه همکاری مناسب نیست و من تا زمانی که در پرسپولیس هستم رضایی در این تیم نخواهد بود.»

سرمربی پرسپولیس تأکید می‌کند:«‌خدا وکیلی خیلی از حرف‌های شیث خنده‌دار بوده و باید بگویم اتفاقات مربوط به این بازیکن فقط به یکی، دو مورد خلاصه نمی‌شود. متأسفانه او مسائل کذبی را مطرح کرده که البته قصد جواب دادن به آنها را ندارم.».../سایت گل